Jump to content

World Of Warcraft

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

1. 1. Speel jij WoW

• Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38

Recommended Posts

Geplaatst:
Beste WoWers,

Ik moet toch eerlijk zeggen dat die nieuwe patch echt rockt! ik raak zowat nooit meer mana kwijt op mijn Hunter en dat is heerlijk tijdens Battlegrounds en Quests. En op mijn Paladin is het ook heerlijk om te questen!

Wat denken jullie van de nieuwe patch? Oja! ik hoorde ook nog dat een paar dingen voor sommige classes weer gaan veranderen. Is dat waar? zo ja, wat gaat er dan veranderen?

Waarschijnlijk worden de classes een beetje beter gebalanced. (S)Priest worden geboost, Retardins generfed. Hopelijk ook arcane mages en Boomkins.

Ik speel tegenwoordig priest, ben wel holy gespecced aangezien raiden ook erg vet is. Maar in een beetje lange winnende bg zit ik meestal wel boven de 300k healing. 1 WSG had ik 650k healing.

Ik ben sinds kort lvl 70 op mijn mage :) maar ik wil graag goed zijn in bg want ik ga heel vaak dood hoe kom ik aan goede gear?

Gear heb je nu niet zo veel aan aangezien over 2 1/2 halve week WOTLK uitkomt. In ieder geval kan je kara/ sommige hc's doen voor wat pve gear. En voor de rest l2p. Maar als bad geared mage is dat iig wel lastig met die OP-classes,

• Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

17

• Youp

13

• .Sharingan

11

• Muay Thai

9

Geplaatst:

Momenteel heb ik een lvl 15 mage. Ik investeer men talents vooral in fire. Is dit aan te raden of toch niet zo?

Geplaatst:
Momenteel heb ik een lvl 15 mage. Ik investeer men talents vooral in fire. Is dit aan te raden of toch niet zo?

Talent tree boeit niet echt op z'n laag level, wil je echt doorgaan tot 70 en mss 80 dan raad ik je aan via thottbot een talent tree te pakken die ze aanbevelen om te levelen.

Geplaatst:
ik heb het heel even Gespeelt 40 uur en toen was ik er alweer zat van

Guildwars FTW!

Erhm nee

GUILDWARS FTL!!

WOW is uberpwnage aight....

Geplaatst:

Moechy als ik jou was zou ik gewoon op fire blijven tot lvl 50 ofzo en dan arcane.

Ik ben nu ook arcane en heb al snel 3000-4500 crits.

Geplaatst:
Moechy als ik jou was zou ik gewoon op fire blijven tot lvl 50 ofzo en dan arcane.

Ik ben nu ook arcane en heb al snel 3000-4500 crits.

OK. Thx voor de info ^_^

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mij lijkt het wel een leuk spel alleen het probleem is dat het me iets te duur lijkt en dat het te veel van dat moeilijke gedoe met zich meeneemt wat ik niet kan trekken. Ook dat je steeds weer moet verlengen vind ik nogal stom want dan blijf je bezig. Als je nou slechts een keer hoefde te betalen en dat je later niet hoefde te verlengen en noem maar op dan had ik het spel zeker een kans gegeven aangezien de rest qua spel me heel leuk lijkt.

Geplaatst:
Mij lijkt het wel een leuk spel alleen het probleem is dat het me iets te duur lijkt en dat het te veel van dat moeilijke gedoe met zich meeneemt wat ik niet kan trekken. Ook dat je steeds weer moet verlengen vind ik nogal stom want dan blijf je bezig. Als je nou slechts een keer hoefde te betalen en dat je later niet hoefde te verlengen en noem maar op dan had ik het spel zeker een kans gegeven aangezien de rest qua spel me heel leuk lijkt.

Doe niet moeilijk en speel op private servers?

Ik speel op alphawow. Alles werkt daar zelfs de zeppelins.

Het is wel een 3x rate server. Heb er een lvl 20 bloodelf paladin.

Geplaatst:

Ik heb de 10 dagen trail wel eens gespeelt, maar ik heb er nog nooit voor betaald; De game is me te duur...Hij is zeker wel vet, maar dat heb ik met veel meer MMORPG's. en met elke MMORPG ben ik het na 2 maanden (meestal) al weer zat en ga ik weer lekker een shooter (of racer) spelen :puh:.

Geplaatst:
Nee, maar ik ken het spel wel, spijtig moet je ervoor betalen, anders zou ik het zeker spelen

:{ , verwacht je soms dat ontwikkelaars dit soort spellen voor de lol ontwikkelen?

Mmm. dat niet, maar dan betaal ik liever contant in 1 keer.. Volgens mij zou dat hun ook veel meer opleveren dan ze nu doen. Een heleboel mensen spelen het niet omdat ze blijven betalen voor het spel. Contant zullen veel meer mensen het spel kopen.

Geplaatst:
Nee, maar ik ken het spel wel, spijtig moet je ervoor betalen, anders zou ik het zeker spelen

:{ , verwacht je soms dat ontwikkelaars dit soort spellen voor de lol ontwikkelen?

Mmm. dat niet, maar dan betaal ik liever contant in 1 keer.. Volgens mij zou dat hun ook veel meer opleveren dan ze nu doen. Een heleboel mensen spelen het niet omdat ze blijven betalen voor het spel. Contant zullen veel meer mensen het spel kopen.

Je kan het ook doen dmv overschrijvingen. Dan vul je je creditcard nr fzo in. Dan komt het om de maand automatisch op je rekening. Deed ik ook met SWG. €11 per maand.

Geplaatst:

Je kan het ook doen dmv overschrijvingen. Dan vul je je creditcard nr fzo in. Dan komt het om de maand automatisch op je rekening. Deed ik ook met SWG. €11 per maand.

En was je dus per jaar €132 kwijt :roll:/

Ik heb die trial van WoW gespeeld, moest zeggen, ik vond het leuk voor even maar begon saai te worden vind ik.

Geplaatst:

En was je dus per jaar €132 kwijt :roll:/

Ik heb die trial van WoW gespeeld, moest zeggen, ik vond het leuk voor even maar begon saai te worden vind ik.

Ik niet. Men ouders xD. Maar ja das stopgezet.

Geplaatst:

Leg eens uit van Private Servers. Ik neem aan dat je dat gewoon helemaal in je eentje speelt? Vertel me er alsjeblief meer over want als ik gratis op Private Servers kan spelen dan doe ik dat natuurlijk. Mijn vragen erover zodat je weet wat je moet antwoorden:

• Legaal?
  • Hoe te downloaden?
  • Wat moet ik naast het downloaden nog meer doen (liefste handleiding mits het ingewikkeld is).
  • Vertel me meer over het algemeen van Private Servers

Als je me hier mee kon helpen zou ik je dankbaar zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...