Puma Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Hey ik heb al wat aan m'n LOT gewerkt, ik ben nog niet ver ofzo maar voor de mensen die willen weten hoe het er tot nu toe uitziet (klik op plaatje voor vergroting): Ff voor de duidelijkheid: dit wordt dus de parkeergarage. Dat glas wordt nog vervangen door beton, wat realistischer plafond. Ik heb het alleen even zo gemaakt dat je erdoor kunt kijken. Hier bovenop komt dan het winkelcentrum, er zal ook een trap komen van de parkeergarage naar het gebouw zelf, of een lift waar als je dan tegen de door loopt naar boven wordt geteleporteerd. Dit moet nog gedaan worden in de parkeergarage: -Pijlen op de weg -'Pilaren' die zorgen dat het plafond niet naar beneden komt -De muren texturen -Parkeerplaatsen zelf maken d.m.v. witte strepen op de asfaltstukken -Overige obecten zoals parkeerautomaten, lampen en hekjes Ik zal binnenkort (komende dagen) er wel aan werken, dus dan wil op z'n laatst zaterdag klaar zijn met de parkeergarage in z'n totaal. Wat vinden jullie ervan? Keep up the good work allemaal, Grtz Puma. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Puma Reageren
Nickonly Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Wooo leuk dat er weer eens mensen meehelpen aan de mod, mooi Puma!! :klap: Ik vind hem echt mooi! Alleen mogen die bochten in de hoekken in die parkeergarage wat mooier, want nu zijn ze nog al.. eh, recht. Hopenlijk ga je er nog een "echte" bocht van maken. maar hoedanook, voor nu is ie mooi! Ik ben zelf ook al aan een lot begonnen, maar die is nog geen screenshots waard Maar ik ben ondertussen ook bezig met een andere lot, die ook erg gaaf wordt, maar ik weet alleen nog niet waar die gaat komen. En Boboboy, die insectenspray, die zou wel als of inplaats van die spray can of teargass kunnen. Maar een kanon?!? Dat gaat volgen mij niet lukken, want die zijn zo zwaar om te dragen . Hoogstens in plaats van die rocketlauncher. Maar ik ga niet aan passen zodat cj een kanon duwt ofzo, maar dat zou ook niet zo goed kunnen, want als je dan omswitcht naar een ander wapen, dan heb je een kanon in je broekzak? Das dus een beetje gek en onmogenlijk. Maar het gaat hier dus lekker goed met deze mod! Hopenlijk blijft het zo! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) De kavellijst is nu in de hoofd-post te vinden. Ik ga nu ook werken aan mij lots. Hier komt ook gebouw te staan, namelijk een Hotel. Maarre, jongens. Laten we het eerste eiland ook niet vergeten, he! -Fouten in de kavellijst? Zeg het via PM!- Apple-Mac... Bewerkt: 25 oktober 2006 door Apple-Mac Reageren
Puma Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Als ik die bochten 'nog ronder' maak dan zijn het meer poly's... en ik ben net met de parkeergarage begonnen... je mag niet meer dan 38000 poly's per model in SA hebben... toch? Zoiets tenminste, en ik denk dat de meeste poly's nog wel in kleine dingen gaan, zoals bloempotten of parkeerautomaten. Anyway, ik heb pijlen op het wegdek gemaakt, en ik ga nu een stoep langs alles maken, en daarna parkeerplaatsen. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Als ik die bochten 'nog ronder' maak dan zijn het meer poly's... en ik ben net met de parkeergarage begonnen... je mag niet meer dan 38000 poly's per model in SA hebben... toch? Zoiets tenminste, en ik denk dat de meeste poly's nog wel in kleine dingen gaan, zoals bloempotten of parkeerautomaten. Anyway, ik heb pijlen op het wegdek gemaakt, en ik ga nu een stoep langs alles maken, en daarna parkeerplaatsen. deel 38.000 even door 30 skat, dan heb je het juiste aantal poly´s. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Bradley H. Reageren
Nickonly Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Dus volgens jouw mag een model maximaal uit 1266,6666666666666666666666666667 poly's bestaan? Hoe dan ook, dit \/ model (wat eerst nog geen screen waard was) is nu wel een screen waard, en het bestaat slechts uit 250 poly's. Geïnspireerd door dit gebouw: Waar dit gebouw komt, weet ik ook niet, maar dat het erin komt is zeker. Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) oke nick dat van dat kanon zit wat in en die spray can is wel goed id heh maar wat vind je van dat andere id van mij??? ennuhh miss kunnen we een mooiere telefoon ingame zetten??!! zoals de Samsung D600 of Motorola RAZR V3i oid ennuh dat kanon dat was eigelijks de bedoeling dat dat ergensgewoon stond en dat je daarachter kon staan zodat je kon schieten (ik was niet zo duikelijk geweest cker) bijv. op een kasteeltje of schipje oid. en qua outows en boten enzo miss een kano en mooie outos zoals mclaren f1 of lelijke zoals miss een ingedeukt oude rammelbak(trabant?) ennuh ik wou eerst ophouden met de mod omdat ik dan niet meer online kon spelen maar ik heb al mijn gta bestanden gekopieerd naar een andere schijf dus nu kan ik online én modden (naar een id van nick) dus ik blijf nu GEGARANDEERD!!! Bewerkt: 27 oktober 2006 door boboboy Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ennuhh miss kunnen we een mooiere telefoon ingame zetten??!! zoals de Samsung D600 of Motorola RAZR V3i oid Ik denk niet echt dat dit nodig is om 2 redenen: 1 Die telefoon komt toch alleen maar in bepaalde missie's in het spel voor, dus je ziet hem bijna nooit 2 Ik denk niet dat die samsung of motorola toen eigenlijk al bestond, en