Jump to content

Info Vice City Stories!


maurits107

Recommended Posts

Als je geen PS3 of een Xbox heeft dan betekent dat dus dat je GTA3 en Vice City en San Andreas niet gespeeld hebt, alleen de PSP games.

Leuk voor de mensen die alleen een PSP hebben, maar het betekent wel dat Rockstar de diehard GTA fans in de kou laat staan voor mensen die alleen een PSP hebben

Jij weet net zo goed als ik dat dat nergens op slaat.

Ik heb een PSP, een PlayStation 2 én een PC. Ik heb op de PlayStation 2 verscheidene GTA's, zoals GTA: Vice City en GTA: San Andreas, en op de PSP tot nog toe GTA: Liberty City Stories. Jij weet net zo goed als ik dat je heus wel meerdere consoles kan hebben, en niet dat je maar een 'één-console-mens' bent.

Bovendien beweer je nu dat GTA: LCS alléén maar voor de PSP is uitgekomen, maar dat is niet zo. Ook is hij op de PS2 uitgekomen, en ik durf er nog wel om te wedden dat hij ook voor op de XBox en PC uitkomt. Dat zal natuurlijk ook zo gebeuren voor GTA: Vice City Stories. Dat een GTA als eerste voor de PS2 uitkwam, daar hoorde je toch ook niemand over klagen? Tot nog toe zijn alle GTA's zowat op alle consoles verschenen, alleen zijn waarschijnlijk alle "Stories" GTA's als eerste op de PSP uitgekomen, net zoals GTA: VC en GTA: SA als eerste op de PS2 uitkwamen. Nou en? Wat maakt dat uit? Who cares?

Als het nou écht zo was dat GTA: LCS en GTA: VCS alléén maar op de PSP uitkomen, en voor geen enkele andere console, kijk, dan heb je een reden om te klagen. Maar is dat ook het geval? Vooral als je kijkt naar GTA: LCS? (Want van GTA: VCS weten we het nog niet, alhoewel ik denk dat die dezelfde marketing ondergaat als LCS)

Nee, dus zeur niet. :t

Iedereen komt heus wel aan zijn trekken, ook al kan dat misschien voor de PC gamers het langste duren.

Nee, er wordt absoluut geen onderscheid gemaakt tussen PSP'ers, PS2'ers, XBox'ers en PC'ers hoor.

Alhoewel er natuurlijk nog niet bevestigt is dat GTA: LCS ook voor de XBox en PC uitkomt, maar zoals ik al zei durf ik er best om te wedden dat het wél zo gebeurd. Als we een jaar verder zijn en het is niet zo gekomen, dan vind ik dat je reden hebt om te klagen, maar nu is dat nog te vroeg. Bovendien zitten de échte die-hard GTA gamers niet alleen op de PC, dat weet je heus wel.

Sorry dat ik het op deze manier zeg, maar ik vind dit gewoon wat muggenzifterij.

---------------------

Wat het lichaam van Victor betreft; Wat maakt dat nou weer uit? :?

Wie weet zijn die wel meegenomen door Diaz' huurmoordenaars, of in het water gegooid, of ze zijn daar gewoon helemaal weggerot. Net zoals met alle lijken in GTA verdwijnen die op een gegeven moment, dus dat zou ook kunnen. (Alhoewel een cutscène meestal wél realistisch gemaakt is, dus dat de lichamen zomaar 'verdwijnen' sluit ik dan wel uit.) Maar goed, alles zou ermee gebeurd kunnen zijn. Ik snap niet dat jullie je daar nou druk over maken hoor. :N

Wat ik denk is dat LCS en VCS alleen voor PSP en PS2 komen, VCS misschien wel voor PS3.

Voordat Rockstar samen ging met Microsoft waren ze immers dikke vriendjes met Sony.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    11

  • mattiejj

    11

  • ASPHALT

    10

  • .::FLIPKIP::.

    7

Omdat die Scans helemaal precies uit de Australian Gamepro was gehaald. Dat is dus iemand ander zijn/haar werken stelen. Want als het allemaal op internet staat koopt toch bijna niemand dat blad, en dat word benadeeld in de ogen van het blad. Want hun werken er aan hun kost het geld om een interview met Rockstar te hebben vooral omdat de Austrialische Gamepro de eerste was heeft dat hun veel geld gekost. En daarom heeft Rockstar gevraagt aan de officiële fansites waaronder ook Gtagames valt of ze het willen verbieden voor het plaatsen van die Review. Want in die review staat ook informatie over Vice City Stories, er staan ook 4 missies beschreven, en dat was exclusief voor mensen met een Australian Gamepro bedoelt. En daarvoor is het verboden niet om die plaatjes, want die vind je overal. Ik hoop dat je het en beetje snapt als er nog iets is zeg je het maar! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...