Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hay Appel, goed iddee dat het 1e eiland er een stuk aan krijgt, maar waarom dan niet meteen er aan vast? (ik wil dat best doen, heb totnu toe alle eilanden gemaakt) Want we zijn toch nog deels met dat eiland bezig. En in dat plaatje staat het 1e eiland op z'n kop, dus op de plek waar dat West-Resort dinges zit, zit eigenlijk het 2e eiland. En als het "Resort" heet, dan verwacht ik ook wel dat het een echt "Resort" word (en dus niet zo maar een woon wijk o.i.d).

En ja, ik was er een tijdje niet, maar dat komt omdat onze computer hiero geen gegevens meer door krijgt van af het toetsen bord, dus ik kon niks typen (en niet eens inloggen op de computer!). Maar nu word hij gemaakt, dus binnen kort zal ik weer gewoon meer online zijn. (Ik zit nu dus, maar dat had je zelf ookal kunnen bedenken, op een andere computer bij een vriend)

Gelukkig heb ik ook nog een andere computer hier (die niet op het internet is aangesloten), en daar heb ik nog wel wat op gemodelleerd. Een redelijk hoog gebouw en iets anders wat ik appel nu alleen nog maar even wil vertellen via msn. Maar ik kon dus niet met andere modellen door gaan (want de computer wordt dus nu gemaakt). En anders had je (Blastov) de goede bestanden ook al gekregen.

En dan nog een ding over LV.

Het hoeft alleen niet weg als iemand iets vind waarmee je het maximaal aantal objecten wat je in SA kan zetten kan verhogen (had ik ooit van gehoord).

En Drainage: ERG mooie muziek! Zekers wel dat dat in GLD komt! En waneer denk je dat je weer iets klaar hebt? (Niet dat ik je wil opjagen, maar ik wil gewoon die muziek horen!) Als je er weer een hebt, zet ze dan niet online, maar verstuur het naar een van "ons". Wie weet wat andere mensen er mee gaan doen...

En Boboboy, Miss weet ik nog wel wat leuke namen:

Nederlandse spoorwegen > Groene spoorwegen

Eneco groene energie > Light groene energie

PTG Post > GLD post

en ga zo maar door.

Hopenlijk is m'n computer snel gemaakt en dan ben ik snel weer online! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

BoBo[FRL]' date='14 Nov 2006, 10:18:16' post='542120']

... Met de juiste programma's en goede ervaring kun je paths maken en ze ook weghalen in sa, dat geld ook wat bereft de scm......

heb jij miss die programmas en die ervaringen??

Ja, maar helaas blijft dat binnen mijn eigen mods.

En dan nog een ding over LV.

Het hoeft alleen niet weg als iemand iets vind waarmee je het maximaal aantal objecten wat je in SA kan zetten kan verhogen (had ik ooit van gehoord).

Nee, er shijnt wel een hack in de maak te zijn waarmee limieten vergroten maar daar weet ik verder niks van. Overgens is een TC, geen TC als sa er nog is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk is het niet zo klein als het lijkt. Minimaal 4x zo groot als het eerst was :)

Hopelijk is het je ook opgevallen dat de vorm van het eiland een G is. De eerste letter van GLD dus!

AppleMac...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Die ingame beelden zijn dus eigenlijk nog een beetje een probleem. Om dat het zo is dat er nog gewoon eigenlijk helemaal niks ingame staat! We wilden het 1e eiland al ingame gaan zetten, maar toen bepaalde we dat het eiland niet goed was (want dat was het ook niet), en laatst hebben we hem opnieuw gemaakt. Anders stond er vast al wat ingame. Maar we zijn dus nog gewoon bezig! (ik nu met de wegen van het "nieuwe" 1e eiland en een paar lots)

Btw, lot huren?

Link to comment
Delen op andere websites

zo is het precies ice banana

maar ik wou ff zeggen dat ik heb het "photoshop" programma: photoimpression heb kentiemand het en binnen kort krijg ik uhhh... volgenw mij hee thet photo fire of zo in elk geval iets met fire

:cya:

[NL]BoBo[FRL]

Link to comment
Delen op andere websites

Ja mensen! Het moment waar we allemaal op hebben gewacht! Wat we graag wouden voor de GLD mod. Ik dacht, laat ik eens jullie ff flink omver blazen als ik zeg dat ik een deel van het eerste eiland ingame heb gezet!

Jaja, ze zeggen ook meestal: "Wat je zelf doet, doe je meestal beter!" En ja hoor...Zie hier! :)

Screen

ddu6.jpg

100% Bugloos is het niet! Want het eiland verdwijnt, als je soms ff met je camera draait.

Maar de coll, dff en de textuur zijn in orde! :) Het eiland is ook volledig tastbaar, en nu ga ik ff verder met andere delen. :) *SA zal ff gecleand moeten worden als alles ingame staat!

AppleMac...

