Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 mensen met nooblaunchers verpesten de lol online Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Tja, ik vondt dat soms ook heel erg ierrietant. Maarja, soms schiet er veel neer of soms niet. Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Killstreak van 15 kan ik niet achterwege laten . Die eerste foto is niet zo 'WOW'. Ik heb zelf op de 360 een hoogste score van 1150 gehaald bij HardCore Search and Destroy. Dat was zonder een Challenge Bonus van 100 en een Match Bonus van 400. In totaal had ik in 1 game een score van 1750. Die andere foto is ook niet zo vet want veel van mij clan members heb ik kill streaks zien maken van 22+. Ik zelf heb een hoogste kill streak van 18. ''Bewijs het maar'', denken jullie dan. Nou voeg me maar toe op Xbox LIVE, start CoD op ga naar 'Leaderboards' en ga naar 'Kills'. Hier in de 'Friend' lijst kan je het bewijs zien . @ de mensen die niet weten wat ze moeten doen(prestige of niet): Doe wat je zelf wilt. Ik zelf ben nu in de eerste Prestige en vind dit veel leuker omdat ik weer al die uitdagende 'Challenges' kan doen. Maar als je het zonde vind van al je Camo's moet je het niet doen. Je kan 10× in Prestige mode gaan en dan is het over met de pret. Om 1× tot lvl 55 te komen doe je 2 weken. Doe dit 10× en je spel heeft een lange levensduur(mits je het leuk vind). Prestige mode geeft je geen extra spul. Extra info: callofduty.nl Bewerkt: 15 november 2008 door lexus123 Reageren
Kraay Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Je totale score is niet alleen afhankelijk van jou, maar ook van je team genoten, tegenstanders en de map. Dus kan veel variëren. Dus wat Nemean postte, is nog helemaal niet zo'n slechte score, vind ik dan. Zeker als je bekijkt dat hij toen pas lvl 11 was(geen prestige, want die heb je op de PC niet, en hij was gewoon voor de 1e keer begonnen met CoD4). Voor die screens van hem hoef je je zeker niet te schamen om te posten! En omdat je zo trots bent op je 17kill streak, doe ik er maar een schepje bovenop Reageren
lexus123 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Je totale score is niet alleen afhankelijk van jou, maar ook van je team genoten, tegenstanders en de map. Dus kan veel variëren. Dus wat Nemean postte, is nog helemaal niet zo'n slechte score, vind ik dan. Zeker als je bekijkt dat hij toen pas lvl 11 was(geen prestige, want die heb je op de PC niet, en hij was gewoon voor de 1e keer begonnen met CoD4). Voor die screens van hem hoef je je zeker niet te schamen om te posten!En omdat je zo trots bent op je 17kill streak, doe ik er maar een schepje bovenop Ik heb gisteren om 00.50 uur een kill streak van 18 gemaakt! Door te campen op een zelf gevonden 'hidden spot' in Ambush. En dat van dat plaatje: ik heb 4440 kills waarvan 1200 headshots en ik heb 400 assists. Die kill streak is best wel nice En by the way hij kan natuurlijk ook met een ander account zijn begonnen... Bewerkt: 15 november 2008 door lexus123 Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik heb gisteren om 00.50 uur een kill streak van 18 gemaakt! Door te campen op een zelf gevonden 'hidden spot' in Ambush.Van campers wordt ik dus écht, en dan ook écht écht stontziek! Op het moment dat je aan het campen bent, is er toch geen fuck aan? Kan je net zo goed op spele.nl een schietspelletje uitkiezen. Elke keer dat ik door een camper wordt geschoten, ren ik de volgende spawn rechtstreeks daarheen om een granaat precies onder zijn voeten te schuiven, op de hoop dat ze het leren. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Damn right Tom. Strontziek wordt je ervan. Al vind ik een granaat te goed voor ze, gewoon een vernederende headshot erop. ^^ Overigens heb jij met campen een 18 killstreak gehaald? Bewijst maar 'ns dat campen niet loont, mijn hoogste killstreak is 46, en dat zonder camping. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Eat this, bitches! @Kraay, laat je deaths eens zien. Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik leg het uit. 1. Ik stond op een 'hidden spot' in de game maar om daar te komen had ik ook al een paar kills gemaakt. 2. Ik stond toen in een huisje(wat er van over was dan). Maar die gasten konden niet eens normaal een granaat naar me hoofd toe gooien. 3. Wat er wel gebeurde met die granaat: Iemand gooide er een naar de andere kant waar iemand anders stond. Maar die gooide ook een grenaat. En die kwam weer bij het eerste poppetje neer Ze killde elkaar. 4. KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT DIE GASTEN ZO NOOB ZIJN!? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Eat this is nog van vorig jaar Bewerkt: 21 november 2008 door Honkbal95[NL] Reageren
stefan321 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 weet iemand misschien een leuke clan voor mij voor de x360?? Reageren
commando Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 lol, een beetje showen met skills ik speel nu atm meer 9 lives en promod, dat vind ik wat leuker en je hebt er ook niet zo'n last van campers. trouwens die k/d is ook niet echt perfect van die foto's hierboven. komt niet boven de 3 ik maak zelf niet zoveel pics van m'n scorebord, maar speciaal voor dit topic... XD mn score van een kwartiertje terug Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb gisteren dit spel voor !!70!! euro gekocht, alleen is er online niemand te vinden... Verandert dit nog? Of niet? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb gisteren dit spel voor !!70!! euro gekocht, alleen is er online niemand te vinden... Verandert dit nog? Of niet? 70 euries voor COD4 wat een afzeterij hier kost die 30 ofso. Reageren
lexus123 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Ik heb gisteren dit spel voor !!70!! euro gekocht, alleen is er online niemand te vinden... Verandert dit nog? Of niet? 70 euries voor COD4 wat een afzeterij hier kost die 30 ofso. Ik hoop voor hem dat hij de 'Game of the Year Edition' heeft gekocht anders is die zwaar genaaid. Hier ligt die versie namelijk ook nog voor €70 in de winkel en de normale versie is €60. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.