[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 cool gemaakt aplle en ik denk dat het zo wel wat beter en groter word lolxD Reageren
Nickonly Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Hay Appel, goed iddee dat het 1e eiland er een stuk aan krijgt, maar waarom dan niet meteen er aan vast? (ik wil dat best doen, heb totnu toe alle eilanden gemaakt) Want we zijn toch nog deels met dat eiland bezig. En in dat plaatje staat het 1e eiland op z'n kop, dus op de plek waar dat West-Resort dinges zit, zit eigenlijk het 2e eiland. En als het "Resort" heet, dan verwacht ik ook wel dat het een echt "Resort" word (en dus niet zo maar een woon wijk o.i.d). En ja, ik was er een tijdje niet, maar dat komt omdat onze computer hiero geen gegevens meer door krijgt van af het toetsen bord, dus ik kon niks typen (en niet eens inloggen op de computer!). Maar nu word hij gemaakt, dus binnen kort zal ik weer gewoon meer online zijn. (Ik zit nu dus, maar dat had je zelf ookal kunnen bedenken, op een andere computer bij een vriend) Gelukkig heb ik ook nog een andere computer hier (die niet op het internet is aangesloten), en daar heb ik nog wel wat op gemodelleerd. Een redelijk hoog gebouw en iets anders wat ik appel nu alleen nog maar even wil vertellen via msn. Maar ik kon dus niet met andere modellen door gaan (want de computer wordt dus nu gemaakt). En anders had je (Blastov) de goede bestanden ook al gekregen. En dan nog een ding over LV. Het hoeft alleen niet weg als iemand iets vind waarmee je het maximaal aantal objecten wat je in SA kan zetten kan verhogen (had ik ooit van gehoord). En Drainage: ERG mooie muziek! Zekers wel dat dat in GLD komt! En waneer denk je dat je weer iets klaar hebt? (Niet dat ik je wil opjagen, maar ik wil gewoon die muziek horen!) Als je er weer een hebt, zet ze dan niet online, maar verstuur het naar een van "ons". Wie weet wat andere mensen er mee gaan doen... En Boboboy, Miss weet ik nog wel wat leuke namen: Nederlandse spoorwegen > Groene spoorwegen Eneco groene energie > Light groene energie PTG Post > GLD post en ga zo maar door. Hopenlijk is m'n computer snel gemaakt en dan ben ik snel weer online! Reageren
Blastov Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 BoBo[FRL]' date='14 Nov 2006, 10:18:16' post='542120']... Met de juiste programma's en goede ervaring kun je paths maken en ze ook weghalen in sa, dat geld ook wat bereft de scm...... heb jij miss die programmas en die ervaringen?? Ja, maar helaas blijft dat binnen mijn eigen mods. En dan nog een ding over LV.Het hoeft alleen niet weg als iemand iets vind waarmee je het maximaal aantal objecten wat je in SA kan zetten kan verhogen (had ik ooit van gehoord). Nee, er shijnt wel een hack in de maak te zijn waarmee limieten vergroten maar daar weet ik verder niks van. Overgens is een TC, geen TC als sa er nog is. Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Een (kleine) update voor het eerste eiland: Nu gaat het er zo uit zien: De wegen maak ik later bekend hoe ze daar komen te liggen, want dat moet ik zelf ook nog even bekijken. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Hopelijk is het niet zo klein als het lijkt. Minimaal 4x zo groot als het eerst was Hopelijk is het je ook opgevallen dat de vorm van het eiland een G is. De eerste letter van GLD dus! AppleMac... Bewerkt: 19 november 2006 door Apple-Mac Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 He mannen ziet er al leuk uitworden. Sorry dat ik niet zo héél veel post maar ik wacht nog namelijk op de in-Game beelden,filmpjes en euh? screenshots! IB Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Die ingame beelden zijn dus eigenlijk nog een beetje een probleem. Om dat het zo is dat er nog gewoon eigenlijk helemaal niks ingame staat! We wilden het 1e eiland al ingame gaan zetten, maar toen bepaalde we dat het eiland niet goed was (want dat was het ook niet), en laatst hebben we hem opnieuw gemaakt. Anders stond er vast al wat ingame. Maar we zijn dus nog gewoon bezig! (ik nu met de wegen van het "nieuwe" 1e eiland en een paar lots) Btw, lot huren? Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 zo is het precies ice banana maar ik wou ff zeggen dat ik heb het "photoshop" programma: photoimpression heb kentiemand het en binnen kort krijg ik uhhh... volgenw mij hee thet photo fire of zo in elk geval iets met fire [NL]BoBo[FRL] Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ja mensen! Het moment waar we allemaal op hebben gewacht! Wat we graag wouden voor de GLD mod. Ik dacht, laat ik eens jullie ff flink omver blazen als ik zeg dat ik een deel van het eerste eiland ingame heb gezet! Jaja, ze zeggen ook meestal: "Wat je zelf doet, doe je meestal beter!" En ja hoor...Zie hier! Screen 100% Bugloos is het niet! Want het eiland verdwijnt, als je soms ff met je camera draait. Maar de coll, dff en de textuur zijn in orde! Het eiland is ook volledig tastbaar, en nu ga ik ff verder met andere delen. *SA zal ff gecleand moeten worden als alles ingame staat! AppleMac... Reageren