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg Appel, volgens mij ben je een beetje voor niks bezig. Want we gingen het eerte eiland toch opnieuw maken?? En IK was daar aan begonnen, en daar zitten nog geen wegen op, en jij had hem ook nog niet gekregen. Met andere woorden: je bent het "oude" 1e eiland ingame aan het zetten...

Hoe dan ook, ik ben verder gegaan met m'n vliegveld:

vliegt1xl1.th.png

vliegt2qq9.th.png

vliegt3xz1.th.png

Klopt, er zit nog geen texturte op, maar om een beter idee te krijgen hoe het er in het geheel uit ziet:

vliegt4jg5.th.png

Hopenlijk vinden jullie 'm ook mooi!

Link to comment
Delen op andere websites

Zieter mooi uit! Maar doe me 1 lol: maak die pijlen op het wegdek kleiner. Die pijlen zijn bijna groter als een auto ^_^.

KUTGW!

06wipjewoonwijk5ce4.th.jpg 141106wipjewoonwijk4re1.th.jpg 06wipjewoonwijk3xc6.th.jpg 141106wipjewoonwijk2th9.th.jpg 141106wipjewoonwijkht0.th.jpg

Hier ben ik mee bezig geweest de laatste tijd... ik ga een eigen eilandje maken als dat mag :). Dit de woonwijk, er komen nog meer dingen op, onder andere winkelcentra e.d.

Je ziet overal nog gaten tussen straten. Klopt, heb ik al veranderd. Ik heb alles op z'n plaats gezet en de wegen, kruispunten e.d. ertussengezet en dit is het reslutaat:

woonwijkpartta6.th.jpg

Zoals je ziet staan er geen huizen op, klopt, komen er op. Maar dit is puur voor hoe het eiland er in z'n totaal uit gaat zien. Op die kale stukken aan de rand komen shops, bars e.d.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg Appel, volgens mij ben je een beetje voor niks bezig. Want we gingen het eerte eiland toch opnieuw maken?? En IK was daar aan begonnen, en daar zitten nog geen wegen op, en jij had hem ook nog niet gekregen. Met andere woorden: je bent het "oude" 1e eiland ingame aan het zetten...

Ja inderdaad :-( Was vergeten dat je die ging herbouwen, maar ach :) Wil je het tweede eiland naar me toesturen?? 8)

To Nickonly & Puma: Heel erg mooi gedaan allebei :) Echt, zie ter schitterend uit :*D

Apple "Snack" Mac...

Link to comment
Delen op andere websites

Na een kortere tijd rust, is er weer nieuws!

De Kavelverdeling voor het 1e eiland is hier!!

deverdelingvanhet1eeilary7.png

0: Souvenierwinkeltjes voor toeisten : Niemand

1: Duurdere huizen : Niemand

2: Duurdere huizen : Niemand

3: Winkels/ huizen : Niemand

4: Duurdere huizen : Niemand

5: Huizen : Niemand

6: Duurdere huizen : Niemand

7: Huizen : Niemand

8: Huzien : Niemand

9: Commerciëel gebied : Niemand

10: Woonhuizen (complex?) : Niemand

11: Commerciëel gebied : Niemand

12: Woonhuizen (complex?) : Niemand

13: Woonhuizen (complex?) : Niemand

14: Woonhuizen (complex?) : Niemand

15: Commerciëel gebied : Niemand

16: Woonhuizen (complex?) : Niemand

17: Woonhuizen (complex?) : Niemand

18: Resort(s) : Niemand

19: Commerciëel gebied : Niemand

20: Resort(s) : Niemand

21: Resort(s) : Niemand

22: Boot aanleg plaats : Boboboy

23: Resort(s) : Niemand

24: "grotere" winkels : Niemand

25: Winkels : Niemand

26: Politie bureau : Niemand

27: Winkels : Niemand

28: "grotere" winkels : Niemand

29: Ziekenhuis : Niemand

30: "Hoge" huizen (ja dat heet ookwel 'n flat) : Niemand

31: "grotere" winkels : Niemand

32: "grotere" winkels : Niemand

33: "Hoge" huizen (ja dat heet ookwel 'n flat) : Niemand

34: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand

35: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand

36: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand

37: Ghetto buurt : Niemand

38: Ghetto buurt : Niemand

39: Ghetto buurt : Niemand

40: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand

41: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand

42: Ghetto buurt : Niemand

43: Ghetto buurt : Niemand

44: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand

45: Ghetto buurt : Niemand

En net zo als bij het 2e eiland: Neem A.U.B meerdere lot's die bijelkaar liggen te gelijk. Anders zijn de lot's te klein en dan ziet het er beter uit.

Wil je een lot? Gewoon even posten en hij komt zo snel mogenlijk naar je toe!

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is er nog niemand iin onze mod die dat kan.

kan jij het dan mag je joinen dnek ik wel we horen van je hopen we!

beetje vaag maar tussen mijn post en die van nickonly stond nog een post waar mijn post antwoord op gaf vaagh

:cya:

[NL]BoBo[FRL]

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...