Eminem1991 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 maar hoe kan je dan een bulletfree auto krijgen >>> Door SummerBase: Dit heeft niks te maken met 'Handige trucjes'- daarom heb ik deze algemene vraag met het antwoord verplaats naar het 'Algemene vragen topic'. Gelieve in het vervolg niet meer offtopic te gaan, bij voorbaat dank. <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 maar hoe kan je dan een bulletfree auto krijgen Hieronder heb ik alle beschikbare kogelvrije voertuigen op een rijtje gezet, maar hiervoor moet je wel de verhaallijn uitgespeeld hebben. Allereerst kan je een stel kogelvrije voertuigen kopen bij Sunshine Autos: Een kogelvrije BF Injection, kost $4000 Een kogelvrije Stretch, kost $3000 Tevens zijn alle gangcars die voor jouw Empire Building-sites geparkeerd staan kogelvrij wanneer je alle 30 Empire Building-sites veroverd hebt Aldus Pietje II, veel succes ermee! Reageren
Eminem1991 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 hallo heeft iemand tips om de zijmissies van de skywolf(hunter) en de policie te behalen Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) hallo heeft iemand tips om de zijmissies van de skywolf(hunter) en de policie te behalen Voor de zijmissie Skywolf te halen zou ik je aanraden veel te oefenen. En voor de police-submissie de Rhino te gebruiken. De tank (Rhino) zie >>hier<< Voor meer info over de Vigilante (police) zie >>hier<< en Skywolf zie >>hier<< Bewerkt: 18 januari 2007 door MASTERMIND Reageren
ken9 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) wat is een firmware en kun je dan cheats gebruiken of is dat schadelijk als je gedownload hebt wat moet je dan met bestand doen of hoe moet je het gebruiken op je psp en hoe maak je dan screenshots edit:gaat over hoe je screenshot maakt voor gta vcs op je psp >>> Door SummerBase: Gelieve niet Offtopic te gaan. Het topic gaat over 'Kan je een screen maken in GTA : VCS?' en dan lijkt het me niet zo handig om te vragen wat een Firmware is. Ik verplaats dit bericht dan ook even naar het 'Algemene vragen topic'. Het geeft verder niks, snap je nog wat dingen niet? Dan kan je de 'ForumFAQ' eens door nemen.<<< Bewerkt: 19 januari 2007 door ken9 Reageren
Goliat Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 1.wat is een firmware2.en kun je dan cheats gebruiken of is dat schadelijk 3.als je gedownload hebt wat moet je dan met bestand doen of hoe moet je het gebruiken op je psp 4.en hoe maak je dan screenshots 1. Het besturings programma van een PSP 2. Die kun je gewoon gebruiken en deze zijn niet schadelijk voor het spel 3. Dit valt helaas onder Warez en mag niet besproken worden 4. Dit doe je met het programma DVCapture, meer info op google.. meer kan ik er niet over zeggen omdat dit homebrew betreft en door sony is dat illigaal verklaard. Ook is de cheatdevice een optie, maar ook hiervan weet ik niet zeker of ik hier over mag praten.. Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 wat is een firmwareEen firmware toont de Versie van de PSP aan. De eerste PSP maakte gebruik van Firmware 1, de PSP zit nu op firmware 3.0 en voor de GTA's minimaal 2.8.1. De hoogste bevat vrijwel de meeste functionaliteit en ondersteuning. Echter zal met de hoogste firmware de Cheatdevice niet werken. Downgraden is volgends de Sony regels niet toegestaan.en kun je dan cheats gebruiken of is dat schadelijkDe 'cheats' van WikiGTA zijn niet schadelijk, echter is de Cheatdevice in samenwerking met het downgrade ritueel wel schadelijk. Ook is dit niet toegestaan, maar cheaten is opzich niet slecht. Alleen je savegame gaat er wel op achteruit, omdat bepaalde gegevens naaer loser springen, omdat het niet eerlijk gedaan is.als je gedownload hebt wat moet je dan met bestand doen of hoe moet je het gebruiken op je pspDit onderdeel is in de 'Grondregels' verboden en valt onder de regel: 'Geen warez', gelieve dit soort zaken niet te bespreken op dit forum. Koop je spel legaal of speel het niet, downloaden is slecht voor de economie en daardoor worden games slechter.en hoe maak je dan screenshotsDe mensen van Rockstar hebben geen screen maker erin gezet, wat uiteraard een gigantische mis stap is geweest. Het is dus normaal gesproken niet mogelijk om screens te maken, met de cheatdevice is dit wel mogelijk, maar daar gaat heel wat aan vooraf wil je dat aan de praat krijgen, maar ook daarvoor geldt wij praten daar niet over. Mochten er nog vragen zijn dan verneem ik dat graag. Reageren
