Jump to content

Info Vice City Stories!


maurits107

Recommended Posts

Hier zijn de 1e scans van vice city stories!

>>> Door Lantyz: Screens op verzoek van Rockstar Games verwijderd. Wie het artikel wil inzien, zal de Australische GamePro ergens vandaan moeten halen, of wachten tot de review in Nederland. Helaas...<<<

er zijn in totaal 9 pagina's

bron: www.gtaforums.com

EDIT:

Complete URL naar complete scans van jarjar: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=253137

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    11

  • mattiejj

    11

  • ASPHALT

    10

  • .::FLIPKIP::.

    7

mooi,ziet er ongeveer het zelfde uit als de LCS,

de hoofdrolspeler is Vic VancE!!!!!!!!!!!!!!

de broer van lance

het speelt zich 2 jaar voor GTA:VC af

en er staat iets van

"swimming element" kan je misschien zwemmen?

en je kan vliegen

@S.W.A.T

eerste stukje onder de kop vic vance:buff beatiful,bald

in het nederlands

jou held,trouwens,is vic vance(dat is hem rechtsboven(op die waterscooter dus)broer van de legendarische "scenester" lance vance

@lantyz,

vind je het dan niet een goed personage en aangezien het 2 jaar ervoor speelt,is er een grote kans dat we Lance ook zien,

Bewerkt: door mattiejj
Link to comment
Delen op andere websites

Ze lijken wel veel op de engine( ofzo iets) van Gta LCS en Gta Vc dus ze kunnen wel echt zijn. Ps: Mattiejj waar heb jij gevonden dat Vic Vance de hoofdrol speler is?

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk is eerlijk, dat Victor Vance de hoofdrolspeler zou zijn had ik nooit gedacht (of gehoopt :-( ). Het jaartal is natuurlijk niet echt een verassing, na de cover. Ook de komst van helicopters en jetski's lijkt -gelukkig- logisch.

Ik ben benieuwd wat ze weten te maken van Victor.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er veel belovend uit. Alleen ik had ook echt niet gedacht dat Victor Vance de nieuwe hoofdrolspeler zou worden. Het is het eerste hoofdpersonage waarvan je weet dat hij dood gaat. Maarja, dat betekend niet dat het geen goede game gaat worden, ik ben benieuwd naar de 1e trailer. :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

ik wist niet eens dat ie al dood was :bonk::bonk:

ik heb toen geen filmpjes gekeken,ik wilde missies doen

maar toch lijkt het me vaag,om met iemand alle missies te voltooien om daarna te moeten concluderen dat hij sterft.

ik vond het ook vreselijk toen het bleek dat ryder en big smoke in GTA:SA over waren gelopen,

je had hun asses zo waak moeten redden,en dan had je ook zon kut gevoel(voor 5 min dan :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Cool, een jet-ski.

Maar de personen die er in zitten, weten ze blijkbaar nog niet.

(1e pagina, Protip: And before you ask, no, we don't know the cast -> En voor je het vraagt, nee, we weten de cast nog niet).

En er is ook een mulitplayer optie.

Ook staat er (als ik goed lees) dat het spel veel groter zal zijn de Vice City. Is het nu een grotere speelwereld of meer mogelijkheden?

Er staat ook: De grootte van Vice City is twee keer Liberty City.

Volgens mij kun je ook zwemmen.

Houd deze pagina in de gaten voor meer scans: Klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker vet uit, er staat ook dat het veel groter zal zijn dan GTA: VC.

Nu maar hopen dat VCS ook op de PS2 zal verschijnen, dat vind ik namelijk veel fijner spelen dan op zo'n kinderachtig klein ding. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De waterscooter is denk ik als een motor op het land, je kan er vanaf vallen, dus ik denk ook dat je wel MOET kunnen zwemmen......anders is het wel raar als je er vanaf valt dat je gelijk wasted bent....

:klap: Kan niet wachten op VCS

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow!!! Ik ben razend enthousiast nu! Maar dat Victor Vance de hoofdrolspeler wordt?!?! Dat had ik nooit van mijn leven verwacht. Vooral omdat hij doodgeschoten wordt in het introfilmpje van GTA: Vice City, en we absoluut niet veel van hem weten. Nee, hij had ik absoluut niet verwacht.

En Jetski's! Fantastisch! :D

Het belooft in ieder geval heel wat!

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...