Jump to content

[SP] Forum Poker


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassiej

    32

  • NandroDavids

    19

  • DJ-TQM

    17

  • .Levi.

    15

Shuffle and Deal!

In de vorige ronde is DJ-TQM all-in gegaan en daar kon .Levi. niet mee instemmen en heeft gefold. De pot van €10 heeft DJ-TQM gekregen. De dealer-button is verschoven naar DJ-TQM en dat betekend dat .Levi. de small blind van €2,50 moet neerleggen en NandroDavids de big blind van €5,00.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, het is nu de beurt aan DJ-TQM om te callen, te raisen of te folden.

Ik zal proberen de volgende tafel zo up-to-date mogelijk te houden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

De Flop

DJ-TQM heeft geraided met €12,50. .Levi. besloot niet all-in te gaan en foldde. NandroDavids besloot wel om het bedrag te callen en dat zorgt voor een pot van €27,50. Het is nu tijd voor de flop. Het is nu aan NandroDavids om zijn actie te posten.

Ik zal proberen de volgende tafel zo up-to-date mogelijk te houden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Shuffle and Deal!

In de vorige ronde besloot NandroDavids na de flop te verhogen met €10. Echter vond DJ-TQM dit wat te weinig en ging nogmaals all-in. NandroDavids vond dat weer iets te veel van het goede en besloot te folden. De pot van €37,50 heeft DJ-TQM dus gekregen. De dealer-button is verschoven naar .Levi. en dat betekend dat NandroDavids de small blind van €2,50 moet neerleggen en DJ-TQM de big blind van €5,00.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, het is nu de beurt aan .Levi. om te callen, te raisen of te folden.

Ik zal proberen de volgende tafel zo up-to-date mogelijk te houden.

Opmerking: Ik zal de tafels in de post niet meer up-to-date houden omdat dat me erg veel tijd kost wat ik niet altijd heb, vandaar dat ik vanaf nu gewoon de volgende tafel post zodra het zover is.

Opmerking: Vanaf volgende ronde zullen de blinds verhoogd worden naar €5 en €10.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

De Flop

.Levi. foldde maar NandroDavids besloot te raisen met €10. Dj-TQM kon daarmee instemmen en de pot is nu €20. Het is nu tijd voor de flop. Het is nu aan NandroDavids om zijn actie te posten.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...