Jump to content

Het algemene vragen topic.

Recommended Posts

runescaper8 (gast)
Geplaatst:

Hoe moet je iemand van achteren pakken(niet doordenken :puh: ), want als ik op driehoekje druk dan pak ik hem van voren en niet van achteren(weer niet doordenken :D )?

>>> Door SummerBase: Ik heb jouw topic even samengevoegd met het 'Algemene vragen'- topic, omdat het niet nodig is om voor elke kleine vraag een topic aan te maken. :)<<<

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hoe moet je iemand van achteren pakken(niet doordenken :puh: ), want als ik op driehoekje druk dan pak ik hem van voren en niet van achteren(weer niet doordenken :D )?

Allereerst houd je je vijand in het vizier met het driehoekje. Nu loop je met de Analoge Stick heen en weer tot je achter de vijand staat, hierna druk je nogmaals op het driehoekje en je pakt hem vast. Overigens door nog een keer op het driehoekje te drukken breek je zijn nek en is hij in een keer dood. Je zegt dat je problemen hebt met het beetpakken aangezien jij je vijand van voren beetpakt. Als je voor hem staat pakt hij hem dus heel simpel van voren vast, sta je achter hem dan neem je hem van achteren beet. Veel plezier met het vechten!

Geplaatst:

je moet achter hem staan dan op driehoek drukke en als je van voor wilt pakken moet je voor diegene staan dan driehoek drukke (mense niet door denken)

runescaper8 (gast)
Geplaatst:

ok, bedankt het is gelukt. owja sorry voor dat nutteloze topic :-( ...stond er even niet bij stil dat ik het hier moest plaatsen.

mijn exxcuses.

Geplaatst: (bewerkt)

Licht eraan hoeveel je er overgenomen hebt... In het totaal zijn het er 30. Nadat je de missie hebt gedaan waar je Marty J. Williams hebt uitgeschakeld, heeft de Trailer Park Mafia en de Cholo's niets meer.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
maar als jenoch nix heb over genomen hoeveel heeft iedere gang dan

Dat kan niet wat je zegt. Ik heb het gecontroleerd met een Savegame uit dit topic van SummerBase. Ik heb de Savegame Marked Men gebruikt. De Empire Buildings komen pas in beeld bij de missie To Victor, the Spoils. In die missie moet je al meteen de Empire Buildings veroveren van Marty. Victor heeft na deze missie 3 Empire Buildings in handen. Voordat je deze gebouwen ging veroveren, had Marty en zijn gang 3 Empire Building in handen. Er zijn 14 Empire Buildings op het eerste eiland. Ik heb even gebruik gemaakt van een Savegame uit het topic van SummerBase. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de Savegame To Victor, the Spoils. De Bikers hebben 5 Empire Building in handen. Zij zijn vooral actief in Downtown. De Cholos hadden ook 5 Empire Buildings in handen. Zij zijn vooral actief in Little Haiti en Little Havana. Een gebouw stond te koop.

De Sharks komen pas echt in beeld op het tweede eiland waar 16 Empire Buildings te verdelen zijn. Op het andere eiland hebben de Sharks 10 Empire Buildings in handen. De Sharks hebben een groot deel van het tweede eiland in handen. Er staan 2 Buildings te koop. De overige 4 Buildings zijn voor de Bikers. De Bikers hebben Vicepoint in handen.

Dit zijn de verhoudingen na de missie To Victor, the Spoils op het gebied van de Empire Buildings:

Sharks - 10

Bikers - 9

Cholos - 5

Vance - 3

Te Koop - 3

De verhoudingen tussen de andere bendes kan veranderen. De enige zekerheid is dat Victor begint met 3 Empire Buildings op het eerste eiland.

runescaper8 (gast)
Geplaatst:

even 5 vragen over bunny hoppen:

1.is het cool als je kunt bunny hoppen?

2.kan je ook met andere voertuigen bunny hoppen?

3.wie heeft er een foto of video waar op staat dat er een voertuig op bunny hopt?

4.kan je hoog bunny hoppen(en zo op gebouwen en over voertuigen hoppen?

5.kan je er dan ook mee stunten?

:klap: dat waren mijn vragen(dan ga ik daalijk met mijn taxe drive missie's beginnen :puh: ) :klap:

>>> Door SummerBase: Voor dit soort algemene- vragen hebben we een apart topic. Bij deze samengevoegd. :)<<<

1) Niet echt, maar dat is een mening. In GTA San Andreas is dit een stuk leuker aangezien je hier ook een stuk hoger kunt komen.