dat past niet echt met de tijd waarin het afspeeld, dus dan wordt het een beetje gek ennuh dat kanon dat was eigelijks de bedoeling dat dat ergensgewoon stond en dat je daarachter kon staan zodat je kon schieten (ik was niet zo duikelijk geweest cker) bijv. op een kasteeltje of schipje oid. Maar dan klopt het nog niet echt, want dan zal die kogel net zo afgeschoten worden als een rocketlauncher, dus dan gaat ie de hele tijd maar recht vooruit, als of er geen zwaarte kracht is. Ook nog al gek. en qua auto's en boten enzo miss een kano en mooie outos zoals mclaren f1 of lelijke zoals miss een ingedeukt oude rammelbak(trabant?) ook al: bestond toen al een McLaren? Maar een kano? beetje nutteloos? en een Trabant? Wonen we in Rusland? Liever een "echte" sportwargen uit die tijd waarin SA zich afspeelt (zoals een Chervolette Corvette C4/ Zr1 ) of een andere "gewone" auto uit die tijd: Chervolette Impala (mooie wagens allebij, houd van Corvette). Hoe dan ook, je zit vol inspiratie, maar somige iddeeën van je zijn een beetje té modern voor de mod. Maar blijf wel leuke dingen bedenken! En ik heb miss ook nog een leuk iddee voor een wapen, namelijk m'n lievelings gereedschap, namelijk een breekijzer/ koevoet! lekker mee rammen als een honkbalknuppel . Ook misschien leuk om te gebruiken bij een missie. Reageren
Puma Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Zoozoozoooooo...... Ik heb wat doorgewerkt aan het parkeergaragegedeelte van m'n Lot, en zie hieronder het resultaat: Wat vinden jullie ervan? Ik ga nog een soort 'blokken' maken waar een lift komt, lichten aan 't plafond en er komen nog parkeerautomaten. Misschien dat er nog meer moet gebeuren, maar dat komt ff niet in me op ... Grtz Puma . Reageren
nick11123 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) echt nice Puma Keep It Up ziet er goed uit maare wanneer ga je het eigenlijk ingame zetten want ik zou het wel ingame willen zien EDIT: Als jullie willen wil ik wel wat ingame zetten ? Bewerkt: 27 oktober 2006 door nick11123 Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) EDIT: Als jullie willen wil ik wel wat ingame zetten ? Ja dat zou wel leuk zijn ja, maar, werk je zelf niet aan een mod? Want het lieftst hebben we leden die helemaal mee doen zeg maar, maar als je iets ingame wil zetten voor ons, dan houden we je niet tegen! Misschien als je me even PBt voor als je echt er over denkt om dat te doen... Maar Pum, Ziet er mooi ui jonge! Alleen als ik op die eenalaatste screen kijk, wat zijn dan die "lege" plekken tussen de parkeerplaatsen waar die pilaren staan? Komen daar die blokken met liften en parkeer automaten? Want anders is het best wel nutteloze ruimte... En ik moest gewoon even dat breekijzer aka koevoet maken, dus hier is het resultaat: Maar verder heb ik geen idee hoe ik hem ingame of ook maar als wapen kan krijgen. Weet iemand dit? Nickonly Bewerkt: 28 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Puma Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik wil binnenkort het wel ingame zetten, maar dat doe ik dan in een rustig weekje, in het weekend; zoiets doe je niet ff in 10 minuutjes... en al helemaal niet een geheel eiland. Eerst moet ik uitvinden hoe ik LV van de map kan weghalen, zonder dat het spel crashed (ik heb al geprobeerd om alle LV-parts uit gta.dat te halne maar dan krijg je crash). Ik kan ook proberen om gewoon een aantal objecten uit het spel te halen, zodat ik wat meer objecten kan toevoegen; LV blijft dan wel staan maar dan heb je in ieder geval het eiland wel ingame; dat LV-probleem lossen we later wel op. Anyway, ik ga het dus ergens in een weekend doen waarvan de week daarna weinig proefwerken of SO's heeft, en ik ook weinig programma heb dat weekend. Dat zal niet volgend weekend zijn, want dan ben ik jarig . Misschien het weekend daarop, of misschien kunnen we beter nog wat doorwerken, en dat ik het dan in de kerstvakantie ingame zet, want dan heb ik alle tijd. Keep up the good work iedereen, en het gajullie goe! Reageren
nick11123 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 ow mwa laat dan maar ik wou gewoon effe een model ingame zetten om te kijken of hij niet bugd ofso maar echt mee doen wil ik niet teven mijn Mod West Palm Island is toch dood dus heb ik de laatste tijd niet echt veel te doen. maar over die koefoet je moet gewoon een wapen vernagen dus de die honkbal knuppel zoek je dan op en die vervang je door jouw dff in te plaatsen denk ik Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 2 nieuwtjes: 1 Ik heb dat breekijzer ingame weten te zetten, maar raar genoeg houd CJ dat ding op z'n kop vast, dat geronde stuk zit beneden en hij houdt het bij het verkeerde eind vast. Erg gek, maar ik heb hem in ieder gaval in game wat al een hele prestatie is (ahum). 2 Drainage, een nieuw lid op dit forum, wil voor ons muziek nummers gaan opnemen voor de radio! Ik had al wat (qua muziek) gehoord van hem, en dat klinkt heel goed! Dus dan is dat ook weet in oorde! Reageren
MxM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar het ziet er allemaal goed uit wat jullie aan het maken zijn. Komen die landen bij de orginele map van SA of word het een gehele nieuwe map?? Veder veel suc6 met jullie project. het is dat ik geen mod skills heb anders had ik geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.