Jump to content

World Of Warcraft

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

1. 1. Speel jij WoW

• Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zit wel degelijk afwissling in WoW. Tijdens het levelen mischien niet veel, maar als je eenmaal 70 bent valt er genoeg te doen; Raiden, PvPen, Heroics, Minen/herben/skinnen voor gold en nog veel meer. Raiden is zeker leuk op het moment zit ik een guild met Kara 12/12 , Gruul's lair 2/2 , Magtheridon 1/1 en Zul'Aman 3/6. Maar het is persoonlijke smaak natuurlijk ;)

• Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

17

• Youp

13

• .Sharingan

11

• Muay Thai

9

Geplaatst:
Er zit wel degelijk afwissling in WoW. Tijdens het levelen mischien niet veel, maar als je eenmaal 70 bent valt er genoeg te doen; Raiden, PvPen, Heroics, Minen/herben/skinnen voor gold en nog veel meer. Raiden is zeker leuk op het moment zit ik een guild met Kara 12/12 , Gruul's lair 2/2 , Magtheridon 1/1 en Zul'Aman 3/6. Maar het is persoonlijke smaak natuurlijk ;)

De eerste of 2e boss in SSC nog niet dood gehad? Anders moeten jullie die zeker ff oefenen. Lurker is heel gemakkelijk, als iedereen gewoon doet wat ie moet doen, en Hydross moet je wel goede tanks voor hebben. Frost en nature.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb al 2 maanden geen WoW gespeeld daarvoor werd ik level 70. Ik zou graag wat info willen weten over hoe Arena werkt en welke classes de beste zijn om mee te spelen etc...

Geplaatst:
Ik heb al 2 maanden geen WoW gespeeld daarvoor werd ik level 70. Ik zou graag wat info willen weten over hoe Arena werkt en welke classes de beste zijn om mee te spelen etc...

Nou je hebt verschillende arena's, 2vs2, 3vs3, 5vs5. Je kan bij elke een team hebben, bestaand uit een aantal personen. Je mag er meer in je team hebben, dan de arena voor bedoelt is. Dus je mag heus wel 3 mensen in je team voor een 2vs2 team. Zodat je gewoon kan kijken wie online is, en daarmee arena doen. Maar het moet dus wel bij 2 tegen 2 blijven ^_^. Zo onstaat er een team rating en een personal rating. De teamrating is de rating die het team heeft (dus wat bestaat uit x personen), en personal rating is welke rating jij hebt met dat team.

Wekelijks krijg je zoveel arenapunten, en daarmee kan je dus brutal/vengefull/guardian die (meestal) gelinkt zijn aan de ratings die je hebt.

Over wat het beste is, zijn verschillende meningen over. Gaat vooral om de skill die iemand heeft. Een resto druid is heel erg handig in arena, ook een rogue zit vaak in teams. Een disc/holy priest is ook wel goed. Ligt vooral gewoon aan hoe goed iemand is. Warlocks/mages/shamans kunnen bijvoorbeeld ook heel goed. Shamans kunnen moet je heel de tijd interupten, aangezien ze door kunnen healen. Wat wel irritant is wanneer shammys veel health hebben. Ook mages/warlocks kunnen fucking veel health hebben, en best veel armor wat heel irritant is.

Ik hoop dat je het een beetje snapt, anders vraag maar :)

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Jongens even vraagje over WOTLK ik zag zo straks op youtube.com dit

waar kun je die FrostWyrm krijgen of kun je hem wel krijgen?

En nog paar andere vraagjes :

• Welke talents ga jij kiezen als je een Death Knight gaat aanmaken?
    Met welke talents zou je het meeste damage doen?
    Hoe ga je het aanpakken met je main en deathknight (eerst main levelen of deahtknight maken)

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Tjah ik zal mij moeten inhouden en dat doe ik ook maar, maar bedenk dat alles wat ik zeg dat ik dat 10x zo erg bedoel. ;)

Nou effe ontopic. :Y

Ehrm, ik vind het spel gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

Waarom? Nou ten eerste moet je er maandelijks voor betalen, ik ken Guild Wars niet maar dat zal vast wel een goed spel zijn, maar daar hoef je maar eenmalig 50 euro voor te laten rollen en hopla.

Maar om elke maand 30 euro te laten rollen voor een spelletje? Kom op! Er is toch wel beter vermaak dan dat! Er zijn genoeg andere goede spellen (zie mijn topic over Project Torque in het Online Games forum) en die zijn geheel gratis. Misschien niet top of the ladder maar daar beleef ik meer plezier aan dat zo'n reteduur spel. En als mensen er verslaafd aan worden en nog erger, dan kan ik het geen goed spel meer noemen, ook al klinkt het tegenstrijdig.

Zo zijn er zelfs mensen die zo in dat spel op gaan dat ze gewoon aan... eeh chips hoe moet ik dat hier zeggen... cybergeslachtsgemeenschap hebben (zo goed moderators?) in dat spel, dat noem ik gewoon... ZIEK. Of als je valt op die vrouwelijke chars in dat spel, LEVENLOOS, en ja geloof me die mensen zijn er ook. En dan zit ik mij echt af te vragen of dat spel wel zo safe is om te spelen.

Nou het enige pluspuntje wat ik kan geven aan het spel: De map vind ik wel mooi en lekker uitgebreid, heb het niet verkend, maar ik denk dat het niet zo'n map is waar je grote open stukken hebt waar je niks kan doen, maar dat er altijd wel iets te zien of te doen valt, da's het enige pluspuntje wat ik kan geven.

Ik denk dat ik mijn punten en meningen wel duidelijk gemaakt heb zo, ik geef het woord aan de gene onder mij. :Y

Dit was Nev, over en uit.

Geplaatst:

AUB ga ergens anders posten gast. Ten eerste dat was niet eens antwoord op mijn vraag en ten 2de je loopt beetje post to farmen.

Geplaatst:

Ik vind het een geweldig spel!

Alleen ga ik er niet voor betalen (Thnx Got-root voor de private server ^_^ )

Realm: Got-root High Rated.

Sunwel Plateau blijft de leukste raid vind ik.

Geplaatst: (bewerkt)

Beste WoWers,

Ik moet toch eerlijk zeggen dat die nieuwe patch echt rockt! ik raak zowat nooit meer mana kwijt op mijn Hunter en dat is heerlijk tijdens Battlegrounds en Quests. En op mijn Paladin is het ook heerlijk om te questen!

Wat denken jullie van de nieuwe patch? Oja! ik hoorde ook nog dat een paar dingen voor sommige classes weer gaan veranderen. Is dat waar? zo ja, wat gaat er dan veranderen?

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Ik ben sinds kort lvl 70 op mijn mage :) maar ik wil graag goed zijn in bg want ik ga heel vaak dood hoe kom ik aan goede gear?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...