2) Nee, dit is alleen met een fiets mogelijk.

3) In het The Latest new from Vice City Stories topic stond hier een GIF videotje van. Ik zet deze hieronder voor je neer. In het begin wordt twee keer gebunny hopt. Je ziet dat dit weinig indrukwekkend is.

b08089d0a0.gif

4) Hoe jammer het ook is, het is niet mogelijk om hoog te Bunny Hoppen. VCS werkt ook niet met een principe indien je vaak Bunny Hopt je skills omhoog gaan zodat ook je fiets hoger gaat.

5) Het is mogelijk om een heel klein beetje te draaien tijdens het hoppen maar om dit meteen een stunt te noemen is overdreven. Verder zul je vast wel een beetje hoger komen indien je bij een ramp Bunny Hopt. Echter kan je hierbij toch beter een motor gebruiken.

Bewerkt: door Advancegta
runescaper8 (gast)

waar kun je dan je skills zien? zoals hoe vaak je bunny hopt met een fiets?

als dat in je ratting lijst staat had ik het niet kunnen vinden

je kan toch ook met een taxi bunny hoppen?

Bewerkt: door runescaper8
Geplaatst:
waar kun je dan je skills zien? zoals hoe vaak je bunny hopt met een fiets?

als dat in je ratting lijst staat had ik het niet kunnen vinden

Ik ben even voor je gaan kijken in de stats en helaas staat er helemaal niets over Bunny Hoppen of andere informatie over een fiets, zoals je zelf al aangeeft. Echter staat er wel 'Distance travelled by bike'. Wat betekent 'Afstand afgelegd met een fiets'. Echter wordt hiermee motors bedoeld en betreft het dus weeral nix over fietsen.

je kan toch ook met een taxi bunny hoppen?

Dit was ik inderdaad vergeten, het is inderdaad mogelijk om te Bunny Hoppen met een taxi of Cabbie. Hiermee is het ook mogelijk om naar het Vice City gebied te gaan voordat deze unlocked is. Echter moet je hiervoor dus wel eerst de taxi missies hebben gedaan want daarna is het pas mogelijk hiervan gebruik te maken. Ik heb een filmpje gevonden van een taxi die aan het Bunny Hoppen is. Wat jammer is is dat ik geen directe link kan gebruiken door een rare fout. Dus geef ik er een link van, je bekijkt het filmpje dus hier. Het filmpje is wel 5 MB dus het is mogelijk dat hij eerst een tijdje moet laten voordat hij werkt.

Geplaatst:

als je een empire-building over neemt is dat zo moeilijk als bij san andreas bij de turfs??

en als je aan gevallen word is dat dan ook zo moeilijk als bij san andreas??

alvast bedankt :)

60

Geplaatst:
als je een empire-building over neemt is dat zo moeilijk als bij san andreas bij de turfs??
Om een gebouw over te nemen hoef je maar drie dingen te doen. Schiet met een geweer het voertuig van de Empire Building kapot. Dan komen de gangmembers/- leden naar buiten die je een lesje willen leren voor je daden. Schiet al die gasten neer, en dan is het natuurlijk ook aan te raden om een sterk geweer mee te nemen. Denk aan de SPAZ- 12 en de Minigun, hiermee heb je ze in een zeer snelle tijd dood. Als dat gebeurt is loop je naar binnen via de marker en dan heb je vaak ook binnen nog wat mensen die je moet vermoorden. Doe dit met datzelfde sterke wapen en het gebouw is van niemand meer. Je kunt hem dan buiten kopen voor een variabel "(verschillend per Empire Building/type)" bedrag. Het is niet moeilijk, als je maar goed voorbereid bent. Wel wil ik hierbij zeggen dat de Bikers bijvoorbeeld feller zijn dan de Cholos of de Sharks.
en als je aan gevallen word is dat dan ook zo moeilijk als bij san andreas??
Opzich blijven aanvallen altijd lastig. En het werkt ook op hetzelfde principe, als je aangevallen wordt gaat er een tijdmeter lopen. Je moet dan vaak van de ené kant van het eiland naar de andere kant reizen. Hierdoor kom je voordat je gebouw kapot is al niet eens op de bestemming aan, maar goed het valt opzich wel mee. Je moet gewoon de tegenstanders uit de buurt houden net zoals GTA San Andreas. En na de 100% zal je niet meer aangevallen worden, temminste als alle huizen in jouw eigendom zijn. Ik wens je heel veel succes bij de Empire Building optie. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...