Jump to content

[SP] Forum Poker


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassiej

    32

  • NandroDavids

    19

  • DJ-TQM

    17

  • .Levi.

    15

De Showdown

In eerste instantie raisde NandroDavids met €10. DJ-TQM vond dit niet genoeg en besloot om met €70 te raisen zodat NandroDavids all-in moest gaan of moest folden. NandroDavids besloot all-in te gaan en dan volgt nu de showdown met open kaarten.



Hands:

  • NandroDavids: Met J J A 10 8 een Pair (Boeren)
  • DJ-TQM: Met 10 10 A 8 7 een Pair (tienen)

Dit betekend dat NandroDavids de €160 aan zijn rekening krijgt toegevoegd.

Er start zo snel mogelijk ik dit topic een nieuwe ronde.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Shuffle and Deal!

In de vorige heeft NandroDavids de pot van €160 gewonnen. En heeft DJ-TQM het niet zo breed meer als hij eerst had. De blinds zijn deze ronde verhoogd. De big blind is gestegen naar €10 en de small blind is gestegen naar €5. De dealer-button is doorgeschoven naar NandroDavids en dat betekend dat DJ-TQM de small blind van €5 moet neerleggen en .Levi. de big blind van €10.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, het is nu de beurt aan NandroDavids om te callen, te raisen of te folden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Shuffle and Deal!

In de vorige heeft .Levi. makkelijk €15 gewonnen. De dealer-button is doorgeschoven naar DJ-TQM en dat betekend dat .Levi. de small blind van €5 moet neerleggen en NandroDavids de big blind van €10.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten opgestuurd gekregen via PB, het is nu de beurt aan DJ-TQM om te callen, te raisen of te folden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen je acties als je meedoet aan tafel #1

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

wat een slechte kaarten, ik heb geen zin meer. Ik ga All-Inn, dan kunnen jullie het van mij overnemen, want zomaar opgeven doe ik niet. Nu kan van jullie de gene met de hoogste kaarten het bedrag van mij eerlijk verdienen. :sigaar:

Bewerkt: door DJ-TQM
Link to comment
Delen op andere websites

De Showdown

DJ-TQM is all-in gegaan met €22,50. .Levi. Besloot met hem mee te gaan en Nandrodavids ook. Dit betekend dat er twee van de drie spelers all-in zijn gegaan en kunnen we met open kaarten naar de showdown kunnen gaan kijken. De pot is gegroeid tot een totaal bedrag van €62,50 dat gesplitst is tot €52,50 wat .Levi. maximaal kan winnen en het totaal waar DJ-TQM en NandroDavids voor strijden.



Hands:

  • DJ-TQM: 10 J Q K A een Straight.
  • .Levi.: Q een Pair.
  • NandroDavids: 9 7 A K 3 een Flush.

Dit betekend dat NandroDavids gewonnen heeft met een flush en dat betekend dat hij de winnaar is van Tafel #1. Gefeliciteerd :bier:! Voor .Levi en DJ-TQM was dit het einde van Forum Poker. Bedankt voor jullie deelname :).

Mededeling: Het is niet de bedoeling om in dit topic je mede spelers te intimideren of te gaan dreigen zoals DJ-TQM afgelopen ronde deed. Dit kun je doen via PB of in het reactie-topic plaatsen, hier is het alleen de bedoeling dat je je actie post. Mocht je ermee willen stoppen dan stuur je een PB naar mij. Verder begint morgen tafel #2 met de spelers:

  • Colonel Cortez
  • Blu3ice
  • Die-hard
  • HerrieM

.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...