Jump to content

Savegame Aanvraag

SummerBase

Recommended Posts

• Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Colonel Cortez

25

• SummerBase

18

• Advancegta

16

• Pietje II

12

Ik probeer hem te doen , verwacht hem ten vroegste woensdagavond - ten laatste donderdagavond.

Edit ; Als ik de savegame wil opstarten , geeft m'n PSP een foutmelding ' Corrupt Data ' luid het ... Misschien kan je je savegame eens opnieuw uploaden ?

Edit 2 ; Ik probeer net de nieuwe savegame , met hetzelfde resultaat ' Corrupt Data ' :{.

Edit 3 ; Na het een aantal keren geprobeerd te hebben geef ik het op. Kan iemand soms eens de savegame controleren of hij bij hem ook corrupt is ?

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

waarom zou je geen savegame willen hebben als iemand het heeft gedaan met cheats?

>>> Door SummerBase: Gelieve hier enkel savegames posten, en even je antwoord:' Niet iedereen houdt van cheats en het is dus logisch dat je niet cheats gebruikt als iemand dat niet wilt. ;) Dit soort berichten achter wegen laten graag. ;)<<<

Delen op andere websites

Missie: Paramedic

Beloning: $100 voor elke behaalde level en zwemmen & rennen zonder moe te worden.

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen.

Missie: Firefighter

Beloning: Veel geld en Victor kan vanaf nu tegen vuur.

Missie: Fire Copter

Beloning: $500 en een bonus voor elk gehaalde level.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

• Savegame Aanvraag:
  • Missie: Papi don't Screech
  • Besturing: 1
  • Cheaten: Nee dank je
  • Link: Bijlage

Alvast bedankt! :sigaar:

ULES00502S92F0.rar

Papi don't Screech - Passed!

Ik heb de missie: 'Papi don't Screech' voor je behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Ik leg in het kort uit waar deze missie over gaat. Umberto is helemaal in paniek omdat hij niet op tijd voor zijn vader vervoer kan regelen. Jij komt binnen en Umberto vraagt of je Alberto, zijn vader vanaf het Stadion in Downtown kunt halen. Je wilt dit wel doen en je stapt in de Cuban Hermes. Op weg naar Alberto zal er niets tot weinig gebeuren, maar als je met Alberto richting café Robina gaat zal je aangevallen worden door vijanden. Rij via de water kant zo ver mogelijk door, dan sla je rechts af en dan rijdt je de straat uit tot de hoek van café Robina. Je nadert nu snel het café als je in de corona rijdt heb je de missie gehaald. Verder is het niet handig om snel te gaan rijden. Ik heb er ter illustratie ook drie screens bij gedaan. ;)

Savegame: ULES00502S92F0.rar

screen1ls5.th.png screen2mm0.th.png screen3ay6.th.png

Delen op andere websites

Savegame Aanvraag:
  • Missie: The Exchange & Farewell To Arms
  • Besturing: 1
  • Cheaten: Nee
  • Link:

Alvast bedankt :bier:!

The Exchange - Passed!

Ik heb de missie: 'The Exchange' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie ga je voor Diaz op pad om wat cocaïne te verzamelen. Je gaat naar een achterliggend terrein in Downtown té Main Land waar de mannen van Gonales je opwachten. Je pakt de Laser Sniperen schiet de mannen neer, nadat dit gebeurt is, is de missie behaald. Echter wil ik nog wat uitleg geven over deze missie: 'Zorg dat je snel en efficiënt de mannen vermoord. Blijf dus niet de hele tijd in het vizier van de sniper kijken, maar na elk shot ga je er weer even uit zodat je weet waar je heen moet schieten. En wat behendigheid is wel vereist voor deze missie inderdaad, verder wens ik je succes in de verdere verlopen van dit spel.

Farewell To Arms - Passed!

Ik heb de missie: 'Farewell To Arms' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie ben je eht zat en je gaat zo doende dus met een helikopter de vijhanden van je tegenhouden. Er rijdt een busje van jouw richting het vliegveld en onderweg komen er tegenstanders. Schiet deze neer, maar let wel op; je eigen bus moet heel blijven. Dus kijk uit, verder is het een oefening, ik wens je naast dit nog veel succes.

Savegame: ULES00502S92F1.zip

Delen op andere websites

Het is mij eindelijk gelukt om The Exchange te halen. Ik heb het ongeveer 10 keer geprobeerd. Na de 9e keer ben ik even wat anders gaan doen en daarna heb ik het weer geprobeerd. De 10e poging slaagde gelukkig. Ik wilde Nicsan bedanken voor het aanbieden van hulp. Gelukkig was dit niet nodig. :Y

Missie: The Exchange

Beloning: $1700

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Gonzales liet een berichtje achter op je pager, hij wilde dat je hem nog 1 keer gaat helpen.

Savegame:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

• Savegame Aanvraag:
  • Missie: 99 Red Balloons - 30 Unique Stunt Bonusses - 30 Rampages
  • Besturing: 2
  • Cheaten: nee
  • Link: bijlage

Savegame: ULES00502S92F0.rar

Ik ga ze wel doen, ik doe 't helemaal alleen dus verwacht ze zeker niet meer vandaag. De kans dat ze morgen af zijn lijkt me ook erg klein maar goed. Als iemand mij wil helpen dan hoor ik dat graag via een PM.

Edit: SummerBase en Die-Hard hebben aangegeven te willen helpen.. :)

Progress:

Red Balloons: 42/99

USB's: 20/30

Rampage's: 0/30

Huidige save-game: USB_Rampages_RedBalloons_Update.rar

Savegame Voltooid!

Red Balloons: 65/99 +23

USB's: 60/30 +10 [Complete]

Rampage's: 12/30 +12

Aantal keren wasted/bustes: 2x / -$4000 door weapon pick up

Savegame download:

De savegame is nog niet klaar, iemand anders mag hem verder afwerken.

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Het is mij eindelijk gelukt om The Exchange te halen. Ik heb het ongeveer 10 keer geprobeerd. Na de 9e keer ben ik even wat anders gaan doen en daarna heb ik het weer geprobeerd. De 10e poging slaagde gelukkig. Ik wilde Nicsan bedanken voor het aanbieden van hulp. Gelukkig was dit niet nodig. :Y

Missie: The Exchange

Beloning: $1700

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Gonzales liet een berichtje achter op je pager, hij wilde dat je hem nog 1 keer gaat helpen.

Savegame:

Hey thanx m8 dat was snel!

Nu kan k eindelijk terug van het spel genieten nu die stomme missie uit de weg is.

Delen op andere websites

Doe ik wel.

Behaald:

• Paramedic

Ik heb de missie Paramedic voor je behaalt, ik mocht niet cheaten maar dat heb ik niet gedaan. :sigaar: Je hebt nu een heleboel geld erbij, het preciese bedrag kan ik je niet vertellen omdat je ook een aantal keren bonussen hebt gehad voor je Empire Building's. Je kan het wel zelf uitrekenen, bij level 1 krijg je 100$ bij level 2 200$ enzovoort.

video1gi3.gif

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...