Jump to content

Info Vice City Stories!


maurits107

Recommended Posts

Aan de hand van een aantal verwijderde berichten:

Het verspreiden van de review is op verzoek van Rockstar Games stilgezet, met oog op de reviewbladen die het verhaal nog uit moeten brengen. Wat jullie met die scans doen interesseert me niet, zolang er op het forum maar niets van te merken is. Ik vind het even jammer als jullie dat de screens en review nog niet in te zien zijn, maar op het moment verschilt het verspreiden van deze scans niet zo gek veel dan dat van warez.

Graag begrip hiervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    11

  • mattiejj

    11

  • ASPHALT

    10

  • .::FLIPKIP::.

    7

Hoe zijn ze dan aan die dingen gekomen, dat komt toch altijd rechtstreeks van R* zélf vandaan?

Ik neem aan dat de info ook van R* komt maar het inscannen is verboden. Een in Lantyz post staat dat je een orginele versie moet hebben van het blad. (Correct my if i'm wong)

ASPHALT :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt zeker een heel vet spel, maar ik vermaak me nog steeds met Tommy Vercetti. :D

Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. :Y

Ik wil je niet uit je droom helpen maar GTA is oorspronkelijk een PC game.

Ik vind het schandalig dat ze deze games niet naar de PC porten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat slaat nergens op, als je ziet op welke platforms ze GTA's zijn uitgekomen:

GTA1: PC, PS, GBC

GTA Londen: PC, PS

GTA2: PC, PS, GBC, DC

GTA3: PC, PS2, X-Box

GTAVC: PC, PS2, X-Box

GTA Adv.: GBA

GTASA: PC, PS2, X-Box

GTALCS: PSP, PS2

GTAVCS: PSP(, PS2?)

GTA4: PC, PS3, X-Box360

Dan is er geen enkele GTA die alleen op de PC is uitgekomen, op GTA Advance na zijn alle GTA's nog op een playstation, playstaion2 of playstation3 uitgekomen, volgensmij bind Rockstar zich meer aan dat platform dan aan de PC.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. :Y

Gun de PSP gamers ook eens iets AUB, ben je niet tevreden met GTA, GTA London, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas en speciaal voor jullie: GTA Liberty City Stories? :{

------------------

Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen?

Er stond dat ze hem hadden gespeeld. Dus ik neem aan van Rockstar zelf. Maar het is verboden om artikelen uit een magazine te scannen. (Please Correct My If I'm Wong :) )

Daarom hoop ik dat er in het volgende nummer van OPM ook al wat informatie staat :D

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Er stond toch in dat ze VC waarschijnlijk ook groter gingen maken hé.

Dus misschien hebben ze nu wel plaats genoeg voor de geschrapte legerbasis!!!

En verder denk ik dat ze ook het strand gaan gebruiken voor vc groter te maken!

Maar als het echt groter wordt, hebben jullie dan ook ideeen hoe VC dan 2 jaar later kleiner is???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...