Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is ook niet mogenlijk... :bonk:

Maar ik raad je aan hem niet te kopen.. ! :duh:

Alleen... en ik bedoel echt alleen natuur

Je denkt nu ooh mooi das tog leuk... wat zeurt die gozer... :ch:

Nej het gaat echt vervelen...

En die story mission dan.. kom op zeg :sst::t

Ik had het spel in 2 dagen uitgespeeld... en voor 60 euro gekocht :cab: Das tog niet normaal meer.. :{

Ik raad jullie dus aan koop hem niet ... ! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet mogenlijk... :bonk:

Maar ik raad je aan hem niet te kopen.. ! :duh:

Alleen... en ik bedoel echt alleen natuur

Je denkt nu ooh mooi das tog leuk... wat zeurt die gozer... :ch:

Nej het gaat echt vervelen...

En die story mission dan.. kom op zeg :sst::t

Ik had het spel in 2 dagen uitgespeeld... en voor 60 euro gekocht :cab: Das tog niet normaal meer.. :{

Ik raad jullie dus aan koop hem niet ... ! :engel:

Mij is heel eerlijk gezecht Just Cause ook tegen gevallen, mijn grootste minpunten zijn:

-Groot maar dan echt te groote wereld, je bent lang aan het reizen om van missie naar missie te komen.

-Save plekken liggen ver uit elkaar, dus als je ma roept dat de ps2 (in mijn geval) uit moet ben ik al weer 15 min. kwijt om naar een save plek te reizen.

-Missie's mochten uitgebreider.

-Te veel natuur je hebt weinig steden, het was leuker geweest als je grote steden had, en niet om de zoveel km. een klein plaatsje.

Als je wel van veel natuur houd en een enorm groote wereld, is dit spel voor diegene goed wegelegd maar mij is het inderdaad ook tegengevallen :t

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjaa... maar als je het spel hebt uitgespeeld, heb je toch meer savepoints ?? :bonk:

whahaha en zelfs voor natuurliefhebbers is het te veel natuur :clown::clown:

lol :engel:

Conclusie (sorry dat ik het moet zeggen): BALLENGAME :engel:

En nog 1 ding... ik houdt van vrijheidt in games zoals gta :Y uhuu

Maar deze game heeft TE VEEL vrijheid :bonk:

En k raak steeds verdwaald :schater: in de bossen...

Alleen heavy drop mode is wel grappig met dat kleine helicoptertje... :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat spel zowiezo niet leuk

het is echt een gta rip of

wat denken ze nou dat eerst saints row SA enzo mag na apen en nu ook nog eens dit spel

en ik vind het zeer onrealistisch allemaal

[/color]

nu het positiefe gedeelte

------------------------------------------------------------------------

ik vind het spel er wel erg goed uit zien de graphics zijn allemaal leuk

en als je nog nooit gta gespeelt heb vond je dit al het einde

verder is hier nog een filmpje over de game van gammo

hier

tevends lijkt de game ook wel heel erg veel op total overdose 523.jpg

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Over die ripp-off

Ik vind het opzich niet echt een rip-off want je bent in hele andere opgeving... this hele andere gameplay

Maar in het andere opzicht is het wel rip-off vanwege vrijheid en al die dingen...

Maar het blijft nog een ballengame :bonk:

K vind total overdose een egte rip-off;.. gelukkig kon ik hem nog verkopen :klap:

Dat vind k wel een van de grootste ripp offs...

En op de achterkant staat ook dat je in onderzeeer kan... KAN NIET

-----------------

En even voor de duidelijkheid, ik weet niet of jullie assassins creed kennen, maar das ook 1 van de lauwste games :t bewijs kijk ff naar een paar e3 filmpjes assassins creed was daar erg belangrijke rol...

Maar assassins creed is geen rip-off van prince of persia !!! :sst::t

Bewerkt: door Robinsky
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet iedereen meteen aan een zogenaamde 'rip-off' denken ?

GTA is gewoon een genre geworden, is het niet normaal dat meerdere ontwikkelaars van dat succes willen genieten ? Zo kun je alle oorlog-games een rip-off noemen, en alle race games enzovoort. Just Cause, GTA (San Andreas, Vice City, enz.), Saints Row zijn veel verschillend tegenover elkaar. Omdat de game alleen hetzelfde doel heeft, is het meteen een rip-off ? Nou, ik zit toch wel anders in elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal eens met Velaro. Want het maakt toch niet leuker als alleen gta vrijheid in zijn game mag? Lijkt mij ongelovelijk saai ik vind het alleen maar mooi dat meerdere games gebruik maken van vrijheid. Zoals Velaro al zegt zo kun je alles wel een rip-off noemen. Deze tijd brengt gewoon grotere games op de markt met vrijheid en dat nou toevallig Gta 'Rockstar' met deze revolutie (zoals ik het wil noemen) begonnen is..

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Maar in het andere opzicht is het wel rip-off vanwege vrijheid en al die dingen...

Vanwege vrijheid en al die dingen? Niet echt een duidelijke reden. Ik zegt toch ook niet van GT vanwege al die race's en die dingen..?

Ja oke.. maar kijk naar die games, het lijkt echt dondersveel op gta ! Te veel

Noem dan eens een reden waarom Just Cause zo op Gta lijkt? Ik vind het toch duidelijk niet, kijk naar de omgeving vergelijk dat eens met Gta, de manier van missie's de verhaallijn enz.

Hoe wil jij het dan zodat het niet 'op elkaar lijkt'? Het speelt zich allemaal in de real world af niet niet in een fantasie wereld, ik vind zelf je kan toch moeilijk alleen Gta hebben met de real achtige wereld? En vrijheid dat valt toch niet te veranderen? Nogmaals je kan niet alleen maar een Gta hebben die in een echte wereld afspeelt met vrijheid wagens en personage's, net zoals je ook niet alleen GT met race's hebt of alleen maar één shooter hebben, omdat de andere game's waar in voorkomt dat je andere overhoop moet schieten om zo de verhaalijn uittespelen kan nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: Uuh gammie . Dit is jullie gesprek en ik heb ook veel respect ook voor jou maar: Ieder post is een mening dus als het robins mening is dat het een rip-of is kunnen wij daar verder niks over zeggen . Natuurlijk mag jij ook jou mening geven Maar dit was meer een kwade reactie richting robinsky.

peace :cya:

ps:robin wat jij nu doet slaat ook niet ergens op .

Kan deze onzin bij mijn reactie stoppen aub?

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Het is niet een boze aanval of iets dergelijks, ik breng hier mijn mening over uit en ik wil weten waarom de mening van Robinsky een Rip-off is, daarom vraag ik noem dan eens een paar duidelijke voorbeelden/redennen die maak ik niet uit zijn bericht(en) op. :N

Dus vat het nou niet als een boos bericht op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

een kameraat van mij is aan het spel gekomen ( k seg lkkr niet hoe :) )

maar op zijn pc werkte die niet. op die van mij wle. maar ik vont het echt een slecht spel 3 dagen ik ik heb het uit gespeeld. verder vond in de grapicks eigelijk niet zo mooi. en de missies erg makeijk en telkens bijna het zelfde.

dus jha erg jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...