-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even een vraage: Kan je met Just Cause eigenlijk vliegen? Je kunt in Just Cause vliegen, ja. Met name de helikopter wordt gebruikt voor het vliegen, maar je kunt ook met een verscheidene vliegtuigen vliegen. De vliegtuigen vind je overigens op de verschillende vliegvelden in San Espirito, die te herkennen zijn aan het icoontje. Overigens is er interessante move om in een vliegende helikopter te komen. Hiervoor dien je wel de 'grappling gun' te hebben. Je schiet met het pistool op een vliegende helikopter en je wordt meegetrokken. Zorg er dan voor dat je met je parachute een beetje boven de heli komt, zodat je hem kunt kapen. Erg vet, al zeg ik het zelf. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Even een vraage: Kan je met Just Cause eigenlijk vliegen? Je kunt in Just Cause vliegen, ja. Met name de helikopter wordt gebruikt voor het vliegen, maar je kunt ook met een verscheidene vliegtuigen vliegen. De vliegtuigen vind je overigens op de verschillende vliegvelden in San Espirito, die te herkennen zijn aan het icoontje. Overigens is er interessante move om in een vliegende helikopter te komen. Hiervoor dien je wel de 'grappling gun' te hebben. Je schiet met het pistool op een vliegende helikopter en je wordt meegetrokken. Zorg er dan voor dat je met je parachute een beetje boven de heli komt, zodat je hem kunt kapen. Erg vet, al zeg ik het zelf. Oke bedankt! Reageren
The Distortion Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 ik vindt dit spel ech theeeeeel veeel lijken op: Total Overdose Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.