Jump to content

World Of Warcraft

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

1. 1. Speel jij WoW

• Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik speel geen WoW. Ik vind het gewoon dom. Gewoon doden. Dat is alles.

Mooi geformuleerde mening. Zeker goed onderbouwd, met eigen ervaringen enzo.

• 2 weken later...
  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

17

• Youp

13

• .Sharingan

11

• Muay Thai

9

Geplaatst:
Ik speel geen WoW. Ik vind het gewoon dom. Gewoon doden. Dat is alles.

Mooi geformuleerde mening. Zeker goed onderbouwd, met eigen ervaringen enzo.

LOL leuk antwoord xD.

Geplaatst:

Ik speelde WoW. Te weinig afwisseling en word snel saai. Het is steeds hetzelfde. Ga naar daar en raap dat op, ga naar daar en kill dat kom dan terug, Breng dit naar die persoon en kom dan terug. Steeds hetzelfde.

Geplaatst:
Ik speelde WoW. Te weinig afwisseling en word snel saai. Het is steeds hetzelfde. Ga naar daar en raap dat op, ga naar daar en kill dat kom dan terug, Breng dit naar die persoon en kom dan terug. Steeds hetzelfde.

Dat maakt het leuk.

Geplaatst:

Dat maakt het leuk.

Nee dan word het veel te vlug afgezaagd. Er zit totaal geen verhaal in.

Neem nu SWG daar heb je ook van die quests. Maar daar loopt 1 of andere verhaallijn door. Heel interessant dus.

Geplaatst:

Dat maakt het leuk.

Neem nu SWG daar heb je ook van die quests. Maar daar loopt 1 of andere verhaallijn door. Heel interessant dus.

Ja, het enigste wat je in WoW kan doen is questen. Jij bent een slimme jongen.

Geplaatst:

Je kan genoeg in WoW, wat niet saai wordt. Neem bijvoorbeeld de PVP, het is steeds anders, met steeds andere mensen. Er is genoeg keus, Warsong Gulch, is capture the flag. Je kan ook Arena doen 2vs2 3vs3 en 5vs5 dacht ik. De instances zijn gewoon leuk, met een dikke group al die mobs killen, nog dikkere gear krijgen. enz.

Geplaatst:

Dat maakt het leuk.

Jij niet.... :7 . De wereld van SWG is ook veeeel groter dan die van WoW. Je kan meer ontdekken en er is meer te doen.

Geplaatst:

Dat maakt het leuk.

Jij niet.... :7 . De wereld van SWG is ook veeeel groter dan die van WoW. Je kan meer ontdekken en er is meer te doen.

Van SWG weet ik niks af, dus daarover ga ik niks oordelen. Van WoW in tegenstelling dus wel; en ik verzeker je, questen is niet het enigste wat je kan doen. :7

Geplaatst:

Dat maakt het leuk.

Van SWG weet ik niks af, dus daarover ga ik niks oordelen. Van WoW in tegenstelling dus wel; en ik verzeker je, questen is niet het enigste wat je kan doen. :7

Weet ik. Maar de overige dingen wegen niet op tegen SWG :puh:

Geplaatst:

world of warcraft lijkt mij retegaaf. alleen denk ik niet dat ik eraan ga beginnen.

want ik weet dat als ik aan zoiets ga beginnen ik moeilijk kan stoppen.

dat had ik jaren geleden ook al met dat ***spel runescape. dan speelde ik dag en nacht.

mischien iets voor later. als ik meer vrije tijd heb. want nu is het studeren studeren studeren.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik had 3 dagen de trial op mijn PC staan.

En ik kan je zeggen : het is echt saai.

Lelijke graphics, geen verhaal, eentonig, onrealistisch, zeg maar gewoon om uit te kotsen

Geplaatst:
Ik had 3 dagen de trial op mijn PC staan.

En ik kan je zeggen : het is echt saai.

Lelijke graphics, geen verhaal, eentonig, onrealistisch, zeg maar gewoon om uit te kotsen

dat is alleen bij het begin zo maar ik verzeker je het word echt een super vet spel als je het wat langer speeld..

Geplaatst:
Ik ben een Fanatieke WoW speler.

En jij ?

Edit.

zet er ook ff bij welke Realm je zit !

Waar kan je het gratis downloaden kan iemand mij ff PB dan sturen als ie het weet ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...