Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

Ik heb een paar vraagjes zou fijn zijn of iemand ze wou beandwooden:

-kun je net als gta in huizen saven

-kun je van kleren verwisselen

-heb je veel wapens

-kun je ook geld verdienen

-je bent CIA dus agent kun je dan zoveel moorden als je wil of komen er andere achenten achter je aan??

als dit al besproken is in het forumsorry ben ff lui ( :clown: )

gr 60 cent

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een paar vraagjes zou fijn zijn of iemand ze wou beandwooden:

-kun je net als gta in huizen saven

-kun je van kleren verwisselen

-heb je veel wapens

-kun je ook geld verdienen

-je bent CIA dus agent kun je dan zoveel moorden als je wil of komen er andere achenten achter je aan??

als dit al besproken is in het forumsorry ben ff lui ( :clown: )

gr 60 cent

Hallo 60 cent :cya:

vraag 1 Nee je kunt niet in huizen je kunt wel naast het huis bij een soort zendmast saven.

vraag 2 Helaas niet je houd gewoon je zwarte pakkie aan in de game.

vraag 3 Niet idioot veel verschillende wapens, ik vind het gemiddeld.

vraag 4 Je hebt geen geld in het spel :N

vraag 5 Nee helaas niet als je moorden pleegt komt gewoon de politie achter je aan.

Hopelijk heb ik je vragen zo een beetje goed beantwoord ;) Groet gammie.

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ga nu misschien wel een heel erg vergezochte vraag stellen. Maar toch stel ik hem ;) Zou het niet ontzettend vet zijn om Just Cause Online te spelen? Niet meteen dat je snel al die wagens kan jatten ofzo. Maar mij lijkt het me wel wat. Dat je skydived een andere gast achtervolgt met de vetste wapens. Ok, Ok, het klinkt wel een beetje SA-MP of MTA DM. Maar toch lijkt het me vet. Wat een droom... Die waarschinlijk nooit uit zal komen :-(

Greetzzz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Ik speel just cause al geruime tijd en vind het een fantastisch spel, maar een ding is me nog altijd niet duidelijk: hoe trek je het landingsgestel van een vliegtuig in op de Xbox 360?

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Just Cause sinds het weekend nu ook in mijn bezit. Gelukkig kan je de controlls nu wel aanpassen, in tegenstelling tot de demo. Verder vind ik het wel een mooi spel, alleen jammer dat de handling van de voertuigen crap is en 'San Esperito' er nogal ééntonig uitziet. Wel heeft het een leuk, Zuiders sfeertje, en de achtergrond muziek komt soms ook heel passend naar voor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga volgende week dinsdag naar de stad en heb nog 60 euro liggen. Is Just Cause deze 60 euro waard? Ik wil hem dan gaan kopen voor de PS2.

Gratz,

Boris H.

Ik heb hem ook, maar persoonlijk kan ik zeggen dat 60 Euro teveel is voor dit spel. Het mag dan een leuk spel zijn, maar het geheel eromheen vindt ik wat minder. Er is bijvoorbeeld te veel bos, en je kunt er te weinig. Daarnaast vindt ik de besturing van de auto’s belabberd. Qua missies is dit perfect, je hebt echt heel erg veel missies, die ik overigens soms best wel ééntonig vindt. En natuurlijk niet te vergeten de puike graphics, al moet je wel een goede PC hebben om hier iets van te merken. Afgezien van dat heb ik wel eens leukere spellen gespeeld. Het is een leuk spel, een leuk tijdverdrijf, maar laat hem nog maar even liggen totdat hij iets wat afgeprijsd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook, maar persoonlijk kan ik zeggen dat 60 Euro teveel is voor dit spel. Het mag dan een leuk spel zijn, maar het geheel eromheen vindt ik wat minder. Er is bijvoorbeeld te veel bos, en je kunt er te weinig. Daarnaast vindt ik de besturing van de auto’s belabberd. Qua missies is dit perfect, je hebt echt heel erg veel missies, die ik overigens soms best wel ééntonig vindt. En natuurlijk niet te vergeten de puike graphics, al moet je wel een goede PC hebben om hier iets van te merken. Afgezien van dat heb ik wel eens leukere spellen gespeeld. Het is een leuk spel, een leuk tijdverdrijf, maar laat hem nog maar even liggen totdat hij iets wat afgeprijsd is.

De 'hoofd' missies vind ik er niet zo veel hoor. Je hebt dan natuurlijk nog wel die zijmissies, maar daar was ik zo op uitgekeken :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik doe het niet! Ik vraag wel even in het "ik zoek een game" topic wat een leuke game is.

Bedankt voor het advies!

Gratz,

Boris H.

edit: Ik heb op youtube wat filmpjes van just cause bekeken en begin toch wer te twijfelen. Het ziet er wel mooi uit en de stunts zijn onrealistisch maar wel cool. Alleen zuigt de besturing echt heel erg? Kan iemand dan vertellen waarom het zuigt?

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Nou Boris, ik heb het spel op de Xbox 360 en ik vind de besturing dus absoluut niet vervelend. Misschien is het ff wennen als je altijd SA gespeeld hebt ofzo, maar ik vind hem erg goed (al stuurt de politie-landrover wat te gevoelig). Gewoon kopen dus. Een vriend van mij heeft dit spel ook op de PS2, en ik moet wel zeggen dat de graphics daar wel merkbaar minder mooi zijn als op de Xbox 360. Maarja je moet het zelf weten. Vraag het me anders maar op MSN.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb besloten hem toch te kopen! Ik heb met Nuke gesproken op MSN en hij heeft me een aantal dingen verteld over Just Cause en die hebben mij overtuigd om hem te kopen!

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen. Ik heb net de demo gedownload, alleen staat mijn beeld teveel naar rechts waardoor ik links een zwarte balk heb en rechtst de radar niet zie. Mijn beeld afmetignen zijn 1280 x 1024 of ergens daar in de buurt en het lukt me maar niet om het goed te krijgen. Heeft er iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen. Ik heb net de demo gedownload, alleen staat mijn beeld teveel naar rechts waardoor ik links een zwarte balk heb en rechtst de radar niet zie. Mijn beeld afmetignen zijn 1280 x 1024 of ergens daar in de buurt en het lukt me maar niet om het goed te krijgen. Heeft er iemand tips?

Ga eens naar 'Start' > 'Alle programma’s' > 'Eidos' > 'Just Cause' > 'Game setup'. Als het goed is krijg je dan een scherm in beeld waarin je alles kan wijzigen. Ikzelf heb ook een tijdje terug ook wat geëxperimenteerd met wat instellingen met hetzelfde gevolg als jou meen ik. Probeer de resolutie eens wat lager te zetten, en speel wat met de instellingen.

(Ps: Ik weet niet 100% of je bij die ‘setup’ kan komen in de demo..)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...