xgaming Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik ben bezig met een Dakar truck, dit is tevens mijn eerste 3d model mod. Heb de cabine en de banden van de (orginele) dune gehaald Nog zwaar in WIP Screen 1 Screen 2 Greetz
DaBeast Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Leuke model, aleen lijkt het alsof je er niet veel aan verandert hebt.. Ik ben maar eens verdergegaan aan de Yugo . -Carpaint (wat niet goed gelukt is volgens mij ): -ClayRender: Meer updates komen . Vriendelijke groeten, DaBeast
Schno009 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Het idee alleen al om een Yugo te maken Tipje: GÉÉN glimmende lak, dat heeft het origineel ook niet (fabriek af of door de jaren heen )
Twenty Eyes Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Prachtige auto. Je hebt van een auto die je op straat lelijk noemt, in 3dsmax een parel gemaakt. Aan de achterkant zit veel detail. Dat heb je ook erg goed uitgewerkt. Ik heb er niets op aan te merken. Veel succes met de deuren, het interieur, de voorkant en de afwerking
Dr1fter Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dikke wagens allemaal Maar zijn er hier ook nog mensen die zmodeler gebruiken? Ik ben vandaag even nieuwe auto begonnen. Je kan het bij mij al een beetje raden maar het toch weer en nissan skyline geworden Maar voor deze keer een low/mid poli Nissan skyline er34 4 Deurs met uras kit. zit nu op de 1700 faces
gybrus Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Leuke model, aleen lijkt het alsof je er niet veel aan verandert hebt..Ik ben maar eens verdergegaan aan de Yugo . -Carpaint (wat niet goed gelukt is volgens mij ): [...] -ClayRender: [...] Meer updates komen . Vriendelijke groeten, DaBeast Hallo, Je envriment something like that. Dat onder het tabblad render staat geloof ik kun je de lucht aanpassen bijvoorbeeld een plaatje inplaats van die zwarte kleur. Ook kun je een andere kleur kiezen dit is in iedergeval al fout gegaan bij de reflection waardoor de grond(uber licht) en de lucht(uber zwart) niet mooi over gaan. Nu naar het moddel het ziet er weer eens zwaar relaxed uit beest. Ook zie ik dat drifter weer actief is @ iedereen: Keep it up Grats,Gybrus
Dr1fter Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Weer een stukje verder gegaan. achterbumper afgewerkt. raamlijsten, kofferbak en body lijnen toegevoegd. Nu heeft het totaal een count van ~ 2350 faces
Mythbuster Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Oude model van mij: Chevrolet Custom Pick-Up Argentina, gemaakt voor een gast op een ander forum, Deze wagen zal waarschijnlijk niet ingame komen, Maar ik zal kijken, ben nu bezig met een Austin Mini Cooper uit "The Italian Job"... Die komt wel in-game, als ik hem niet vern**k.. (kan even geen ander woord ervoor vinden sorry ), ook een plaatje van mijn Grave Digger model: Let niet op de reflectie op het dak enzo op t eerste plaatje...Komt NIET ingame, veeel te veel polygones gebruikt, (dubbele wat de gameengine aan kan ongeveer ) Heel misschien ga ik opnieuw een frame ervoor maken, en de polygones wat verminderen door alle tubes te vervangen door cylinders. Had alleen tubes ipv cylinders gebruikt, wat het polygone/faces aantal in het frame in principe verdubbelde... EDIT: @hieronder, Bedankt Ik snap waarom die Grave Digger er vaag uitziet, die reflectie klopt achter op het dak niet, hij reflecteerd heel mooi recht, en dan ineens een paar faces reflecteerd hij een andere kant uit :S Ook komt de rare foute reflectie op de deuren en het dak/zijkant omdat het dak later is getextured dan de zijkant, en de deuren waren ook apart getextured, ipv later de deuren uitgeknipt te hebben, had ik ze al uitgeknipt.. daarom klopt het denk ik niet helemaal.. geld ook voor het achterste deel van het dak(dat is de achterklep, het deel waar "grave digger" opstaat is helemaal achterklep, plus nog een stukje..) Bewerkt: 3 februari 2007 door Mythbuster
Bright Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 ziet er mooi uit! ik vind die eerste wel mooi. mvg Bright
DaBeast Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 @Mythbuster: Het aantal polygonen maken niet zoveel uit. JVT heeft bijvoorbeeld een hummer van 110 000+ polygonen ingame gezet. Zolang de col-base maar onder de 20 poly's is, loopt alles van een leien dakje. Ik heb me verdiept op de standaart San Andreas reflectie. en uiteindelijk, na veel proberen/oefenen en crashes heb ik eindelijk gevonden hoe de reflectie word gemapt. Sommigen zeggen dat het niet mogelijk is om in 3DS Max de San Andreas reflectie te maken. Ik heb dus het tegendeel bewezen... Vriendelijke groeten, DaBeast
Nickonly Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ik wil even bewijzen dat voertuigen niet per-sè alleen auto's zijn. Dus hier een vliegtuig waar ik al een tijdje aan werk: Hij heeft nog geen textures helaas, en verder moet ik alleen nog de rol en de hoogte roeren maken. En de deur. Alleen gaat dit nogal langzaam, want Gmax wil nog al snel vast lopen als ik aan dat ding werk. Iemand dus nog goede textures voor dat ding? Zou ik graag hebben. En DaBeast, ik zou eigenlijk zeggen dat die wagen gewoon een wagen is die standaard in SA zit door die reflecties. Maar dan zou die ene wagen die je voor mij ingame zet dus ook bijna klaar moetten zijn?
Mythbuster Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) @DaBeast, tsja, dat zei SWYV ook al.. Een gast van een ander forum zei dat ik veel te veel polygonen had gebruikt.. Maar ontopic(ongeveer ) Mooie wagen en vliegtuig, ik had zelf ook al het idee om een andromada te inporteren en dan de loading bay goed te maken.. maar zo te zien komt er al een mod uit met een loading bay Echt mooi hoor allebei EDIT: Grave Digger is ingame, (SWYV echt nogmaals, HEEL ERG bedankt,) er zijn nog wat kleine bugs(de wings zijn ondersteboven en deuren verkeert om, paar dingetjes..) maar verder, echt heel vet al! Bewerkt: 7 februari 2007 door Mythbuster
Nickonly Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ik had zelf ook al het idee om een andromada te inporteren en dan de loading bay goed te maken.. maar zo te zien komt er al een mod uit met een loading bay Ik denk dat je maar beter dat zelf kan gaan doen, want dit vliegtuig word voor The Green Light District, en niet voor een losse mod. En GLD komt nog niet zo snel uit, dus je kan beter even de Andromada ombouwen.
Puma Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ziet er goed uit, Nick! Het lijkt een beetje op een Chinook geconverteerd naar een vliegtuig, maar dat wil niet zeggen dat het er slecht uitziet. KUTGW!! PWC, Grtz Puma.
Dr1fter Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 even nieuwe auto gestart zit nu ongeveer 5 uur werk in. Het is een beetje eiegen ontwerp van een nissan 180sx, nu met verbreede zijlijsten en een pickup achterkant. de auto zit op 1100 faces totaal zonder de velgen screens
Recommended Posts