Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???

312 leden hebben gestemd

1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

• Ja
      118
    • Nee
      168

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind gta vice city een stuk beter dan gta san andreas, dat komt VOORAL omdat de sfeer gewoon beter is, dat ken je bij san andreas niet szeggen, verder zijn de missie's van gta vice ook veel beter.

• Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

12

• xxRolie.

5

• love the gang

4

• MightyDuck

2

Geplaatst:

ik vind bij gta sa dat ze te veel opties hebben ne bij vice city vind ik heb beeld kwaliteit ook nog 10x zo goed. en de stijl is ook veel mooierde missies van san andreas vind ik saai die van vice city niet bij vice city hbe je meer leuke moord plekjes.meer bedrijven althans er zijn zoveel redenen waarom vc beter is en dan ook nog een spel van 4.6 gb :{ dat si toch veel te groot?

Geplaatst:

Veel mensen zeggen dat san andreas TE groot is en je nooit alles kan zien! Maar dat is juist leuk, zo heb je altijd iets vernieuwend, wat is VC niet was!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het gezegd en ik zeg het nog eens: Vice City ownt gewoon dat domme San Andreas.

Als ik San Andreas in mijn PS2 stop en ik begin te spelen, dan verveel ik me al na 2 minuten, en dat is niet overdreven. Verder vind ik de missies in San Andreas ook heel onzinnig, vooral de begin missies waar je die dikke Smoke naar de vreettent moest brengen. :bonk:

Verder heeft Vice City gewoon een geweldige sfeer, en dat mist San Andreas, vooral in Los Santos en San Fierro is het dood. :clown:

Nog een groot minpunt aan SA: Persoonlijk hou ik van hip hop, maar in SA wordt het me toch wat te veel, met al die wiggers die er rondt lopen, en als Loc begint te zingen, kan je ook maar beter het geluid uitzetten, voor als je niet doof wilt worden, of je geluidsboxen naar de klote wilt helpen. :puh:

Dus Vice City blijft gewoon de beste GTA game ooit. (En Vice City Stories wordt natuurlijk ook veel beter dan SA. :Y )

Bewerkt: door General Lee
  • 2 years later...
Geplaatst:

Ik heb alle GTA's, maar San Andreas is toch wel de mooiste.

Het spel op zichzelf en de gebieden zijn zeer groot.

Je kijkt je ogen uit als je alles een beetje verkent. Dat vond ik wel super.

En de missies waren ook zeer mooi. Er zitten ook langere missies in SA.

Maar Vice city vind ik ook gaaf en 3 niet te vergeten.

Geplaatst:
Ik heb SA zelf niet, maar heb em wel gespeeld, en ik vind het gewoon veel beter dan VC.

Het is groter, maar dat is juist cool, je kan niet zomaar in 2 minuten van de ene kant naar de andere kant, wat in VC wel was.

In VC had je na een dagje lang beetje rondrijden het hele eiland wel een beetje gezien en wist je wel waar alles was.

Bij SA denk ik dat je na 3 maanden spelen nog niet eens alles gezien hebt, en dat maakt het ook veel beter.

Ook de Easter egg grapjes in SA zijn leuker gemaakt, en het is gewoon veel realistischer dan VC.

Maar tuurlijk blijft voor mij VC nog steeds heel leuk.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens!

Geplaatst:

vice city:

ik vind de sfeer in vice city inderdaad wel beter dan die van san andreas, en de missies zijn ook beter in elkaar gestoken. maar wat ik ook vind is dat de missies in vice city moeilijker zijn dan die van san andreas, er zijn een paar missies waar ik echt verschrikkelijk gefrustreerd raakte omdat ze keer op keer mislukten. :7

ook is vice city veel kleiner en heb je het na één dag al helemaal gezien. ook heb je minder soorten streken, enkel strand, haven en industrie met commerciële gebouwen.

bij san andreas heb je dan weer velden, woestijn, las vegas, downtowns enzovoort enzoverder.

ook zijn de graphics natuurlijk beter bij sa en heb je meer voertuigen, wapens, mogelijkheid tot vliegen met vele soorten vliegtuigen, meer enterable buildings,...

kortom, in san andreas verveel je je niet snel, in vice city na een tijdje wel.

ik vind sa dus wel beter dan vice city (heb ze alletwee uitgespeeld)

:cya:

Geplaatst:

Dit topic is van 2006 mensen :duh: .

Maar persoonlijk vind ik vice city leuker omdat het een gezellige stad is, en tijdens multiplayer ben je veel sneller bij andere spelers. :tu: . Langs de andere kant is san andreas weer leuker omdat hij groter is, uitgebreider, je hebt ook veel meer te doen. Maar ik kan nog steeds niet zo maar zeggen hoe bijvorobeeld de weg is naar het strand, in vice city ken ik het al redelijk goed vanbuiten.

Geplaatst:

Maar persoonlijk vind ik vice city leuker omdat het een gezellige stad is, en tijdens multiplayer ben je veel sneller bij andere spelers. :tu: . Langs de andere kant is san andreas weer leuker omdat hij groter is, uitgebreider, je hebt ook veel meer te doen. Maar ik kan nog steeds niet zo maar zeggen hoe bijvorobeeld de weg is naar het strand, in vice city ken ik het al redelijk goed vanbuiten.

Jemig, is hier een bump geweest ofzo ?

Of wou iemand mee posts hebben :7

San Andreas vind ik opzich wel wat beter, daar heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden dan in Vice City :Y

Geplaatst:

Helemaal mee eens.

Again. :duh::puh:

Geplaatst:
Alleszins leuker dan GTA San Andreas en realistischer. Welke gangster vliegt er nou rond met een jetpack :7

Haha, weet ik veel. :puh:

Geplaatst:

Nou, ik weet het zo nog niet. Vice City is een heel gaaf spel, maar San Andreas is ook wel leuk. Maar toch vind ik Vice City ietsjes leuker.

Geplaatst:
Nou, ik weet het zo nog niet. Vice City is een heel gaaf spel, maar San Andreas is ook wel leuk. Maar toch vind ik Vice City ietsjes leuker.

Als het aan mij lag, mocht de stad (Vice City) wel iets groter zijn.

Als je geen missies ofzo doet, is het best wel saai.. (A)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...