Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Daar ben ik weer. Laat ik maar eens wat screens posten van een nieuw model waar ik mee bezig ben :D. Gewoon een huis :D. Straks moeten er deuren en ramen inkomen :D. Dat moet zeker met de CUT-tool en coördinaten en extruden. Komt in orde :D. In ieder geval check mijn über punt dak :dans:

huisoc7.jpg

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Erg vet! Hoe heb je dat punt dak gedaan? Stefaneke heeft me dit uitgelegd, maar ik ben het vergeten! Misschien kan je beter je render wat schuiner zetten, nu zie ik enkel de voorkant!

Geplaatst: (bewerkt)

De bovenste 4 vertexen aan de rechter en linker kant collapsen :D. En ik het White Gold net geleerd hoe je een veeeeeel mooier dak maakt met randen enz... En ik zie dat er twee vertexen op de zelfde plek zitten, gebruik ff weld om dat te fixen.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Hij is het aan het leren, en dan is het ook fantastisch dat je zoiets hebt gemaakt met nieuwe functies, en dat wil je natuurlijk laten zien. Had ik op het begin ook, na een tijdje gaat dat wel over. :puh: And, KUTGW :D

Geplaatst:
Rivel, ga je nou elk simpel model renderen en hier plaatsen?

Waar bemoei jij je mee? Ik leer het nog(net als stefanke zei) dan wil ik ook graag de mening van anderen horen!

Geplaatst:

Rivel, ga je nou elk simpel model renderen en hier plaatsen?

Waar bemoei jij je mee? Ik leer het nog(net als stefanke zei) dan wil ik ook graag de mening van anderen horen!

hij bemoeit zig met jou. en ik kan dit best wel begrijpen. zo hat je een box en daar een soort van ster van gemaakt. en een box en dan de helft daarvan naar beneden gedaan.

ik snap dat je nog maar een beginer bent. maar niet alls wat je maakt hoef je gelijk hier te posten.

zoals dat huiz van jou. je kan die beter pas posten als je er een deur in heb en een raam. dan zit er wat meer vordering in. en is er wat meer nuttig om het te posten.

Geplaatst:

Rivel, toch wil ik graag dat je wat minder screens post van objecten die nog lang niet af zijn of verdacht veel op de vorige screen lijken. Dus gelieve niet eerst een box, en daarna een box met wat vertices verschoven. Want hier kunnen andere leden ook geen goed commentaar op geven.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat huis is van White gold :puh:.

Tower2.PNG

Tower2_2.PNG

Nieuwe toren :D.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Tower2.PNG

Tower2_2.PNG

Nou weet ik wat je aan hət maken bent! Dat ene gebouw wat op de plek komt van hət WTC!

De Freedom Tower!

Geplaatst:

Tower2.PNG

Tower2_2.PNG

Dit is zo vet! Ik heb er geen woorden voor! Hoe groot is hij? Want nu zoom je meestal erg groot uit! Kun je een render maaken waarin je de grote goed kan zien? Ik geef je hierovor een 9.5/10

Geplaatst:

Ik zoom zover uit zodat hət hele model in een render past :puh:. maar welke vinden jullie hət mooist? De bovenste of de onderste? want de bovenste is bovenaan wat dunner.

En de Freedom Tower? Ik had een plaatje gezocht en daar had ik hem op gebasseerd :bonk. En de texure is ook niet echt mooi :S

Geplaatst:

Stefaneke erg vet gemaakt. Hij scoort (pwn gebruiken we hier niet :puh:) hoog. Klik op Deze link voor een ingame screen in GLD!

Mvg, Apple-Mac :clown:

Geplaatst:

Naamgenoot PWNAGE ^^ Echt heerlijk om te zien.

Maar ik heb ook niet stilgezeten en dit is er uitgekomen. Ga niet zitten zeuren over de Textures, die had Stefaneke voor me gemaakt gister. Eventjes om te laten zien hoe simpel hət is. Dus daar zit weinig werk in ^^ behalve hət UVW-Mappen, een grote rotklus ^^

huisby9.jpg

Tips zijn wekom :D

Geplaatst:

Jah, jij had geen goede textures :puh:.

Maar echt goed gedaan! Je schiet echt als een speer vooruit :D.

En wat is er nu zo moeilijk aan uvw mappen?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...