Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

Jeej _O_ . Na een weekje vastgezeten te hebben bij een missie heb ik vandaag de storyline toch eindelijk uitgespeeld :D . Nu nog een keer de sidemissies doen :clown:

En het is inderdaad best groot, het eiland, maar ikzelf vind het wel eentonig...

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

regent het wel ns of word het dag en nacht of kun je de tijd zien enz..

wnt ik ga hem denk ik kopen, ik wil gewoon ff weten of het de moeite waard is :puh:

Nee er komen geen weersomstandigheden in voor :N Wel heb je nacht en dag enz Je ziet ook dan de zon opkomen of ondergaan dat is zeker wel mooi aan Just Cause (je kunt niet de tijd zien). En het is ook zeker de moeite waard om te kopen met de vele missie's en de vakantie achtige sfeer 8) En de enorme vrijheid :*D

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

regent het wel ns of word het dag en nacht of kun je de tijd zien enz..

wnt ik ga hem denk ik kopen, ik wil gewoon ff weten of het de moeite waard is :puh:

Nee er komen geen weersomstandigheden in voor :N Wel heb je nacht en dag enz Je ziet ook dan de zon opkomen of ondergaan dat is zeker wel mooi aan Just Cause (je kunt niet de tijd zien). En het is ook zeker de moeite waard om te kopen met de vele missie's en de vakantie achtige sfeer 8) En de enorme vrijheid :*D

er komen wel weersomstandigheden in voor hoor. ik heb hem op de pc en heb wel eens regen.

en er komen ook dieren in voor maar dat zijn alleenmaar vogels.

Link to comment
Delen op andere websites

er komen wel weersomstandigheden in voor hoor. ik heb hem op de pc en heb wel eens regen.

en er komen ook dieren in voor maar dat zijn alleenmaar vogels.

Ik heb nog nooit een regen bui meegemaakt :clown: Mischien omdat ik het niet zo heel vaak speel (te druk op school) En om soms een enkele vogel tegen te komen zie ik niet onder de categorie dieren :puh: Maarja het is en blijft een dier :puh: Ik wou nog even kwijt ik vind het wel een tegenvaller dat ze geen zee dieren erin hebben zoals vissen of dolfijnen, het is nu gewoon leeg kaal water zonder iets erin rond zwemmen, dat zou je toch wel verwachten op een tropich eiland :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een regen bui meegemaakt Mischien omdat ik het niet zo heel vaak speel (te druk op school) En om soms een enkele vogel tegen te komen zie ik niet onder de categorie dieren Maarja het is en blijft een dier Ik wou nog even kwijt ik vind het wel een tegenvaller dat ze geen zee dieren erin hebben zoals vissen of dolfijnen, het is nu gewoon leeg kaal water zonder iets erin rond zwemmen, dat zou je toch wel verwachten op een tropich eiland )

ik speel het best wel vaak maar het is niet eens een enkele vogel hoor. als ik zo rondkijk zie ik er denk ik gemiddeld al 10 of meer. inderdaad er zitten geen zeedieren in en dat is wel jammer. maar als je gaat zwemmen (onderwater) zie je wel dat ze op sommige plekken bankjes hebben gedumpt etc.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor dubbel post maar ik heb gegoogled en getest:

straaljager:

klik

nog een keer

nog meer

spitfire:

nog maar een keer

nog een

en een kaart met alle bijzondere voertuigen:

klikkie

oja als je de kaart niet snapt: de kolom linkerboven geeft aan welke beveiliging op het voertuig zit. bij bijvoorbeeld een straaljager is hij bijna niet mee te nemen omdat je dan 2 heli's bij je hebt die op je schieten en nog wat raketlancheerders. de kolom links onder geeft de de voertuigen aan. de rode stippen zijn de nummers waar het voertuig staat.

edit:

de straaljager op de screens van mij is de f16. die op het plaatje hier een eindje boven is een f14

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

net even een uur gespeelt.(game net nieuw)

en ik moet zeggen top game!!

water is super realistich

omgeving beetje eentonig :-(

De filmpies tussen door ook heel mooi.(dit zijn opnames uit het desing prog dus niet zoals bij gta)

de player waar je mee speelt laat me een beetje denken aan zoro :)

de voertuigen heel mooi en de stund position is best handig soms en die parachute die je altijd hebt is ook heel handig als je bijvoorbeeld van een berg af flikkert

mijn rate voor deze game een 9/10

why? alles aan deze game is super realistich alleen stoort het mij dat alle games altijd maar 1 thema hebben dus jungle of alleen stad... :-(

moet wel zeggen beste game die ik tot nu toe heb gespeelt.

[EDIT]

:puh: :P :puh: :P :puh: :P

justcausejg3.png

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Dan wil ik de game ook wel ff rate :puh: ik geef het een 8.5

Waarom?

De wat negatieve kant:

Ik vind het ook een beetje eentonig, verder is het jammer dat ze op zo'n tropich eiland geen enkel zwemend zeedier erin hebben. Verder vind ik het landschap te groot veels te groot! Op het eerste gezicht leek het me wel tof zo enorm groot maar naderhand vind ik het echt te worden, je moet erg ver reizen om een save house te vinden dat vind ik wel een tegevaller.

Positieve kant:

De sfeer is in deze game helemaal top!

Het stunten met je paraschut is echt te gek :Y

En de actie ligt mij ook wel ;)

En niet te vergeten de vrijheid! Dat je zelf kan bepalen waarneer je je missie start en dat je overal naar toe kunt gaan zonder eerst in een missie een stuk van een eiland vrij te spelen zoals dat in gta is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo nu weer ver reizen voordat je bij een savehouse bent :? . M --> Extraction --> kies savehuis. En als je alle save huizen zou hebben is het nog niet ver reizen.

Maar het is idd te groot. Groot is niet zo erg, maar wel dat het zo super eentonig is over al dezelfde bossen. En ik erger me aan zo'n stem die heel de tijd zegt: 'stop citizen' van die soort zinnen. En die side missies zijn ook maar saai :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...