aznstryker Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 kan je auto's of helikopter downloaden op je psp? zoja hoe??? en waar kan je downloade? Ben egt benieuwt >>> Door SummerBase: Kleine vragen graag in 'Het algemene vragen topic.' plaatsen. Topics samengevoegd.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 Hier hoef je niet moeilijk over te doen : Dat kan gewoon NIET! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 Dat kan inderdaad - zoals Speciial_marc.5 al zei - niet . Wat je wel kan doen is de CheatDevice van Edison Carter downloaden , daarmee kan je namelijk voertuigen 'spawnen' ( in het spel laten neervallen ) . Misschien is bovenstaand niet wat je zoekt , maar het kan je misschien wel helpen . NOTE! Indien je de CheatDevice wilt downloaden moet je PSP wel op Firmware 2.8 ( of lager ) draaien , indien dit niet het geval is moet je je PSP downgraden ( met een hogere Firmware kan je de CheatDevice niet draaien ) , maar daarover mag op dit forum niks gezegd worden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eminem1991 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 Bij de taxi missie dat je van die fares op moet halen, was bij mij een keer de misson failed. Moet ik dan weer overnieuw gaan beginnen met die $5000,- te verdienen of word dat telkens opgeslagen. Oftewel moet je die taxi missie in 1 keer halen??? MVG Martijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 Je hoeft de Taxi missie niet in een keer te doen. Telkens wordt je voortgang opgeslagen in de stats van Vice City Stories. Voor de zekerheid moet je wel je savegame opslaan. Dit moet je doen om de voortgang van de Taxi missie niet te verliezen. Maar je kunt ook gewoon naar een andere Taxi zoeken en verder gaan met de missie en dan pas je Savegame opslaan als je deze missie hebt gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 Hier hebben erg veel mensen problemen mee, en er zijn al veel topics. De doorslaggevende tip is bij de meeste mensen dat je 30 empire buildings moet veroveren. Hierdoor krijg je bulletfree auto's bij je empire buildings, en dus hoef je nu niet bang te zijn dat je auto kapot gaan. Maar deze heb je al, dus nu moet het iets simpeler zijn. Voer rustig een drive-by's uit op securi-car en zorg dat je tegen weinig dingen aanbotst, hierdoor kan je auto wel kapot gaan. Als je de securi-car genoeg raakt zal de bestuurder zoals gebruikelijk uitstappen. Ontsnap aan de auto's die op je schieten en rij rustig terug naar één van de aangegeven Empire-Buildings. Mission Passed!Voor meer info kan je even dit of dit topic bekijken, hier staan ook uitgebreide antwoorden Oké, merci. Ik heb het geprobeert en het is gelukt. Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aznstryker Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 WAt is dan een crim rating??? >>> Door SummerBase: Gelieve niet offtopic gaan in een topic dat niet over dat onderwerp gaat. Bij deze verplaatst naar het 'Algemene Vragen' topic. In het vervolg daar vragen posten of maak een nieuw topic aan met de vraag, bij voorbaat dank. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 WAt is dan een crim rating??? Dit is een bepaald soort rating die je in je stats vind. Je werkt het omhoog door 'crimes', oftewel misdaden te plegen. Het hoogst haalbare level is Godfather, dit is als je 50000 punten hebt. Je begint als Upstanding Citizen, met 0 punten. In elke GTA heb je een criminal rating, en er zijn altijd andere ranks. Veel mensen vinden het een uitdaging om deze omhoog te werken, en er zijn ook vaak polls die vragen wat je criminal rating is. Het is gewoon dus iets leuks om bij te houden, het is uiteraard niet verplicht om een bepaalde rank te hebben voordat je het spel kan uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr_bruinsma Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Hallo, Ik heb vraagje over inkomen van empire buildings. Pay day, betekent dat het je dag ombrengst is van 1 bedrijf of van alle bedrijven? >>> Door SummerBase: Dit heeft niks te maken met een 'Getuned schooter', bij deze verplaatst naar het 'Algemene Vragen'- topic. Uiteraard het antwoord ook. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Hallo,Ik heb vraagje over inkomen van empire buildings. Pay day, betekent dat het je dag ombrengst is van 1 bedrijf of van alle bedrijven? Als je een 'Pay Day' op je Pager krijgt, krijg je de opbrengst van alle Empire Buldings. Natuurlijk brengt een Hig Roller meer op als de allerkleinste Site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lil gta gamer Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 heej er staat op mijn hoesje van vice city stories wireless compaible 2-6 spelers nu wil ik tgen een vriend van mij spelen maar heeft hij dan ook vice city stories nodig?? of moet ik dan eerst game delen en dan multiplayer doen begrijpen jullie wat ik bedoel?? dus mijn vraag: Hoe kan je tegen elkaar spelen, heeft hij dan ook die game nodig?? bedankt alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Sommige game's beschikken inderdaad over de functie om een game te delen. Echter zijn dit vooral de wat minder grote en uitgebreidde games. Je snapt dus wel dat een game als VCS hier niet toe behoord. Dus het antwoord is: ja je vriend heeft ook een versie van VCS, het is niet mogelijk met maar een versie van het spel. Indien je allebei over het spel bezit hoef je niet meer te doen dan beide naar Multiplayer te gaan waarbij de een Host selecteerd, de andere selecteerd Join. Veel plezier met Multiplayer. Bewerkt: 25 januari 2007 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 Is er wel een rancher is vice city stories, want op WikiGta staat er geen screen van en ik heb hem ook nog nooit zien rondrijden. Kan iemand me verzekeren dat hij erin zit of een screen posten. Dank je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Ik heb in GTA : VCS nog nooit een ' Rancher ' tegengekomen ... Misschien anderen wel , maar dat zou me verbazen?! Alhoewel hij toch bij de lijst van de voertuigen staat op WikiGTA . Wat er wel zeker in GTA : VCS aanwezig is is de ' Gang Rancher ' , je vind deze auto's terug bij ' The Sharks ' maar soms zie je ze ook soms gewoon rijden op de openbare weg. Bewerkt: 25 januari 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 De gewone Rancher ben ik ook nog nooit tegengekomen. Evenals de Packer. Daarom staan ze ook (nog) niet op WikiGTA, aangezien ik ze niet kan spawnen met de CheatDevice. Vreemd dat er dan wel een Gang Rancher in het spel zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.