gammie_ Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Hier heb ik zo'n duitse site die hem heeft afgeprijst van 44,99 naar 39,99 Hij is daar dus goedkoper te bestellen Dus als je hem heel graag wilt en goedkoper is dat de idealen oplossing;) Just cause 39,99 Bewerkt: 27 september 2006 door gammie Reageren
RTS Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Hier heb ik zo'n duitse site die hem heeft afgeprijst van 44,99 naar 39,99 Hij is daar dus goedkoper te bestellen Dus als je hem heel graag wilt en goedkoper is dat de idealen oplossing;) Just cause 39,99 Let wel op de transportkosten naar Nederland, ik weet dan niet of goedkoper uit bent . Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Nee daar heb je gelijk in. en als je m echt te duur vind, wacht dan tot kerst of iniedergeval na sinterklaas. dan zijn games vaak stukken goedkoper Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik moet toch echt wel een beetje wennen aan de besturing. Ik ben altijd gewend om met vierkantje te remmen en achteruit te rijden. En nu is vierkantje uit de auto springen. En ik druk nog veels te vaak perongeluk op vierkantje. Remmen is bij mij O. Jammer genoeg kan je dat niet instellen. En gas geven met R1 vind ik al helemaal niks. Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik moet toch echt wel een beetje wennen aan de besturing.Ik ben altijd gewend om met vierkantje te remmen en achteruit te rijden. En nu is vierkantje uit de auto springen. En ik druk nog veels te vaak perongeluk op vierkantje. Remmen is bij mij O. Jammer genoeg kan je dat niet instellen. En gas geven met R1 vind ik al helemaal niks. ja als je dat gewend bent is het inderdaad wat lastig.. Toch denk ik dat het gewoon een kwestie van wennen is Mazzeltje Ik speelde voor Just cause vaak the godfather op mijn ps2 daarmee was ook gas geven R1 en remmen L1/O dus ik ben er wel gewend aan ik heb er ook geen problemen mee. Ik vind het wel een opluchting dat het sturen niet zo kort af is dan op de pc Reageren
Dikbuik Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Heeft iemand al een straaljager gevonden ? Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Heeft iemand al een straaljager gevonden ? nee, maar kom wel regelmatig een heli tegen die begint te schieten overal en nergens Ik vroeg me af waarom hij dat doet? Een keer zat dat ding op mij te mikken terwijl ik geen problemen met de politie had enz. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Dat is waarschijnlijk zon groene guierilla heli die op politie en leger schiet als ze in de buurt komen van een verovert dorp Best irritant soms maar af en toe wel handig als je politie achter je aan hebt Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 2 Screenshots van mij en m'n demo: Doet dat maar eens na: Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Zeer mooie screenshots hoor -Roy- Hoe krijg je het toch voormekaar om in de lucht met je auto ondersteboven Reageren
Dikbuik Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 volhard jumpen lijkt mij Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik reed met die auto naar de 3e mark. Dan krijg je een filmpje te zien van dat gebouw. Toen ik m'n auto weer kon besturen was ik ineens heel hoog in de lucht. Reageren
M4X Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Gruwelijk spel De lucht vind ik ook erg mooi bij die 2e screen. Reageren
RTS Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Heeft iemand een snelle mirror voor de Just Cause Demo? Reageren
Kraay Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Heeft iemand een snelle mirror voor de Just Cause Demo? Nee Paar ingamescreens van mij : The best way to view the island is by sky: Als je met de motor naar achterleunt zit het achterwiel niet meer vast aan je motor : Ik zet me auto in de garage, stap eruit, wil eruit lopen, shit deur dicht , zet ik hem zo half neer, plet ie mijn auto de grond in, en daarna ontploft ie : I believe i can fly Alle eilandjes bij elkaar(dus de totale grootte): En als je dan inzoomt op het bovenste eilandje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.