Jump to content

[SP] Forum Poker


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassiej

    32

  • NandroDavids

    19

  • DJ-TQM

    17

  • .Levi.

    15

De River

NandroDavids heeft geraised met €7,50 wat te veel was voor DJ-TQM die op zijn beurt gefold heeft, .Levi. daarintegen vond dat hij wel mee kon gaan met de raise van NandroDavids en callde de €7,50. De pot is met €15 gestegen naar een bedrag van €30. Het is tijd voor de river!

Het is nu weer de beurt aan NandroDavids om zijn actie te posten. Zal hij checken of raisen?

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

De Showdown

NandroDavids is all-in gegaan met €30. .Levi. had het nog iets breder en heeft gecalled en na zijn inzet nog €2,50 over. Het is tijd voor de showdown.

tafelbw1.png

Hands:

  • NandroDavids: Met A A A J J een Full House.
  • .Levi.: Met 10 Q 9 A J een Flush.

Dit betekend dat NandroDavids de €105 aan zijn rekening krijgt toegevoegd.

Er start zo snel mogelijk ik dit topic een nieuwe ronde.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Link to comment
Delen op andere websites

Shuffle and Deal!

In de vorige ronde heeft NandroDavids de pot van €105 gewonnen en is .Levi. bijna al zijn geld verloren. De dealer-button is verschoven naar NandroDavids en dat betekend dat DJ-TQM de small blind van €2,50 moet neerleggen en .Levi. de big blind hoewel hij deze niet kan betalen. .Levi. gaat dus all-in, maar als NandroDavids het bedrag wilt callen moet hij minimaal €5 inzetten. Natuurlijk kan .Levi. maximaal (3 * €2,50) €7,50 uit de pot halen mocht hij winnen. Als er meer ingezet gaat worden zal de pot zich opsplitsen in twee delen. Een deel waarvoor .Levi. strijdt en het totaal waarvoor NandroDavids en DJ-TQM strijden.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, het is nu de beurt aan NandroDavids om €5 te callen of te folden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

De Flop

NandroDavids heeft geraised met €10 en DJ-TQM callde het bedrag waarna het nu tijd is voor de flop. .Levi. is door de blind al all-in gegaan en kan dus niet meer inzetten. De pot is nu opgesplitst in twee delen. €7.50 waarvoor .Levi. strijdt en het totaal bedrag waar NandroDavids en DJ-TQM voor strijden. Het is nu de beurt aan DJ-TQM, zal hij checken of raisen?

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

De Showdown

NandroDavids heeft geraised met €10 en dat was iets te veel van het goede voor DJ-TQM, dus hij heeft gefold. Nu kunnen we met open kaarten gaan kijken naar de Turn en de River en kunnen ze zien wie de beste hand heeft. Als .Levi. de beste hand heeft wint hij €7,50 en NandroDavids de rest. Heeft NandroDavids de beste hand wint hij alles en is .Levi. uitgeschakeld.

tafeldl1.png

Hands:

  • NandroDavids: Met Q Q Q A 8 een Three of a kind
  • .Levi.: Met 10 9 Q 8 6 een Flush.

Dit betekend dat .Levi. zijn deel van de pot - €7,50 - krijgt en NandroDavids de rest, €25.

Er start morgen overdag in dit topic een nieuwe ronde. Er is eerder dan verwacht een nieuwe ronde gestart, omdat ik om half 2 vannacht toch nog wat tijd had...

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Shuffle and Deal!

In de vorige ronde heeft .Levi. zijn deel van de pot gewonnen en NandroDavids de rest. De dealer-button is verschoven naar DJ-TQM en dat betekend dat .Levi. de small blind van €2,50 moet neerleggen en NandroDavids de big blind van €5,00.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, het is nu de beurt aan DJ-TQM om te callen, te raisen of te folden.

Ik zal proberen de volgende tafel zo up-to-date mogelijk te houden.

tafelvw2.png

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...