Nickonly Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Zeg Appel, volgens mij ben je een beetje voor niks bezig. Want we gingen het eerte eiland toch opnieuw maken?? En IK was daar aan begonnen, en daar zitten nog geen wegen op, en jij had hem ook nog niet gekregen. Met andere woorden: je bent het "oude" 1e eiland ingame aan het zetten... Hoe dan ook, ik ben verder gegaan met m'n vliegveld: Klopt, er zit nog geen texturte op, maar om een beter idee te krijgen hoe het er in het geheel uit ziet: Hopenlijk vinden jullie 'm ook mooi! Reageren
Puma Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Zieter mooi uit! Maar doe me 1 lol: maak die pijlen op het wegdek kleiner. Die pijlen zijn bijna groter als een auto . KUTGW! Hier ben ik mee bezig geweest de laatste tijd... ik ga een eigen eilandje maken als dat mag . Dit de woonwijk, er komen nog meer dingen op, onder andere winkelcentra e.d. Je ziet overal nog gaten tussen straten. Klopt, heb ik al veranderd. Ik heb alles op z'n plaats gezet en de wegen, kruispunten e.d. ertussengezet en dit is het reslutaat: Zoals je ziet staan er geen huizen op, klopt, komen er op. Maar dit is puur voor hoe het eiland er in z'n totaal uit gaat zien. Op die kale stukken aan de rand komen shops, bars e.d. Bewerkt: 24 november 2006 door Puma Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Zeg Appel, volgens mij ben je een beetje voor niks bezig. Want we gingen het eerte eiland toch opnieuw maken?? En IK was daar aan begonnen, en daar zitten nog geen wegen op, en jij had hem ook nog niet gekregen. Met andere woorden: je bent het "oude" 1e eiland ingame aan het zetten... Ja inderdaad Was vergeten dat je die ging herbouwen, maar ach Wil je het tweede eiland naar me toesturen?? To Nickonly & Puma: Heel erg mooi gedaan allebei Echt, zie ter schitterend uit Apple "Snack" Mac... Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Maare kunnen jullie ook savehouse's maken?? Anders moet ik helemaal naar san fierro of de platteland om te saven. Reageren
Nickonly Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Na een kortere tijd rust, is er weer nieuws! De Kavelverdeling voor het 1e eiland is hier!! 0: Souvenierwinkeltjes voor toeisten : Niemand 1: Duurdere huizen : Niemand 2: Duurdere huizen : Niemand 3: Winkels/ huizen : Niemand 4: Duurdere huizen : Niemand 5: Huizen : Niemand 6: Duurdere huizen : Niemand 7: Huizen : Niemand 8: Huzien : Niemand 9: Commerciëel gebied : Niemand 10: Woonhuizen (complex?) : Niemand 11: Commerciëel gebied : Niemand 12: Woonhuizen (complex?) : Niemand 13: Woonhuizen (complex?) : Niemand 14: Woonhuizen (complex?) : Niemand 15: Commerciëel gebied : Niemand 16: Woonhuizen (complex?) : Niemand 17: Woonhuizen (complex?) : Niemand 18: Resort(s) : Niemand 19: Commerciëel gebied : Niemand 20: Resort(s) : Niemand 21: Resort(s) : Niemand 22: Boot aanleg plaats : Boboboy 23: Resort(s) : Niemand 24: "grotere" winkels : Niemand 25: Winkels : Niemand 26: Politie bureau : Niemand 27: Winkels : Niemand 28: "grotere" winkels : Niemand 29: Ziekenhuis : Niemand 30: "Hoge" huizen (ja dat heet ookwel 'n flat) : Niemand 31: "grotere" winkels : Niemand 32: "grotere" winkels : Niemand 33: "Hoge" huizen (ja dat heet ookwel 'n flat) : Niemand 34: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand 35: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand 36: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand 37: Ghetto buurt : Niemand 38: Ghetto buurt : Niemand 39: Ghetto buurt : Niemand 40: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand 41: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand 42: Ghetto buurt : Niemand 43: Ghetto buurt : Niemand 44: Winkels/ huizen aan boulard : Niemand 45: Ghetto buurt : Niemand En net zo als bij het 2e eiland: Neem A.U.B meerdere lot's die bijelkaar liggen te gelijk. Anders zijn de lot's te klein en dan ziet het er beter uit. Wil je een lot? Gewoon even posten en hij komt zo snel mogenlijk naar je toe! Bewerkt: 28 november 2006 door Nickonly Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) volgens mij is er nog niemand iin onze mod die dat kan. kan jij het dan mag je joinen dnek ik wel we horen van je hopen we! beetje vaag maar tussen mijn post en die van nickonly stond nog een post waar mijn post antwoord op gaf vaagh [NL]BoBo[FRL] Bewerkt: 26 november 2006 door [NL]BoBo[FRL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.