Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

Hallo iedereen. Ik heb net de demo gedownload, alleen staat mijn beeld teveel naar rechts waardoor ik links een zwarte balk heb en rechtst de radar niet zie. Mijn beeld afmetignen zijn 1280 x 1024 of ergens daar in de buurt en het lukt me maar niet om het goed te krijgen. Heeft er iemand tips?

Ga eens naar 'Start' > 'Alle programma’s' > 'Eidos' > 'Just Cause' > 'Game setup'. Als het goed is krijg je dan een scherm in beeld waarin je alles kan wijzigen. Ikzelf heb ook een tijdje terug ook wat geëxperimenteerd met wat instellingen met hetzelfde gevolg als jou meen ik. Probeer de resolutie eens wat lager te zetten, en speel wat met de instellingen.

(Ps: Ik weet niet 100% of je bij die ‘setup’ kan komen in de demo..)

Je kan er komen hoor :D. Bedankt voor je hulp alleen had ik het niet meer nodig, want ik had m'n pc opnieuw opgestart en toen deed die het goed :D.

Spel ziet er gaaf uit, maar ik heb er te weinig werkgeheugen voor. Veel te laggy net als Scarface TWIY. Daar had ik dat probleem ook. Maar nu ik het er toch over heb, die graphics van Just Cause en Scarface lijken best veel op elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag weer ondervonden waarom Just Cause zo'n vet spel is. Ik had namelijk het safehouse Rioja 4: Eagle's Nest ge-unlockt. Prachtig gewoon, een huis bovenop zowat de hoogste berg van San Espirito. Het is overigens alleen maar per helikopter (die er dus ook spawnt) te bereiken, er zijn geen toegangswegen. Je moet bovenop die berg ook eens wachten op een zonsondergang, gewoon adembenemend mooi (tenminste, met de graphics van de Xbox 360 :clown: )

BTW kan iemand ff mijn vragen beantwoorden in het Just Cause zijmissies topic hieronder?

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, ik ga morgen Just Cause kopen. Ik heb de demo al gedownload op Live Marketplace en het ziet er erg mooi uit! Supergraphics! Echt een aanrader als je nog op zoek bent naar een game!

Gratz,

Boris H.

Edit: Ik heb hem en het is een superspel! Fantastische graphics, goede gameplay, leuke missies en uberonrealistische maar zeer vette stunts!

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je bij Just Cause op motoren rijden en Wheelies trekken??

Je kan wel op motoren rijden, dit zijn echter niet de echte snelheidsduivels maar onder motoren in Just Cause versta je de crossmotoren voor de heuvel- en zandwegen. Trucjes kan je er volgens mij wel mee doen, een feature die erin zit is dat je er op kan staan meen ik, de overige trucjes weet ik niet al ben ik wel geneigd om ‘’ja’’ te zeggen. Ik denk toch dat voor die laatste vraag even iemand anders moet antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Matthijs, er zitten heus niet alleen maar crossmotors in. Je hebt ook gewone brommertjes, vespa-scooters, jaren 50 Harley's en heuse racemotoren. Deze laatste soort en de Vespa's zul je echter alleen aantreffen in de hoofdstad van San Espirito, die helemaal in het zuiden ligt. De andere varianten van motoren vind je overal in San Espirito terug.

Wheelies zijn inderdaad mogelijk en ik meen dat er ook voor motoren een zogenaamde "Stunt Position" beschikbaar is. Hier even de controls daarvoor (voor de Xbox 360 tenminste):

Wheelie of stoppie: Linkerstick naar achteren of voren trekken/duwen

Stunt Position: De A-button

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...
Ik twijfel of ik dit spel ga kopen voor de ps3 (ps2 versie) kan iemand me meer info geven over dit spel, gewoon leuke feitjes zegmaar. thanx alvast!

Ik heb hem reeds uitgespeeld op de PC, en ik moet zeggen dat het toch wel een redelijk goede game was. Het is zo'n lekkere shooter op een vrolijk landschap, net zoiets als Boiling Point (als je weet waar ik het over heb). Die style en dat tintje in de game spraken me wel aan, net zoals de actie. Just Cause is van hetzelfde, maar toch anders. ( :puh: ) Wat ik vooral vet vond, is dat je vanuit je eigen voertuig op een andere kon springen door middel van die parachute. Is overigens één van de volgens mij vele stunts die je er mee kan doen. De actie was goed, je had lekker wapens om mee te knallen. De A.I. was echter wat matig, ze waren helaas niet altijd even slim en dat vind ik jammer. Overigens komt het ook voor dat er ineens iemand voor je spawnt, niet echt tot in de puntjes verzorgt dus. Al met al vond ik het toch wel een goede game, waarvan je aardig wat plezier van kan hebben. Zeker ook gezien het feit van het aantal missies. Qua normale storyline valt het wel mee, maar er zijn vele zij-missies, colletables en andere geheimpjes te ontdekken rondom San Esperito. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo van Just Cause op de Xbox 360 gespeeld.

En het is een zeer mooie game. :tu: Heel veel vrijheid en beste missie's!

Ik ben dan ook zeer positief over deze game en ik koop hem dan zeker als ik het geld er voor heb _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zag dit op cheatcc:

Bald Eagle Persuader boat

There is a boat that looks a lot like the Gungan submarine in Star Wars: Episode 1; it is called the Bald Eagle Persuader. It travels very fast on water. If you drive it in a straight line for long enough it takes off and wings grow from the side. When you land it, wheels pop out underneath. It is very difficult to control. It appears about one in every ten visits to the mansion near a safehouse. Note: It cycles in the following order: sea, air, land. If you go from the air to the sea it will just explode.

Waar kan ik die vinden??

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik die vinden??

Die 'Bald Eagle Persuader boat' krijg je bij een save-house die je kunt kopen na de missie 'Good Cop, Bad Cop'. Ik heb voor je op een map aangegeven waar je het save-house precies kunt vinden:

Ik denk dat het je hiermee wel lukt. Je moet dus de zesde (storyline-)missie hebben voltooid om toegang tot het save-house én de boot te krijgen. Succes en veel plezier! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik die vinden??

Die 'Bald Eagle Persuader boat' krijg je bij een save-house die je kunt kopen na de missie 'Good Cop, Bad Cop'. Ik heb voor je op een map aangegeven waar je het save-house precies kunt vinden:

Ik denk dat het je hiermee wel lukt. Je moet dus de zesde (storyline-)missie hebben voltooid om toegang tot het save-house én de boot te krijgen. Succes en veel plezier! :Y

Bedankt he! die kaart lijkt me btw erg handig, kan je me een linkje naar de hele kaart geven?

@hieronder: Bedankt, ik ben niet al te snugger ;)

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt he! die kaart lijkt me btw erg handig, kan je me een linkje naar de hele kaart geven?

Natuurlijk, maar een simpele invoer op Google Afbeeldingen zou al genoeg geweest zijn. Maar goed, je vindt hier de gehele kaart van San Esperito met de save-houses en de villa's/legerbasissen die je kunt veroveren. Natuurlijk kun je ook gebruik maken van de in-game rader, die als het goed is via je menu bereikt kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...