Nickonly Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Jammer dat het niet echt lukt Don, heb je al naar dat ene MAP IO gekeken? Hoe dan ook, ik heb weer een modelletje af voor het 3e eiland, namelijk een iets oudere brug: Hier zie je 't even goed^ Hoe ik dat water heb gedaan? Gewoon een plane met een water texture met de capacity op 30%. Reageren
gangsterties Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 jongens sorry dat ik de afgelopen 6 blz niets heb gezecht.. maar dit komt omdat ik niet zow super actief ben hier.. ik hoor het wel van Nickonly op msn als ik nodig ben.. maar ziet der allemaal goed uit.. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben nu bezig met een straat voor het eerste of tweede eiland: En ik ben van plan om dit voetbalveldje wat ik eerder had gebouwd, ook te gebruiken! Bewerkt: 4 oktober 2006 door Apple-Mac Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Jaja: Nieuws! De verdeling van het 2e eiland is hier! Daar zie je de verdeling, en er zijn dus in totaal 44 kavels. Sommige kavels hebben al een bestemming, maar sommige ook niet. Voor de kavels is al bepaalt wàt er op moet, maar hoe je dat doet maakt niet uit. De lijst met kavels en wie hem gebruikt en wat er op moet komen 1: Woonwijken 2: Woonwijken 3: Commercieel gebied 4: Commercieel gebied 5: Autodealers : Kelkimble 6: Autodealers : Kelkimble 7: Autodealers : Kelkimble 8: Commercieel gebied 9: Commercieel gebied 10: Het centrum (gebouwen complex, soort winkelcentrum, redelijk hoog de lucht in) : Puma 11: Het centrum (gebouwen complex, soort winkelcentrum, redelijk hoog de lucht in) : Puma 12: Het centrum (gebouwen complex, soort winkelcentrum, redelijk hoog de lucht in) : Puma 13: Het centrum (gebouwen complex, soort winkelcentrum, redelijk hoog de lucht in) : Puma 14: Woonwijken 15: Woonwijken 16: Woonwijken 17: Woonwijken 18: Woonwijken 19: Woonwijken 20: Woonwijken 21: Woonwijken 22: Woonwijken 23: Commercieel gebied 24: Commercieel gebied 25: Commercieel gebied 26: Commercieel gebied 27: Het vliegveld : Nickonly 28: Commercieel gebied 29: Commercieel gebied 30: Parkeergarage 31: Clubs, disco's en gokhallen en die zooi : Nickonly 32: Commercieel gebied 33: Commercieel gebied 34: Zaibatsu Gang gebied (half vervallen industie gebied) 35: Commercieel gebied 36: Commercieel gebied 37: Commercieel gebied 38: Commercieel gebied 39: Woonhuizen 40: Woonhuizen 41: Woonhuizen 42: Woonhuizen 43: Woonhuizen 44: Woonhuizen Het is fijn als je een paar kavels die bij elkaar liggen tegelijk neemt (bijvoorbeeld 32 of 33), dat is ook handiger voor mij. Wil je een kavel bebouwen? Dan moet je even posten en dan krijg je de benodigde informatie! Verdere informatie volgt! Bewerkt: 28 november 2006 door Nickonly Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) uhh ik heb een probleempjuh alhoewel he tniet zo heel erg is maar als ik op een afbeedling klik die een link naar image shack heeft dan crasht me internetverbinding op de eenofanderemanier duss als iemand ff weet hoe dat komt en miss een oplossing heeft pm me ff dan oke anders word het té oftopic dus gwoon pm'en!! xD -EDIT- @ hieronder: nog vager apple naja ut zal wel Bewerkt: 8 oktober 2006 door boboboy Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 -Even voor iedereen. Het topic is verplaatst naar het: Textures & Modelling Showroom - Met dank aan Matiscus.- AT: Boboboy. Ik kan er niet eens op klikken. AT: Nickonly: Mooi gedaan! Netjes verdeeld. NickOnly houd zich vanaf nu bezig met de EILANDEN, en die zaken. Ik houd me nu ff bezig met het verhaal. Apple-Mac... -We zoeken nog mensen die willen joinen. Mensen, kom op! - Reageren
