Rullez Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Beste mensen hoe duur kost TDU op de PSP? Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik vind het nergens maar ik denk tussen 25 en 40 euro Reageren
Racingfreak Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Is het nou waar dat je in TDU op de PS2 versie niet zelf kan schakelen? Ik kan niks vinden hoe je handmatig kan schakelen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Wil je zelf schakelen dan ik word al moe als ik even toeter...Ik kom niet door versnelling 2 want dan gaat hij slippen Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik speel hem op de PS2 maar waarvoor is die Driver in; hij staat in de lijst van de kaart items maar hij is doorgestreept. Reageren
Rullez Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Wie heeft er een keer zin om te touren online? Op de PSP. Stuur mij maar een PB/PM als je zin heb. BTW hoe zet ik op de PSP me lichten aan en uit? Bewerkt: 1 augustus 2007 door Rullez Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Wie heeft er een keer zin om te touren online? Op de PSP. Stuur mij maar een PB/PM als je zin heb.BTW hoe zet ik op de PSP me lichten aan en uit? als ik mijn nieuwe psp heb wil ik wel een keer met je rijden hoor, ik heb hem ook maar mijn psp doet het niet meer(verdronken ), nogmaals als ik mijn nieuwe psp krijg (de nieuwe elite) wil ik wel met je pspe en met TDU je lichten van je auto? je moet gas loslaten geloof ik en dan 1 of 2 keer op driehoekje drukken dan gaan ze aan greettzzz, Tha-Ran Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ik wil ook wel meedoen,maar als ik hem op de pc hebt zie ik bijvoorbeeld tha-Ran op de pc want hij speelt op de psp?! Reageren
Rullez Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) ik wil ook wel meedoen,maar als ik hem op de pc hebt zie ik bijvoorbeeld tha-Ran op de pc want hij speelt op de psp?! Dus als ik jou goed snap heb jij hem op de PC. Maar kan ik op mijn PSP toch samen online met jou spelen BTW mijn online naam is 'ZodiacNL' Bewerkt: 2 augustus 2007 door Rullez Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) ik zou graag meedoen op de psp, en ik wil ook graag mijn savegame geven maar ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik heb het geprobeert met bestanden toevoegen maar dat lukt niet want ik moet een hele map kunnen krijgen maar als ik moet bladeren en ik druk op die map, gaat hij open?!? en dan moet ik kiezen tussen 4 bestanden kiezen?!? weet oo niet welke, en ik heb hem uitgespeelt greettzzz, Tha-Ran Bewerkt: 2 augustus 2007 door Tha-Ran Reageren
Rullez Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ik zou graag meedoen op de psp, en ik wil ook graag mijn savegame geven maar ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik heb het geprobeert met bestanden toevoegen maar dat lukt niet want ik moet een hele map kunnen krijgen maar als ik moet bladeren en ik druk op die map, gaat hij open?!? en dan moet ik kiezen tussen 4 bestanden kiezen?!? weet oo niet welke, en ik heb hem uitgespeelt greettzzz, Tha-Ran Doe dan alle bestanden Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) ja dat probeer ik maar het bestand PARAM.SFO en SECURE kunnen niet geupload worden greettzzz, Tha-Ran P.S. mijn onlne naam voor mijn psp is ook gewoon Tha-Ran Bewerkt: 2 augustus 2007 door Tha-Ran Reageren
Rullez Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 laat die 2 dan maar ziten Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 laat die 2 dan maar ziten kan niet, het zijn de belangrijkste de andere 2 zijn foto's greettzzz, Tha-Ran Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Dan kunnen we eens een grote tour houden...Dan laat ik m'n rijkunsten zien aan jullie Bewerkt: 3 augustus 2007 door gekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.