Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

Dit is dus echt geen game voor mij, ik hou niet zo van dat overdreven gedoe van: "Ojee, ik spring uit een vliegtuig met een parachute, net als ik eruit ben ontploffen 50 vliegtuigen achter me, maar ik val veilig op de grond en blijf heel bescheiden en doe alsof er niks gebeurd is'. Alleen het Free-Roamen lijkt me dan nog wel relaxx, maar als ik de game alleen daarvoor moet kopen zeg ik: nee.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is dus echt geen game voor mij, ik hou niet zo van dat overdreven gedoe van: "Ojee, ik spring uit een vliegtuig met een parachute, net als ik eruit ben ontploffen 50 vliegtuigen achter me, maar ik val veilig op de grond en blijf heel bescheiden en doe alsof er niks gebeurd is'. Alleen het Free-Roamen lijkt me dan nog wel relaxx, maar als ik de game alleen daarvoor moet kopen zeg ik: nee.

Dat is juist het doel van het spel.. Het zal denk ik dan ook wel veel Bond-fanaten aantrekken.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dus echt geen game voor mij, ik hou niet zo van dat overdreven gedoe van: "Ojee, ik spring uit een vliegtuig met een parachute, net als ik eruit ben ontploffen 50 vliegtuigen achter me, maar ik val veilig op de grond en blijf heel bescheiden en doe alsof er niks gebeurd is'. Alleen het Free-Roamen lijkt me dan nog wel relaxx, maar als ik de game alleen daarvoor moet kopen zeg ik: nee.

Dat is juist het doel van het spel.. Het zal denk ik dan ook wel veel Bond-fanaten aantrekken.. :Y

Nou ik haat james bond en alles wa er mee te maken het maar toch vink dit spel super toll :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dus echt geen game voor mij, ik hou niet zo van dat overdreven gedoe van: "Ojee, ik spring uit een vliegtuig met een parachute, net als ik eruit ben ontploffen 50 vliegtuigen achter me, maar ik val veilig op de grond en blijf heel bescheiden en doe alsof er niks gebeurd is'. Alleen het Free-Roamen lijkt me dan nog wel relaxx, maar als ik de game alleen daarvoor moet kopen zeg ik: nee.

Dat is juist het doel van het spel.. Het zal denk ik dan ook wel veel Bond-fanaten aantrekken.. :Y

Ik denk het juist niet ben ook niet een super fan van Bond net zoals Dikbuik, en toch vind ik ook Just Cause echt een super game :*D Want naast het stunten uit een vliegtuig of aan een rijdende auto hangen met je parachut zal niet alleen bond fanaten aantrekken want de echt bond fan houd denk toch meer van mysterieuze zaken en door het sluipen met die zogenaamde gadgets.. Bij Just Cause is het een heel ander verhaal harde actie flinke geweren beetje stunten en op een tropisch eiland rond rengen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie zeker dat hij ook op de ps2 uit komt? want bij gammo (op tv)stond er nix bij van ps2 xbox enz...

Ja zeker hij is al vanaf 22 september uit op de ps2! ik heb hem zelfs op mijn trouwe ps2! :D Hij is uit voor xbox, xbox360, pc en ps2 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ow da wist ik nie ma kun je da ook vrij rond lopen?

Tuurlijk bijna het zelfde als wat jij in gammo (op tv) hebt gezien alleen zijn de graphics wil ietsjes minder natuurlijk. Verder blijft het spel gewoon het zelfde op alle platformen waar hij op is uitgekomen. Enigst is zoals ik al zij bij iedere console dat hij uit is zijn de graphics iets beter of wat slechter ;)

Edit: nog even een review'tje gevonden, waar je wat informatie over Just cause vind: gamez-just cause review

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:heeft iemand mischien een map ik wil ff weten of het een grote omgeving is

De omgeving is heel groot! 40 minuten om van de ene kant van het eiland naar de andere kant te komen. Daarnaast zijn er ook nog eens 300 missies voorhanden. ;) Eerlijk gezecht vind ik het zelfs te groot, zo groot als ze het hebben gemaakt hoefde van mij niet.... Want als je soms van de ene missie naar een save house moet, ben je wel even onderweg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...