Jump to content

Info Vice City Stories!


maurits107

Recommended Posts

whoooo jaja das echt vet!!.. dat betekend dus dat het voor gta vice city afspeeld aangezien die broer in het begin word dood geschoten.. whoo dis echt te gek.. k hoop dat ie nog keer voor pc uitkomt!.. ik had liefst geen "bruine man" maar dat maakt hierbij niet uit want het gaat mij niet om bruine huidskleur maar k ben dat bling bling en gangster shit beetje beu.. geef mij maar lekker de mafia/scarface sfeertje

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    11

  • mattiejj

    11

  • ASPHALT

    10

  • .::FLIPKIP::.

    7

Wow ziet er veel belovend uit :klap:

Maar als Victor Vance de hoofd roll speler is moet het dus voor VC afspelen.

En dan die Jetski!! _O_ Zou je ook kunnen zwememn?

Alleen dat reuzenrad? Dat is er in VC niet dus het zou eigenlijk kapot moeten gaan?

EDIT: Dat je Victor Vance is niet abnormaal. Hij ging dood in VC maar dat ging Toni in III toch ook :) .

2e EDIT: Is die Cuban Hermes nou wit?

Kan niet wachten tot oktober :D !

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Wow ziet er veel belovend uit :klap:

Maar als Victor Vance de hoofd roll speler is moet het dus voor VC afspelen.

En dan die Jetski!! _O_ Zou je ook kunnen zwememn?

Alleen dat reuzenrad? Dat is er in VC niet dus het zou eigenlijk kapot moeten gaan?

EDIT: Dat je Victor Vance is niet abnormaal. Hij ging dood in VC maar dat ging Toni in III toch ook :) .

2e EDIT: Is die Cuban Hermes nou wit?

Kan niet wachten tot oktober :D !

Toni is niet doodgegaan hoor de enige bekende Leone die dood ging was volgens mij in gta3 Salvatore. Maar goed Victor Vance rare keuze ik vraag me af wat voor soort verhaal ze hebben bedacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Even over de hoofdrolspeler Victor Vance:

Ik vind het raar dat ze hem genomen hebben, aangezien hij in de intro van GTA: Vice City maar heel even in beeld kwam en daarna meteen vermoord werd, ofwel we moeten een hoofdpersonage naar de top laten werken die later toch vermoord wordt. We weten hoogstens van hem dat hij Lance Vance wat onderdrukte (dat is ook een reden waarom Lance zich ging afzetten tegen Tommy Vercetti) en dat hij wel wat de leiding nam in de gebroeders Vance. Maar het is vooral raar dat ze hem gekozen hebben, omdat hij toch eraan gaat, wat heb je er dan ook aan om hem naar de top te laten werken als hij toch vermoord wordt?

Maar toch snap ik het wel ergens waarom ze Victor gekozen hebben, en daardoor vind ik het zelfs een verbazingwekkend goede keuze ook nog.

Omdat Tommy Vercetti na 1986 Vice City zogezegd 'veroverd' heeft, valt er niet veel meer te 'veroveren' voor andere personage's.

De gebroeders Vance wilden ook kennelijk een 'business' opzetten, nadat Tommy Vercetti gearriveerd is in Vice City zegt Ken Rosenberg ook nog zoiets tegen het groepje: "One operates the business (Victor) and the other does the flying (Lance dus)." (Omdat Ken Rosenberg wat van hen afweet --> Zal Ken ook een rolletje krijgen in Vice City Stories?)

Omdat, zoals ik al zei, Tommy na 1986 een té grote stempel (zoals Lantyz in een ander topic zei :puh:) in Vice City heeft gezet, is het logisch dat het zich eerder afspeelt, in 1984 dus. De gebroeders Vance wilden samen een 'business' opzetten, wat dan natuurlijk nog goed kan lukken, aangezien Vice City dan nog niet 'met ijzeren hand geregeerd' wordt. Omdat Lance dan nog leeft, zetten de gebroeders Vance samen een mooi handeltje op, waarmee je uiteraard een goed verhaal om kan verzinnen.

Daarom vind ik Victor toch een zeer geschikte keuze, maar of ik het verwacht had? Nou nee, absoluut niet. Hij zou wel de laatste geweest zijn die ik als hoofdpersonage in gedachte had. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wow ziet er veel belovend uit :klap:

Maar als Victor Vance de hoofd roll speler is moet het dus voor VC afspelen.

En dan die Jetski!! _O_ Zou je ook kunnen zwememn?

Alleen dat reuzenrad? Dat is er in VC niet dus het zou eigenlijk kapot moeten gaan?

EDIT: Dat je Victor Vance is niet abnormaal. Hij ging dood in VC maar dat ging Toni in III toch ook :) .

