GTA-Sheep Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 even iets anders... mag je dat hele artikel wel hier plaatsen of niet? ik denk niet hé? of wel? zo ja... dan doe ik dat graag. Lees de posts van Lantyz nog eens aandachtig. Nee dus...... Reageren
looney-tunez Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. Gun de PSP gamers ook eens iets AUB, ben je niet tevreden met GTA, GTA London, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas en speciaal voor jullie: GTA Liberty City Stories? ------------------ Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen? Het maakt me niet uit dat er een GTA op de PSP komt maar ik vind dat ze het dan moeten porten naar de PC en misschien ook de consoles. GTA was gewoon oorspronkelijk een PC game, en ik vind het belachelijk dat deze game alleen voor de PSP beschikbaar is, nog meer omdat er schijnbaar mogelijkheden inzitten die SA niet heeft. Jongen hoor jij ´´ons´´ pspers ook zeuren over de GTA IV ?? ik dacht het niet,, die komt ook uit voor de ps3 en x box ....!!! Reageren
Salvatore Leone Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Hey mensen ik denk dat gta4 opzich wel voor de psp uitkomt misschien op de psp2?! Maar net zoals gtalcs die kwam toch eigenlijk ook alleen maar op de psp ? dus niet hij kwam ook op de ps2! Dus ik denk dat gta4 wel voor de psp komt of misschien op de psp2 als die uitkomt maar het komt later op de psp uit dan op de ps3 en xbox. dat denk ik Maar effe iets anders ik weet nou niet zeker of ik gta vcs ga kopen want ik wil eigenlijk ook fifa2007 duss.... Bewerkt: 4 augustus 2006 door Salvatore Leone Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ehm... dit is het vice city stories subforum, we hebben het hier niet over gta 4, nee vice city stories komt niet uit op de psp en als ik jou was zal ik vice city stories kopen voor de psp en geen fifa. elk deel is het zelfde met net wat andere mogelijkheden. Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 uuh, ik heb een 2 theorieën de legerbasis die verwijdert was in GTA:VC,moet je nu juist opblazen in GTA:VCS,,dan word VCS groter dan vice city,en komt er geen gat in het verhaal Vic vance is misschien dood,maar waar is ie dan begraven??of opgeborgen,dus het kan zijn dat ie nog levend is en vertrokken is naar Liberty City of San andreas Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik heb ook een theorie over de grootte van vice city: ze zeggen op sommige sites dat VCS veel groter word dan VC... dus dan is die leger basis niet genoeg, misschien is er een compleet nieuw eiland ver over de zee ergens? en vic vance kan ook in het water zijn gedumpt Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 maar,waarom vraagt lance niet aan diaz waar Victor is,,toen hij met tommy een geweer tegen zn kop had, ik vind het vreemd en opeens,een nieuw eiland,ik bedoel er zijn mensen die zijn helemaal doorgevlogen naar het eind van de (fictieve) wereld,en opeens ligt er een nieuw eiland,hoe verklaar je dat dan? en ik heb misschien nog iets,die gedumpte lijken kan dat niet Vic zijn.. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 nee, want als je the introduction bekijkt zie je dat dat veel later is dan vice city... maar het zijn wel 2 mannen die dat doen, verder is er maar winig kans, maar er waren meer gesneuvelt ja.. je kan gelijk hebben mattiej maar waarom dumpen ze hem dan zo laat? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 maar,waarom vraagt lance niet aan diaz waar Victor is,,toen hij met tommy een geweer tegen zn kop had,ik vind het vreemd Dat lijkt me toch redelijk logisch, want Lance was er zelf bij toen Victor werd doodgeschoten. Lance zat namelijk in de helikopter bij de drugsdeal in de Intro van Vice City. Dan lijkt het me toch niet nodig om aan Diaz te vragen waar Victor is... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat ze deze op de PSP uitbrengen, want zeg nou zelf, GTA is gewoon een game voor op de Playstation 2. Gun de PSP gamers ook eens iets AUB, ben je niet tevreden met GTA, GTA London, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas en speciaal voor jullie: GTA Liberty City Stories? ------------------ Het verwonderd mij eigenlijk niet dat Rockstar gevraagd heeft om die info te verwijderen. Waar haalde dat magazine zijn bronnen? Het maakt me niet uit dat er een GTA op de PSP komt maar ik vind dat ze het dan moeten porten naar de PC en misschien ook de consoles. GTA was gewoon oorspronkelijk een PC game, en ik vind het belachelijk dat deze game alleen voor de PSP beschikbaar is, nog meer omdat er schijnbaar mogelijkheden inzitten die SA niet heeft. Jongen hoor jij ´´ons´´ pspers ook zeuren over de GTA IV ?? ik dacht het niet,, die komt ook uit voor de ps3 en x box ....!!! Als je geen PS3 of een Xbox heeft dan betekent dat dus dat je GTA3 en Vice City en San Andreas niet gespeeld hebt, alleen de PSP games. Leuk voor de mensen die alleen een PSP hebben, maar het betekent wel dat Rockstar de diehard GTA fans in de kou laat staan voor mensen die alleen een PSP hebben Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Als je geen PS3 of een Xbox heeft dan betekent dat dus dat je GTA3 en Vice City en San Andreas niet gespeeld hebt, alleen de PSP games.Leuk voor de mensen die alleen een PSP hebben, maar het betekent wel dat Rockstar de diehard GTA fans in de kou laat staan voor mensen die alleen een PSP hebben Jij weet net zo goed als ik dat dat nergens op slaat. Ik heb een PSP, een PlayStation 2 én een PC. Ik heb op de PlayStation 2 verscheidene GTA's, zoals GTA: Vice City en GTA: San Andreas, en op de PSP tot nog toe GTA: Liberty City Stories. Jij weet net zo goed als ik dat je heus wel meerdere consoles kan hebben, en niet dat je maar een 'één-console-mens' bent. Bovendien beweer je nu dat GTA: LCS alléén maar voor de PSP is uitgekomen, maar dat is niet zo. Ook is hij op de PS2 uitgekomen, en ik durf er nog wel om te wedden dat hij ook voor op de XBox en PC uitkomt. Dat zal natuurlijk ook zo gebeuren voor GTA: Vice City Stories. Dat een GTA als eerste voor de PS2 uitkwam, daar hoorde je toch ook niemand over klagen? Tot nog toe zijn alle GTA's zowat op alle consoles verschenen, alleen zijn waarschijnlijk alle "Stories" GTA's als eerste op de PSP uitgekomen, net zoals GTA: VC en GTA: SA als eerste op de PS2 uitkwamen. Nou en? Wat maakt dat uit? Who cares? Als het nou écht zo was dat GTA: LCS en GTA: VCS alléén maar op de PSP uitkomen, en voor geen enkele andere console, kijk, dan heb je een reden om te klagen. Maar is dat ook het geval? Vooral als je kijkt naar GTA: LCS? (Want van GTA: VCS weten we het nog niet, alhoewel ik denk dat die dezelfde marketing ondergaat als LCS) Nee, dus zeur niet. Iedereen komt heus wel aan zijn trekken, ook al kan dat misschien voor de PC gamers het langste duren. Nee, er wordt absoluut geen onderscheid gemaakt tussen PSP'ers, PS2'ers, XBox'ers en PC'ers hoor. Alhoewel er natuurlijk nog niet bevestigt is dat GTA: LCS ook voor de XBox en PC uitkomt, maar zoals ik al zei durf ik er best om te wedden dat het wél zo gebeurd. Als we een jaar verder zijn en het is niet zo gekomen, dan vind ik dat je reden hebt om te klagen, maar nu is dat nog te vroeg. Bovendien zitten de échte die-hard GTA gamers niet alleen op de PC, dat weet je heus wel. Sorry dat ik het op deze manier zeg, maar ik vind dit gewoon wat muggenzifterij. --------------------- Wat het lichaam van Victor betreft; Wat maakt dat nou weer uit? Wie weet zijn die wel meegenomen door Diaz' huurmoordenaars, of in het water gegooid, of ze zijn daar gewoon helemaal weggerot. Net zoals met alle lijken in GTA verdwijnen die op een gegeven moment, dus dat zou ook kunnen. (Alhoewel een cutscène meestal wél realistisch gemaakt is, dus dat de lichamen zomaar 'verdwijnen' sluit ik dan wel uit.) Maar goed, alles zou ermee gebeurd kunnen zijn. Ik snap niet dat jullie je daar nou druk over maken hoor. Bewerkt: 5 augustus 2006 door Pietje II Reageren
bjorntju Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 op fok! games staan ze nu ook Reageren
mattiejj Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 @nandroDavids Dat lijkt me toch redelijk logisch, want Lance was er zelf bij toen Victor werd doodgeschoten. Lance zat namelijk in de helikopter bij de drugsdeal in de Intro van Vice City. Dan lijkt het me toch niet nodig om aan Diaz te vragen waar Victor is... sommige mensen hebben het moeilijk omdat ze het lichaam niet meer gezien hebben,dan kunnen ze geen afscheid nemen,kijk eens het nieuws weet je wat ik bedoel Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 http://www.gta-stories.nl.tt/ daar staan de scans op ??? mag dit wel zelf de 9 de pagina staat er op moet R* ze er niet afgooien ? maar eff zeggen wat er op de 9 de pagina staat -de sandking auto staat er op -vice vance in een sparrow -een paar auto's Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) dit is geen bekende site, een amateur site, tenminste zo ziet de link er uit en de site ook, deze site kent rockstar dan ook niet en dus kan het daar wel op staan denk ik (ookal mag het niet, ik heb het zelf ook op mijn forum staan ) maar verder kan het ook zijn dat er door rockstar op in is gegaan en het gewoon genegeert is. maar die link mag je eigenlijk niet geven crappy apple Bewerkt: 6 augustus 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.