Jump to content

Info Vice City Stories!


maurits107

Recommended Posts

wel vet dat je in een reuzerad kan :puh: nu is het precies de engine van SA (je kan zwemmen ) VCS kan niet meer stuk nu nog hopen dat je geen cheat device nodig hebt om te kunnen vliegen okal is het maar 1 helicopter of 1 vliegtuig :Y

edit : de scans zijn weg op gtaforums.com omdat r* zegt dat je het in het boekje ofzoiets moet lezen en andrers wachten tot de screens in een boekje in jouw land er zijn er mogen dus geen foto's van het boekje gupload worden men engels is niet zo goed dus kan ook zijn dat er wat fout in staat alszins het staat er toch !maar AUB haal de scans niet weg op dit forum !!!!

Bewerkt: door Crappy-Apple
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    11

  • mattiejj

    11

  • ASPHALT

    10

  • .::FLIPKIP::.

    7

Hier een lijst met dingen die in Vice City Stories komen (volgens gamepro):

* Victor Vance will be the playable character in the game

* The game is set in 1984 - two years before Vice City

* Players will be able to take advantage of new Jetskis on the water around the city

* Helicopters are flyable

* A new animations system has been created which improves on "previous games in the series".

* The game is said to be "much, much bigger than Vice City"

* The game will feature a multiplayer mode similar to LCS

* Vic can SWIM!

* The game will incorporate a multi-tiered mission structure which is much more in-depth than LCS

* All of Vice City's radio stations will return with new songs

* New weather effects will be included - possibly hurricanes

* Many of the new buildings in Vice City are only partially completed in Vice City Stories

* New loading system - only slight pauses before missions

* New handling system on bikes which makes them much more realistic

* Vastly improved draw distances - better than Vice City on PS2!

* Increased density of pedestrians, foliage, cars and objects

* Less "clumping" (where groups of the same model would appear together)

* There is a new theme park on Ocean Beach - the star attraction of which is "Chunder Wheel" - a giant wheel which you can ride in first person view!

* Trip Skips are back! (The little taxi that takes you back to the location of your last mission after you die)

* Vic can take advantage of a new gadget - binoculars!

* The game features many more accessible interior areas than other titles in the series

* Ragdoll physics are in and are especially noticeable when the shotgun is used on an enemy.

* Car damage has been significantly improved and more detail has gone into the different parts of your car that can come off like its bumpers and hood.

* A new effect has been added to car exhausts which makes them more realistic

* New water effects have been included that make the spray from the Jet Ski and boats more realistic than in previous games. The water is also now much more transparent and tropical-looking.

Dus, er zal gezwommen kunnen worden!

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een lijst met dingen die in Vice City Stories komen (volgens gamepro):

* Victor Vance will be the playable character in the game

* The game is set in 1984 - two years before Vice City

* Players will be able to take advantage of new Jetskis on the water around the city

* Helicopters are flyable

* A new animations system has been created which improves on "previous games in the series".

* The game is said to be "much, much bigger than Vice City"

* The game will feature a multiplayer mode similar to LCS

* Vic can SWIM!

* The game will incorporate a multi-tiered mission structure which is much more in-depth than LCS

* All of Vice City's radio stations will return with new songs

* New weather effects will be included - possibly hurricanes

* Many of the new buildings in Vice City are only partially completed in Vice City Stories

* New loading system - only slight pauses before missions

* New handling system on bikes which makes them much more realistic

* Vastly improved draw distances - better than Vice City on PS2!

* Increased density of pedestrians, foliage, cars and objects

* Less "clumping" (where groups of the same model would appear together)

* There is a new theme park on Ocean Beach - the star attraction of which is "Chunder Wheel" - a giant wheel which you can ride in first person view!

* Trip Skips are back! (The little taxi that takes you back to the location of your last mission after you die)

* Vic can take advantage of a new gadget - binoculars!

* The game features many more accessible interior areas than other titles in the series

* Ragdoll physics are in and are especially noticeable when the shotgun is used on an enemy.

* Car damage has been significantly improved and more detail has gone into the different parts of your car that can come off like its bumpers and hood.

* A new effect has been added to car exhausts which makes them more realistic

* New water effects have been included that make the spray from the Jet Ski and boats more realistic than in previous games. The water is also now much more transparent and tropical-looking.

Dus, er zal gezwommen kunnen worden!

Greets,

Mickey

Dus we kunnen vliegen, zwemmen, varen( - jetskiën), betere grapichs en sommige dingen worden realistiser.

Maar de stad is grooter als het spel VC. Dus er moet een stuk verdwijnen :) . Ik zie al explosieven :D ! Of komt er een orkaan? zie:

* New weather effects will be included - possibly hurricanes
Link to comment
Delen op andere websites

There is a new theme park on Ocean Beach - the star attraction of which is "Chunder Wheel" - a giant wheel which you can ride in first person view!

Ocean Beach dus! Bij het hotel waar je in Vice City begint (correct me if I'm wrong :clown: )

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Ja lees dit maar eens ;) :

* There is a new theme park on Ocean Beach - the star attraction of which is "Chunder Wheel" - a giant wheel which you can ride in first person view!

EDIT:Je beschikt dus ook over een verrekijker :) .