2e EDIT: Is die Cuban Hermes nou wit?

Kan niet wachten tot oktober :D !

Toni is niet doodgegaan hoor de enige bekende Leone die dood ging was volgens mij in gta3 Salvatore. Maar goed Victor Vance rare keuze ik vraag me af wat voor soort verhaal ze hebben bedacht.

Ik heb ook geen GTA III he :-( .

Ik had deze informatie van een vriend. Hij zei dat je Salvatore Leone, Joey Leone en Toni. moets vermoorden.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Wow ziet er veel belovend uit :klap:

Maar als Victor Vance de hoofd roll speler is moet het dus voor VC afspelen.

En dan die Jetski!! _O_ Zou je ook kunnen zwememn?

Alleen dat reuzenrad? Dat is er in VC niet dus het zou eigenlijk kapot moeten gaan?

EDIT: Dat je Victor Vance is niet abnormaal. Hij ging dood in VC maar dat ging Toni in III toch ook :) .

2e EDIT: Is die Cuban Hermes nou wit?

Kan niet wachten tot oktober :D !

Toni is niet doodgegaan hoor de enige bekende Leone die dood ging was volgens mij in gta3 Salvatore. Maar goed Victor Vance rare keuze ik vraag me af wat voor soort verhaal ze hebben bedacht.

Ik heb ook geen GTA III he :-( .

Ik had deze informatie van een vriend. Hij zei dat je Salvatore Leone, Joey Leone en Toni.

dan is die vriend een buster

Link to comment
Delen op andere websites

Wow ziet er veel belovend uit :klap:

Maar als Victor Vance de hoofd roll speler is moet het dus voor VC afspelen.

En dan die Jetski!! _O_ Zou je ook kunnen zwememn?

Alleen dat reuzenrad? Dat is er in VC niet dus het zou eigenlijk kapot moeten gaan?

EDIT: Dat je Victor Vance is niet abnormaal. Hij ging dood in VC maar dat ging Toni in III toch ook :) .

2e EDIT: Is die Cuban Hermes nou wit?

Kan niet wachten tot oktober :D !

Toni is niet doodgegaan hoor de enige bekende Leone die dood ging was volgens mij in gta3 Salvatore. Maar goed Victor Vance rare keuze ik vraag me af wat voor soort verhaal ze hebben bedacht.

Ik heb ook geen GTA III he :-( .

Ik had deze informatie van een vriend. Hij zei dat je Salvatore Leone, Joey Leone en Toni.

dan is die vriend een buster

Ja hij schept erg graag op :ch: . Maar zoon goede vriend is het nu ook weer niet.

Nouja hier gaat het topic niet over Ontopic maar weer :) ?

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig dat er meer nieuws is!! ^_^.

En die Jetskis zien er ook wel tof uit. Ik hoop dat je nu kan zwemmen want dat is echt een must voor Vice City. Zo'n helder water en er dan niet in kunnen zwemmen is maar balen. Wel vreemd dat die Cuban Hermes wit is en dat ze in het artikel altijd RockStar i.p.v. Rockstar schrijven... Ik hoopte eigenlijk dat het verhaal zich 3 jaar of meer voor GTA Vice City ging afspelen. Twee jaar lijkt wat weinig. En het is ook de eerste keer dat ze een hoofdpersonage gebruiken die twee jaar later al sterft. In ieder geval verlang ik nu nog meer. Ik weet nog dat ik vorig jaar de dagen zat af te tellen bij Liberty City Stories en dat hij dan nog eens een maand uitgesteld werd ook :-(. Hopelijk komt er nu ook geen uitstel (al vrees ik ervoor aangezien LCS voor PS2 zelfs enkele maanden werd uitgesteld).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch benieuwd hoe ze de beginsituatie van GTA Vice City een verhaal willen maken dat daar op eindigt, als je alleen al kijk hoe het er in het begin voorstaat qua gangs, mensen die in Vice City het loodje leggen enzo, moeten ze wel aardig creatief zijn willen ze niet al te veel aan het jaar 1985 toe willen schrijven, waarin dan de andere dingen gebeurd zouden moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig dat er meer nieuws is!! ^_^.

En die Jetskis zien er ook wel tof uit. Ik hoop dat je nu kan zwemmen want dat is echt een must voor Vice City. Zo'n helder water en er dan niet in kunnen zwemmen is maar balen. Wel vreemd dat die Cuban Hermes wit is en dat ze in het artikel altijd RockStar i.p.v. Rockstar schrijven... Ik hoopte eigenlijk dat het verhaal zich 3 jaar of meer voor GTA Vice City ging afspelen. Twee jaar lijkt wat weinig. En het is ook de eerste keer dat ze een hoofdpersonage gebruiken die twee jaar later al sterft. In ieder geval verlang ik nu nog meer. Ik weet nog dat ik vorig jaar de dagen zat af te tellen bij Liberty City Stories en dat hij dan nog eens een maand uitgesteld werd ook :-(. Hopelijk komt er nu ook geen uitstel (al vrees ik ervoor aangezien LCS voor PS2 zelfs enkele maanden werd uitgesteld).

