Jump to content

[SP] Forum Poker


Bassiej

Recommended Posts

Shuffle and deal!

Nadat NandroDavids en DJ-TQM allebei gefold hebben kan .Levi. de pot bijschrijven van €7,50, waarvan hij €5,00 zelf heeft moeten inzetten.

De dealer-button is doorgeschoven naar DJ-TQM. Dat betekend dat de small blind van €2,50 ingezet moet worden door .Levi. en de Big Blind van €5,00 door NandroDavids.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, dus de beurt is nu aan DJ-TQM om zijn actie te posten. Callt hij de big blind, raised hij of fold hij zijn kaarten?

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassiej

    32

  • NandroDavids

    19

  • DJ-TQM

    17

  • .Levi.

    15

Shuffle and deal!

Nadat DJ-TQM en .Levi. allebei gefold hebben kan NandroDavids de pot bijschrijven van €7,50, waarvan hij €5,00 zelf heeft moeten inzetten.

De dealer-button is doorgeschoven naar .Levi.. Dat betekend dat de small blind van €2,50 ingezet moet worden door NandroDavids en de Big Blind van €5,00 door DJ-TQM.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, dus de beurt is nu aan .Levi. om zijn actie te posten. Callt hij de big blind, raised hij of fold hij zijn kaarten? Als DJ-TQM aan de beurt is laat ik hem niet folden maar zullen we wachten tot maandagavond tot hij zijn actie kan posten omdat het vrij ééntonig wordt als je bij voorbaat al weet dat iemand zal folden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

De Flop

Nadat alle inzetten van de spelers gelijk zijn aan €10 is de pot gegroeid tot een bedrag van €30. Een mooi bedrag om bij te schrijven aan je rekening. Het is dan nu tijd voor de flop!

Het is nu de beurt aan NandroDavids om zijn actie te posten. Zal hij checken of raisen?

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

De Turn

Nadat iedereen gecheckt heeft is de pot dus niet veranderd en zit er nog steeds een bedrag van €30 in. Het is tijd voor de turn!

Het is nu de beurt aan NandroDavids om zijn actie te posten. Zal hij checken of raisen?

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...