Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

nee, ik wil hem voor de ps2 want mn computer heeft geen pixel shader en de videokaart is niet goed is 64MB en de demo doet het ook niet maar de pixel shader staat niet in de systeemeisen maar als ik de demo wil opstarten zecht hij dat ik een pixel shader 1.1 nodig heb :?

Link to comment
Delen op andere websites

nee, ik wil hem voor de ps2 want mn computer heeft geen pixel shader en de videokaart is niet goed is 64MB en de demo doet het ook niet maar de pixel shader staat niet in de systeemeisen maar als ik de demo wil opstarten zecht hij dat ik een pixel shader 1.1 nodig heb :?

Ongeveer elk spel dat tegenwoordig uitkomt, heeft een videokaart met pixel shader ondersteuning nodig. Toch zul je het niet vaak bij de systeemeisen tegenkomen, dat komt omdat elke nieuwe videokaart om kan gaan met pixel shaders.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet in je budget kijken, maar je kan beter een kaart van 80 euro of hoger nemen. dan heb je meestal goede kaarten. nouwja de geforce die jij hebt uitgezocht denk ik dat het wel aan zal kunnen. maar ik denk toch dat je een wat betere kan uitzoeken. deze is denk ik over een jaar of 3 ook niet echt bruikbaar meer. wat ook een optie is is je playstation ombouwen. ik geloof dat dat niet legaal is en je garantie vervalt. het kost wel even geld, maar daarna kun je gewoon ps2 games downloaden branden en spelen.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

btw is 2.0 GigaHertz goed om de nieuwe spellen te spelen(zoals just cause en Battlefield 2142)

Hier lijste Specificaties Just Cause en hier: Battlefield 2142

Naar mijn weten moet je pc met 2.0 Ghz allebij de game's voldoende aan kunnen! ;)

ik heb deze computer nu al bijna 4 jaar en toen was 2.0 GhZ heel veel en nu is het nog wel voldoende denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga sparen voor just cause ;)

Ontopic: Just cause lijkt mij echt een vet spel. Ik heb wat (p)reviews gezien en het zag er heel leuk uit. Ik wil alleen weten. Is het groter of kleiner dan sa? Ik vind ook niet dat je het kan vergelijken qua gameplay met gta (voor zover wat ik ervan heb gezien). Maar ik ga hem niet kopen... geen zin ;):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...