Jump to content

Info Vice City Stories!


maurits107

Recommended Posts

Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. :Y

Gun de PSP gamers ook eens iets AUB, ben je niet tevreden met GTA, GTA London, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas en speciaal voor jullie: GTA Liberty City Stories? :{

------------------

Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen?

Het maakt me niet uit dat er een GTA op de PSP komt maar ik vind dat ze het dan moeten porten naar de PC en misschien ook de consoles.

GTA was gewoon oorspronkelijk een PC game, en ik vind het belachelijk dat deze game alleen voor de PSP beschikbaar is, nog meer omdat er schijnbaar mogelijkheden inzitten die SA niet heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    11

  • mattiejj

    11

  • ASPHALT

    10

  • .::FLIPKIP::.

    7

Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. :Y

Gun de PSP gamers ook eens iets AUB, ben je niet tevreden met GTA, GTA London, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas en speciaal voor jullie: GTA Liberty City Stories? :{

------------------

Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen?

Het maakt me niet uit dat er een GTA op de PSP komt maar ik vind dat ze het dan moeten porten naar de PC en misschien ook de consoles.

GTA was gewoon oorspronkelijk een PC game, en ik vind het belachelijk dat deze game alleen voor de PSP beschikbaar is, nog meer omdat er schijnbaar mogelijkheden inzitten die SA niet heeft.

Kijk nu eens naar Baffies post:

Dat slaat nergens op, als je ziet op welke platforms ze GTA's zijn uitgekomen:

GTA1: PC, PS, GBC

GTA Londen: PC, PS

GTA2: PC, PS, GBC, DC

GTA3: PC, PS2, X-Box

GTAVC: PC, PS2, X-Box

GTA Adv.: GBA

GTASA: PC, PS2, X-Box

GTALCS: PSP, PS2

GTAVCS: PSP(, PS2?)

GTA4: PC, PS3, X-Box360

Dan is er geen enkele GTA die alleen op de PC is uitgekomen, op GTA Advance na zijn alle GTA's nog op een playstation, playstaion2 of playstation3 uitgekomen, volgensmij bind Rockstar zich meer aan dat platform dan aan de PC.

GTA is dus geen PC game. Als jij dat vindt is dat jouw mening :t .

En ik geloof ook dat als Rockstar zou moeten kiezen hij eerder voor de PS kies als voor de PC. Aangezien dit de next Concole is en er meer mee te doen is.

ASPHALT :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. :Y

Gun de PSP gamers ook eens iets AUB, ben je niet tevreden met GTA, GTA London, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas en speciaal voor jullie: GTA Liberty City Stories? :{

------------------

Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen?

Het maakt me niet uit dat er een GTA op de PSP komt maar ik vind dat ze het dan moeten porten naar de PC en misschien ook de consoles.

GTA was gewoon oorspronkelijk een PC game, en ik vind het belachelijk dat deze game alleen voor de PSP beschikbaar is, nog meer omdat er schijnbaar mogelijkheden inzitten die SA niet heeft.

Kijk nu eens naar Baffies post:

Dat slaat nergens op, als je ziet op welke platforms ze GTA's zijn uitgekomen:

GTA1: PC, PS, GBC

GTA Londen: PC, PS

GTA2: PC, PS, GBC, DC

GTA3: PC, PS2, X-Box

GTAVC: PC, PS2, X-Box

GTA Adv.: GBA

GTASA: PC, PS2, X-Box

GTALCS: PSP, PS2

GTAVCS: PSP(, PS2?)

GTA4: PC, PS3, X-Box360

Dan is er geen enkele GTA die alleen op de PC is uitgekomen, op GTA Advance na zijn alle GTA's nog op een playstation, playstaion2 of playstation3 uitgekomen, volgensmij bind Rockstar zich meer aan dat platform dan aan de PC.

GTA is dus geen PC game. Als jij dat vindt is dat jouw mening :t .

En ik geloof ook dat als Rockstar zou moeten kiezen hij eerder voor de PS kies als voor de PC. Aangezien dit de next Concole is en er meer mee te doen is.

ASPHALT :cya:

GTA kwam eerst op de PC.

Pas veel later toen de Playstation eindelijk kwam aankakken werd het ook gereleased op de Playstation.

GTA is dus oorspronkelijk een PC game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de eerste GTA games waren voor de PC. Denk hierbij aan GTA 1, Londen en 2. De 3D GTA games kwamen eerst op de PS2 en daarna op PC enz.

Het moment waarop de PC overtroffen werd door consoles....

Nooit was er een console die kon tippen aan de graphics van de PC, totdat de PS2, Gamecube, en Xbox in the picture kwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat PSP gamers blij moeten kunnen zijn, maar ook PS2 gamers of/en PC gamers, en misschien andere consoles. Ik ben een van de mensen die echt geen console speciaal voor een game gaat kopen. Maar ik moet wel zeggen dat deze game er heel wat beter uitziet dan LCS. :bier:

PSST! GTAVCS.COM, die hebben nog de screens. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt raar maar het is een lompe gedachte :puh:

Het kan ook dat V. Vance een Kogelvrijvest aanhad En daar lag dat die deed dat die dood was...

BTW: Wie heeft de Screens en kan ze me laten zien?

Kom net van Vakantie ga op de site efe kijken

Ziek staan Vice City Stories Screens

Ik kijk met vreugde...

Staat er GVD Dat R* Ze Weg wil hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt raar maar het is een lompe gedachte :puh:

Het kan ook dat V. Vance een Kogelvrijvest aanhad En daar lag dat die deed dat die dood was...

BTW: Wie heeft de Screens en kan ze me laten zien?

Kom net van Vakantie ga op de site efe kijken

Ziek staan Vice City Stories Screens

Ik kijk met vreugde...

Staat er GVD Dat R* Ze Weg wil hebben :puh:

Dat is onmogelijk, in de missie Back Alley Brawl in GTA: Vice City zegt Lance Vance dat zijn broer Victor Vance dood is.

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. :Y

De allereerste GTA kwam eerst uit op de PC. Dat Rockstar Games bij GTA III is overgestapt naar de release op consoles, komt waarschijnlijk alleen maar omdat daar simpelweg meer winst in zat. Rockstar Games heeft zelf herhaaldelijk gezegd dat GTA niet per defenitie een PC- of console-game is, maar een spel dat gemaakt wordt naar de mogelijkheden van dat moment, en daarna ingepast wordt in de mogelijke platforms.

Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen?

Van Rockstar Games zelf. De review van GamePro is geheel kosher, maar als iedereen het hele verhaal inscant en verspreidt, koopt geen hond de reviews die nog moeten komen. Vandaar dat het verspreiden van het artikel onder mensen die de GamePro niet zelf gekocht hebben niet wenselijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen klopt het het niet dat Toni (van gta lcs!) je baas was in GTA3?? :?

Ik hoop wel dat de missies in gta vcs wat moeilijker zijn. 8)

Want die van gta lcs waaren echt makelijk :*D

Maar ik vind het een coole game dus die ga ik zeker kopen!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen klopt het het niet dat Toni (van gta lcs!) je baas was in GTA3?? :?

Ik hoop wel dat de missies in gta vcs wat moeilijker zijn. 8)

Want die van gta lcs waaren echt makelijk :*D

Maar ik vind het een coole game dus die ga ik zeker kopen!! :D

Ja, Toni Cipriani is in GTA3 (weer) een welgerespecteerd lid van de Leone familie, en je doet inderdaad wat opdrachten voor hem ivm andere families een hak zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...