deagle Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Je kan vele wapens vinden in GTA : Vice City Stories, zo ook de SMG, deze vind je =>hier<=. Een kaartje met alle wapens vind je dan weer =>hier<=. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 mp5 bedoel ik. . Sorry voor de moeite Reageren
M4X Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 mp5 bedoel ik. .Sorry voor de moeite In het vervolg kan je even op de wapenpagina van WikiGTA kijken, dan kom je alhier uit, als je een MP5 zoekt. Zo kan je in het vervolg ook andere wapens vinden Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Maar daar staat die wapen niet op kaart. Er wordt nog aan gewerkt. Dus ik dacht weet jij het meschien. Reageren
M4X Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) mp5 bedoel ik. . Sorry voor de moeite In het vervolg kan je even op de wapenpagina van WikiGTA kijken, dan kom je alhier uit, als je een MP5 zoekt. Zo kan je in het vervolg ook andere wapens vinden Daar heb je gelijk in, maar wanneer een link naar een wapen blauw is, werkt de link altijd. Als hij rood is, werkt hij niet. Bewerkt: 22 februari 2007 door M4X Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Oke .Bedankt man >>> Door SummerBase: Gelieve niet posten met de capslock aan. Ik heb hem even in normale letters gezet. <<< Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Dit spel lijkt me zo vet ik vondt de sfeer die er zat in Gta Vc zo vet is de sfeer in dit spel hetzelfde of anders? Reageren
deagle Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Het sfeertje die rond GTA : Vice City Stories hangt is, imho, hetzelfde gebleven in vergelijking met GTA : Vice City. Wel zijn er nog meer extra dingen bijgekomen die dat alles nog versterken, dan heb ik het over de zon die je letterlijk in de ogen schijnt als je over Ocean Beach rijdt, etc ... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Zoals Niscan al zei, de zonnige sfeer en het mooie water zijn terug. Het water is zelf mooier en je kunt erin zwemmen! De wat meer maffia sfeer van Vice City is er niet meer echt. Het zijn nu meer normale gangs. Het ligt er dus aan welke sfeer je bedoeld. Kwa de zon, zee en vrouwen is het allemaal mooier maar de echte maffia sfeer proef je niet. Dan nog blijft het een mooi spel, vooral vanwege het zonnige Vice City. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 op een of andere manier was die sfeer die er altijd was in die stad gwn zo leuk die maffia sfeer bedoel ik dan niet maar gwn hoe de stad is met mooi water en mooie kleuren enzo grappige popetjes op skeelers xD >>> Door SummerBase: Dit is geen discussie topic, wil je hier alleen posten als je een antwoord op iemand zijn vraag hebt. Of als je zelf een vraag hebt natuurlijk. Bij voorbaat dank. <<< Reageren
profile Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 heb dat ooit al geprobeert om door te zwemmen en het lukte niet er was ongeveer in de helft een ontzichtbare muur je kon niet verder en je ademlijntje ging sneller naar omlaag als je halfweg was. Niet dus !!! >>> Door SummerBase: Wil je niet zo schreeuwen? Anders gaat mijn hoortoestel kapiot. En ik heb even je hoofdletters verandert naar kleine letters, daarnaast denk ik dat je reageert op iemand van een paar pagina's terug, want deze vraag over de muur wordt niet gesteld. <<< ---------------------------------------------------------------- hey op wikigta zeggen ze dat je in het savehouse van het tweede eiland dat je de cutscenes van alle missies na de laatste missie maar waar in het huis ik zie het niet echt.. >>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. <<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Dit kan pas nadat je de 100% voltooid hebt. Je moet dan alles wat er te doen valt in het spel behaald hebben, zoals de Empire Building mogelijkheid. Alle hoofdmissies, zijmissies, submissies en natuurlijk de collectables. Wil je een overzicht van de dingen die je moet behalen voor de 100%? Kijk dan op 'deze' pagina. Veel succes en mocht er nog wat wezen, roep maar. Tevens horen dit soort kleine vragen in het Algemene Vragen topic, bij deze samengevoegd. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 In de missie Kill Phil:Part 2 is ierrie. Je moet die hitmans neerschieten, voordat Phil Collins komt. Maar dat red ik niet vaak dus wat is de handigste manier om zo snel mogelijk klaar te zijn. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik verwijs je hiervoor naar dit topic over deze missie. Je moet vooral deze post van SummerBase even goed doorlezen. Daar zitten een paar waardevolle tips tussen. Met die post van SummerBase is je vraag beantwoord. Ik kan je aanraden om genoeg munitie en Armor mee te nemen. Een machinegun en een assultrifle zijn zeker geen overbodige luxe. Reageren
king-dragon! Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ik heb een vraagje is het waar als al je empire buildings loan shark is krijg je dan meer geld? dat ze verdienen? b.v.d Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.