Nickonly Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Leuk als er nog even wat mensen mee zouden willen doen met de mod, vooral nu Donwell de eilanden niet ingame kan krijgen (ja, erg fijn...). Dus we hebben ook nog iemand nodig die modellen ingame kan krijgen. En ook slecht nieuws nu: De komen de week kan ik "even" niet aan de mod werken, want ik ben "ff" naar New York ( !). En bezoek ook nog eens onze site van de mod: www.greenlightdistrict.tk Reageren
Puma Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Hey ik wil eventueel wel wat gebouwtjes ofzo maken... een winkelcentrum zou wel vet zijn dan maak ik zo'n Amerikaans winkelcentrum zoals dit: En ik wil eventueel ook nog wel wat PhotoShop werk doen, maar ik heb geen Photoshop, wel PaintShopPro; dat is bijna hetzelfde alleen een paar functies minder en een stuk goedkoper. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Puma Reageren
Blastov Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Ik heb de opdracht gekregen om het 1ste eiland in sa te zetten. Oja, ik bn niet van plan om alles ingame te zetten. Hier is een film-tutorial over hoe je een object in sa zet, ik neem aan dat je het daarna wel kunt. Reageren
Nickonly Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Goed Puma, dat je dat wil gaan maken. Als je daar uiteindelijk mee klaar bent dan mag je best nog een andere lot maken als je dat wil, maar dat is voor later. En Blastov, ook erg fijn dat je het in game wil gaan zetten. Hopelijk zullen we redelijk snel resultaat zien Maar die tut, Hij is erg goed hoor, goed uitgelegd enzo, maar wat is er mis met dat geluid? Het is nogal zacht en soms kraakt het heel erg?!? (Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mijn computer liggen ) Hoe dan ook, goed dat er eindelijk wat meer mensen aan mee willen werken :D ! Reageren
Blastov Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Dat gekraak klupt, maar ik kan het niet ingame zetten want het is een .gmax file. Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Dat gekraak klupt, maar ik kan het niet ingame zetten want het is een .gmax file. Ja, dat regelen we, we maken er zelf wel eerst een DFF van, want dat lukt nog net, maar daar mee kan je wel verder de col enzo maken om het ingame te krijgen. Dus er wordt hier aan gewerkt. Ik had ook nog een ander idee, namelijk nieuwe wapens. Zelf geen idee van hoe je die ingame moet krijgen, maar weet iemand misschien een leuk wapen? Ik dacht zelf al aan zware machine geweren zals M60 of gewoon een kapote bierfles, maar hebben jullie nog betere ideeën? Maar Blastov, je krijgt goede bestanden dus binnekort! Reageren
Puma Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Idd, het is wel mogelijk; ik werk met sketchup en ik kon ook geen bestanden vanuit Gmax naar Sketchup krijgen, maar wat hebben wij gedaan: Nickonly heeft zijn model als een .dff geexported uit Gmax, en ik heb die weer geimport in mijn 3dsMax, toen geexported naar een .3ds en toen kon ik het in Sketchup bewerken. Dus: gewoon als .dff exporten en importen en klaar is Kees. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ja, dat regelen we, we maken er zelf wel eerst een DFF van, want dat lukt nog net, maar daar mee kan je wel verder de col enzo maken om het ingame te krijgen. Dus er wordt hier aan gewerkt. De coll(s) is(zijn) overgins ook al aangemaakt door mij Applemac..... Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Ik had ook nog een ander idee, namelijk nieuwe wapens. Zelf geen idee van hoe je die ingame moet krijgen, maar weet iemand misschien een leuk wapen? Ik dacht zelf al aan zware machine geweren zals M60 of gewoon een kapote bierfles, maar hebben jullie nog betere ideeën? jah dat is een goed id en ik weet miss ook nog wel een paar zoals miss insectenverdelger, of een kanon of een of andergeweer dat je tegenstander verschrompeld:Phah naja ik laat nog wel ff horen als er wat in me opkomt;p Bewerkt: 24 oktober 2006 door boboboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.