ColaGlas Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2014 Eergisteren heeft de politie mijn brommer in beslag genomen omdat hij te hard loopt. De meting die meneer agent heeft opgeschreven bedroeg 75 km/u. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zouden de eventuele gevolgen kunnen zijn? (België) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Heb al vaak zo'n dingen gelezen, hangt echt af van hoe de agent z'n pet opstaat die dag. Jammer, maar helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2015 Kleine bump; Vind deze dingetjes best vet. Het is volgens de wet niet echt een scooter (125cc) maar toch lijkt dit topic me de juiste plek. http://www.dumpert.nl/mediabase/6634540/003a5c3c/honda_groms_gymkhana_gromkhana.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2015 Ik ben op zoek naar een brommer (mocht dit te lastig zijn, dan een scooter). Budget: zo'n €500 euro. Daarnaast het liefst minimaal 1 op 40, goedkoop en makkelijk in onderhoud, en uiteraard max 45km/u Ik heb verder nul ervaring met brommers, maar wil er nu wel graag één kopen. Dus als jullie verstand hebben van brommers en één aan kunnen raden, hoor ik dat graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2015 Nieuw of 2ehands? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.