Je kan tog ook zwemmen? Nooit gedacht dat Victor Vance de hoofdrolspeler zou zijn. Ziet er goed uit VCS, ga em denk ik wel halen :) Nog twee maandjes..:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze breken inderdaad met de traditie dat de hoofdpersoon onoverwinnelijk is, in GTA2 gebeurde er als het goed ging nooit wat met Claude Speed, behalve dat je een keer voor een missie in de gevangenis kwam, in GTA3 gebeurt er op de intro na nooit wat met de hoofdpersonage, Tommy is al helemaal onoverwinnelijk en gaat ook niet dood, Mike overleeft ook alles in LC, CJ was dan al een wat zachter personage die door sommigen onder de knie werd gehouden, maar overleeft het ook allemaal, evenals Toni, en nu weten we al dat de hoofdpersoon in VCS (zoals in elke GTA) weet ik niet hoeveel mensen van kant maakt enzo, en dan na twee jaar ook het loodje legt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze breken inderdaad met de traditie dat de hoofdpersoon onoverwinnelijk is, in GTA2 gebeurde er als het goed ging nooit wat met Claude Speed, behalve dat je een keer voor een missie in de gevangenis kwam, in GTA3 gebeurt er op de intro na nooit wat met de hoofdpersonage, Tommy is al helemaal onoverwinnelijk en gaat ook niet dood, Mike overleeft ook alles in LC, CJ was dan al een wat zachter personage die door sommigen onder de knie werd gehouden, maar overleeft het ook allemaal, evenals Toni, en nu weten we al dat de hoofdpersoon in VCS (zoals in elke GTA) weet ik niet hoeveel mensen van kant maakt enzo, en dan na twee jaar ook het loodje legt.

Nu je het zegt dat is eigenlijk wel raar, er is nog nooit een hoofdrolspeler doodgegaan via verhaallijn behalve nu V. Vance dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar één ding is zeker: Victor Vance sterft wel met eer. Hij heeft een heel avontuur achter de rug (dat dan in GTA: Vice City Stories moet gaan blijken), en hij sterft niet door iets door zijn eigen schuld, het overkomt hem. Wat er met Victor gebeurde zou met iedereen gebeurd kunnen zijn, dus is het ook nog niet eens zo'n ramp dat we nu met een hoofdpersonage gaan spelen die later het loodje legt. Maar dan nog is het wel spontaan van R*.

Toch lijkt mij Victor Vance een cool personage om mee te spelen, gewoon echt lekker zomers, en zoals we al in de intro van GTA: VC zagen niet al te serieus. Gewoon een fijn personage, ik kijk er toch echt naar uit. :)

Verder vind ik het een ontzettend gaaf idee dat we met jetski's kunnen gaan rondtoeren over het glinsterende water. Het is misschien hetzelfde als met een Squalo, maar het het idee. :)

In het artikeltje blijkt ook dat Vice City hier groter is, dat lijkt mij ook zeer leuk. Ik ben dan ook benieuwd hoe Vice City dan in twee jaar kleiner is geworden.

Ook staat er in het artikel dat Lance wat probleempjes heeft met de Biker Gang (vandaar misschien dat er een lid van de Biker Gang op de coverimage staat?) en dat ze hier ook zijn helikopter-vaardigheden op de proef gaan stellen, zoals laag boven de straten te vliegen en zo de Biker Gang leden te beschieten. Ook staat er dat de tekenafstand (draw-distance) fantastisch is, alles is veel duidelijker in de verte. Als je bijvoorbeeld op het strand staat kan je heel duidelijk de palmbomen en de gebouwen daarachter zien op de boulevard. En de luchten, in GTA: Vice City waren die al zo fantastisch, als ze dit hier kunnen overtreffen, nou, dat belooft dan wat.

Maar één van de hoofdpunten bij mij is toch ook wel de soundtrack. Als R* er wéér zo'n fantastische soundtrack erin kan stoppen als in GTA: Vice City, dan ben ik verkocht. :D

Ik ben er zéér enthousiast over, zoals jullie misschien al wel kunnen merken. :D

Edit: Ik las ook nog dat je in een reuzenrad kan!

Dit staat er:

"One fun activity every visitor to Vice City should get into is the chunder-wheel (=naam van de reuzenrad dus). Jumping on for a ride puts you into first-person perspective, we assume so you can watch the bits of carrot funnel onto the queue below."

Leuke extra iig. :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...