weci Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Hallo iedereen. Ik heb een probleem. Ik heb alle gebouwen van Empire Building. Ik wil nu de missie Robbery doen. Ik heb er al 5 v/d 6 gehaald. Maar ik krijg het zesde level niet gehaald. Heeft iemand een tip???? Reageren
M4X Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Hallo iedereen.Ik heb een probleem. Ik heb alle gebouwen van Empire Building. Ik wil nu de missie Robbery doen. Ik heb er al 5 v/d 6 gehaald. Maar ik krijg het zesde level niet gehaald. Heeft iemand een tip???? Hier hebben erg veel mensen problemen mee, en er zijn al veel topics. De doorslaggevende tip is bij de meeste mensen dat je 30 empire buildings moet veroveren. Hierdoor krijg je bulletfree auto's bij je empire buildings, en dus hoef je nu niet bang te zijn dat je auto kapot gaan. Maar deze heb je al, dus nu moet het iets simpeler zijn. Voer rustig een drive-by's uit op securi-car en zorg dat je tegen weinig dingen aanbotst, hierdoor kan je auto wel kapot gaan. Als je de securi-car genoeg raakt zal de bestuurder zoals gebruikelijk uitstappen. Ontsnap aan de auto's die op je schieten en rij rustig terug naar één van de aangegeven Empire-Buildings. Mission Passed! Voor meer info kan je even dit of dit topic bekijken, hier staan ook uitgebreide antwoorden Bewerkt: 20 januari 2007 door M4X Reageren
Jorair Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Over de empire buildings gesproken, ik heb er ook een probleempje mee. Ik geraak maar niet door de 5de missie van smuggling (of hoe shrijf je dat ook weer), heeft hier iemand tips voor? ps. Ik heb alle empire buildings. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Waar geraak je niet door? Ik veronderstel dat je wel de pakketjes kan pakken die de heli naar onder gooit. Mijn tip is, als je uit het water komt, ga dan direct naar de pay en spray, want dan gaat je wanted level weg. Wel moet je er voor zorgen dat je niet te veel botst, ook niet nadat je naar de pay en spray bent gegaan, want als je te veel pakketjes hebt verloren, faalt de missie alsnog! Dus doe gewoon het rustig aan, maar wel binnen de tijd! Als je nog vragen hebt, stel ze maar! GTA-Freak2 Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Ik had vraagje over Empire Building...als je ze alle dertig hebt verschijnt er dan bij alle sites een bulletfree auto? Zo ja, respawnt deze dan ook weer als je em meeneemt? Alvast bedankt! EDIT: En nog iets over EB, ik word echt heel weinig aangevallen(niet dat ik het erg vindt ofzo ) maar is dit een bugje in mn spel? Ik heb nu 20 sites en ben, door het hele spel maar twee keren aangevallen, en die twee keer waren toen ik er eentje veroverde. Bewerkt: 20 januari 2007 door PSP-Lover Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Ik had vraagje over Empire Building...als je ze alle dertig hebt verschijnt er dan bij alle sites een bulletfree auto? Zo ja, respawnt deze dan ook weer als je em meeneemt?Alvast bedankt! Er verschijnen inderdaad bulletproof auto's bij alle 30 Empire Buildings, als je ze alle 30 hebt veroverd. Het is inderdaad zo dat als je een auto meeneemt van je Empire Building, dat die inderdaad respawnt als je hem meeneemt. Dit kan wel een tijdje duren. Edit: Dit is niet een bug in je spel. Iemand anders kan bijvoorbeeld vaker worden aangevallen dan jij. Ik heb dit ook meegemaakt. In het begin ging ik me niet focussen op het veroveren van Empire Buildings. Later ging ik dat wel doen en ik werd dan steeds meer aangevallen. Bewerkt: 20 januari 2007 door Colonel Cortez Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ok, dan ga ik even werken aan mn empire sites! Bedankt Colonel Cortez! Reageren
weci Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hier hebben erg veel mensen problemen mee, en er zijn al veel topics. De doorslaggevende tip is bij de meeste mensen dat je 30 empire buildings moet veroveren. Hierdoor krijg je bulletfree auto's bij je empire buildings, en dus hoef je nu niet bang te zijn dat je auto kapot gaan. Maar deze heb je al, dus nu moet het iets simpeler zijn. Voer rustig een drive-by's uit op securi-car en zorg dat je tegen weinig dingen aanbotst, hierdoor kan je auto wel kapot gaan. Als je de securi-car genoeg raakt zal de bestuurder zoals gebruikelijk uitstappen. Ontsnap aan de auto's die op je schieten en rij rustig terug naar één van de aangegeven Empire-Buildings. Mission Passed! Voor meer info kan je even dit of dit topic bekijken, hier staan ook uitgebreide antwoorden Bedankt voor de info. Ik zal het dan nog maar eens proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.