Te laat :ch:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

de scans zijn weg op gtaforums.com omdat r* zegt dat je het in het boekje ofzoiets moet lezen en andrers wachten tot de screens in een boekje in jouw land er zijn er mogen dus geen foto's van het boekje gupload worden men engels is niet zo goed dus kan ook zijn dat er wat fout in staat alszins het staat er toch !maar AUB haal de scans niet weg op dit forum !!!!

Sorry jongens, maar zo werkt het niet... De scans zijn ook hier verwijderd. Bij deze het verzoek geen afbeeldingen van deze scans op het forum te plaatsen. Veel van de info staat nu op WikiGTA, maar vooral voor de screens zullen we moeten wachten tot de Nederlandse reviews en de eerste screens die Rockstar vrijgeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

nou kan niemand ze meer zien,

waarom o vrede wereld, :puh:

ik had hem toch al gezien

@mickey,slim van je om alles nog snel ff te posten,kan iedereen er toch nog van genieten

en ik verveel me toch dus ga ik die hele lijst in het nederlands vertalen :bonk:

* victor vance is het speelbare karakter in het spel

*de game speelt zich af in 1984,2 jaar voor vice city

*je kan met jetski's je voortbewegen

*je kan in helikopters vliegen

*er is een nieuw animatiesysteem

*ze zeggen dat het veel,veel groter is dan Vice City

*het spel zal ook multiplayer modes hebben gelijk aan GTA:LCS

*vic kan zwemmen!

*het spel zal een "multi-tiered"(PM me als je weet wat dat is :puh: )opdracht-structuur hebben die veel meer diepgaand is dan die van LCS

*alle VC radiostations zijn terug met nieuwe liedjes

*nieuwe weersomstandigheden-mogelijk orkanen!

*veel van de nieuwe gebouwen in de stad van de ondeugd(babelfish :puh::sst: )worden slecht gedeeltelijk voltooid in VCS

*nieuw lading systeem slechts lichte pauzes voor missies

*Verhoogde dichtheid van voetgangers, gebladerte, auto's en voorwerpen

*

*nieuw "handling systeem voor motors om ze realister te maken

*enorm verbeterde draw distance(hoe ver je kan kijken) beter dan VC op de PS2

*minder Clumping?(waar groepen van het zelfde model samen staan)

* is een nieuw themapark op Ocean beach - de ster atracctie dat" Chunder wheel" is - een reuzewiel dat u in eerste persoons kunt berijden!

*skip trips zijn terug!(die kleine taxis die je naar de locatie van je laatste missie brengen)

*Vic kan uit een nieuw gadget voordeel halen - verrekijkers!

*Het spel kenmerkt veel meer toegankelijke interieur gebieden dan andere titels in de reeks

* Ragdoll Physics zijn er en is vooral merkbaar wanneer het jachtgeweer op een vijand wordt gebruikt(eindelijk)

*De schade van de auto is beduidend verbeterd en meer detail is in de verschillende delen van uw auto gegaan die weg als zijn bumpers en kap kan komen

*een nieuw effect is toegevoegd aan autouitlaten dat hen realistischer maakt

* nieuwe water effecten zijn toegevoegd voor de spray? van de jet-ski en boten realistischer dan in de vorige spellen.het water is nu ook meer transparant en tropisch-lijkend

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt zeker een heel vet spel, maar ik vermaak me nog steeds met Tommy Vercetti. :D

Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

:Y ik vind het nou juist wel een spel voor op de handheld :Y

wat is er nou leuker om in de schoolpauze nog ff een missietje te doen,of ff met een heli iemand met de wieken dood te maaien

maar jammer dat er geen gang terretories zijn,dat zou helemaal vet zijn,maar ik hoop dat de verhaallijn iets langer is dan die van Vice city(niet die bedrijfsmissies maar de ECHTE verhaallijn)

Link to comment
Delen op andere websites

de scans zijn weg op gtaforums.com omdat r* zegt dat je het in het boekje ofzoiets moet lezen en andrers wachten tot de screens in een boekje in jouw land er zijn er mogen dus geen foto's van het boekje gupload worden men engels is niet zo goed dus kan ook zijn dat er wat fout in staat alszins het staat er toch !maar AUB haal de scans niet weg op dit forum !!!!

Sorry jongens, maar zo werkt het niet... De scans zijn ook hier verwijderd. Bij deze het verzoek geen afbeeldingen van deze scans op het forum te plaatsen. Veel van de info staat nu op WikiGTA, maar vooral voor de screens zullen we moeten wachten tot de Nederlandse reviews en de eerste screens die Rockstar vrijgeeft.

Waar kun je in hemelsnaam dan dat boekje vandaan halen. :ch: . Plz, iemand die de pagina's 8 en 9 heeft: PM ze naar mij want die heb ik nog niet gelezen. :cry:

Alvast bedankt.

Ontopic: Een verrekijker lijkt me wel geinig. Verbetering zien er ook goed uit.

Ook dat reuzenrad lijkt met erg vet.

------

EDIT: Ik heb de scans al. Voor de zekerheid maar opgeslagen. Ik zal ze hier niet plaatsen.

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

zijn jullie niet bang dat ze hem weer hier uitstellen,want ik zou hem eigenlijk eind november kopen (LCS) maar bleek dat ie weer was uitgesteld tot 2 December(heel toevallig net die dag bij ons pakjesavond :puh: heb ik hem voor sinterklaas gekregen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...