Preddy Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik ben bezig met een hardstyle remixje, nu heb ik al een beginnetje gemaakt maar ik heb weer wat inspiratie nodig dus ik zoek het orginele nummer van dit melodietje.Deed mij denken aan "I'm blue" van Eiffel 65 maar dan een stuk versnelt. Helemaal zeker dat het 'm is ben ik echter niet. Reageren
zoektlied Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik hoorde vanmorgen een liedje op de radio, Het is een Dj-achtig nummer (Jumpstyle/remix achtig, hoe je het ook wilt noemen). Een vrouwenstem zei de hele tijd hetzelfde korte zinnetje, maar helaas ben ik het zinnetje vergeten. Kan iemand me helpen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik hoorde vanmorgen een liedje op de radio,Het is een Dj-achtig nummer (Jumpstyle/remix achtig, hoe je het ook wilt noemen). Een vrouwenstem zei de hele tijd hetzelfde korte zinnetje, maar helaas ben ik het zinnetje vergeten. Kan iemand me helpen? Nee natuurlijk kan niemand je daarmee helpen, ik kan wel gokken op The JumpMasters - Taste of Summer (goed nummer btw, maar geen echte jumpstyle maar meer trance). Preddy, bedankt maar dat is hem niet. Dus, iemand anders? //> Edit: Niet meer nodig, op een ander forum wist iemand het Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik zoek ook een liedje...je hoort dit: 'But tell me, did you sail across the sun, did you raise the milky way...?' Weet iemand welke ik bedoel? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik zoek ook een liedje...je hoort dit: 'But tell me, did you sail across the sun, did you raise the milky way...?'Weet iemand welke ik bedoel? Ik dacht aan Train - Drops of Jupiter IB Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Yo, dat is hem. Bedankt ijsbanaan. Reageren
Preddy Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 DIY: Hoe heet dit liedje? Stap 1 + 2 -> Het is een wonder . Maar even serieus, in de tijd dat je je bericht had getypt had je het liedje al kunnen weten. Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ja maar ik had dat stukje van 'did you raise the milky way' er nog achter getypt en toen kreeg je dat niet. Misschien stond het er een keer tussen, maar bij dat liedje dacht ik niet aan een titel genaamd 'Drops of Jupiter'. Reageren
markoes Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Weet iemand waar ik het muziekje van unox kan vinden en het liedje weet niet waar hij van is maar hij gaat zo ahuba ahuba ha ha ha ahuba ahuba ha ha ha enz. alvast bedankt Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Nee, nu zoek ik geen liedje maar een film Ik had ooit es een preivieuw gezien van een film met Jack Black, hij kreeg een magish plectrum (om gitaar te spelen, zo'n driehoekig plastic ding) (het was een groen gloeiend duivels kop) van de duivel, maar hij moest er zijn ziel voor geven...en zo gebeuren er waanzinnige dingen... weet iemand hoe deze film heet? Bewerkt: 23 juni 2007 door ICE BANANA Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Nee, nu zoek ik geen liedje maar een film Ik had ooit es een preivieuw gezien van een film met Jack Black, hij kreeg een magish plectrum (om gitaar te spelen, zo'n driehoekig plastic ding) (het was een groen gloeiend duivels kop) van de duivel, maar hij moest er zijn ziel voor geven...en zo gebeuren er waanzinnige dingen... weet iemand hoe deze film heet? Ook dit is heeeeeeeel makkelijk zelf te vinden. ga naar IMDB.com zoek op Jack Black en je ziet een overzicht van de films met Jack Black. In dit geval weet ik het uit mijn hoofd want ik heb de film gezien: Tenacious D and The Pick of Destiny Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Wie weet de muziek uit de missie 'The Driver' aan het begin? (Vice City) Bewerkt: 23 juni 2007 door Galiorix Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Wie weet de muziek uit de missie 'The Driver' aan het begin? (Vice City) Dat is niet te bepalen, dat hangt er net vanaf welk nummer er op de radio is. Het is dus een van de nummers die in GTA Vice City op de radio komt, dus als je het boekje bekijkt kom je er misschien achter. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Mischien was ik veel te onduidelijk Ik bedoel de muziek aan het begin van de cut scene Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik dacht dat ook daar gewoon de radio van Vice City aan staat, maar ik heb net geprobeerd en ik kreeg beide keren hetzelfde nummer. Je zal dus waarschijnlijk Grandmaster Flash & The Furious Five bedoelen met The Message. Dat is een nummer dat gedraaid word op Wildstyle. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.