Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

-Niels-

Recommended Posts

ik ga hem dan toch misschien halen, hij is toch inmiddels platinum dus best wel goedkoop. heb ik het juist als ik zeg dat je deze game meer om de multiplayer dan om de singleplayer moet kopen ?

ja, maar de meeste mensen op xfire spelen via craked servers.

ik ken 20 mensen die het spelen en maar 1 persoon heeft hem legaal.

Delen op andere websites

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand hoe ik snel kan levelen, en goed raak schieten, met WaW kan ik raak schieten, maar met MW niet :cry:

daar heb ik ook last van je moet denk ik veel domiation spelen of search en destroy.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Weet iemand hoe ik snel kan levelen, en goed raak schieten, met WaW kan ik raak schieten, maar met MW niet :cry:

m16, Red dot. Stopping power + deep inpact. En rustig aan doen. Gewoon richten en schieten, anders laten lopen. M4, AK-47 ofzo.. Headqauters is goed voor de ranking..

Delen op andere websites

m16, Red dot. Stopping power + deep inpact. En rustig aan doen. Gewoon richten en schieten, anders laten lopen. M4, AK-47 ofzo.. Headqauters is goed voor de ranking..

Headquaters is het inderdaad het beste voor levelen, en zeer zeker leuk ook. S&D is echter nog beter, mits je goed bent. Gezien dit soms snel gaat, en je krijgt veel punten. 50 voor een kill, 25 voor een assist en 100 voor het planten of ontmantelen van de bom. Maar als je wat minder bent of je houd echt niet van het no respawn gedeelte, dan is HQ's beter voor leveling. Ik wissel(de) ze af, maar niet omdat ik wil levelen, maar omdat ik het eigenlijk de leukste twee modes vind.. :)

Oh, en de M16 is overpowered.. :')

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Aangezien er volgens mij toch nog heel wat mensen COD4 op de PS3 spelen, en het vakantie is, zouden we niet een avond kunnen vastleggen wanneer we met een hele groep mensen wat online zouden kunnen gamen? Lijkt me wel eens tof om te zien hoe goed/slecht ik ben tegenover de rest van het forum ^_^

Delen op andere websites

Headquaters is het inderdaad het beste voor levelen, en zeer zeker leuk ook. S&D is echter nog beter, mits je goed bent. Gezien dit soms snel gaat, en je krijgt veel punten. 50 voor een kill, 25 voor een assist en 100 voor het planten of ontmantelen van de bom. Maar als je wat minder bent of je houd echt niet van het no respawn gedeelte, dan is HQ's beter voor leveling. Ik wissel(de) ze af, maar niet omdat ik wil levelen, maar omdat ik het eigenlijk de leukste twee modes vind.. :)

Oh, en de M16 is overpowered.. :')

In Hardcore dan wel, tenzij je Stopping Power Perk aanzet. Je verdient pas echt ziek veel punten in S&D als het een Double XP Weekend is wat zo nu en dan nog voorkomt op de 360. In CoD5 komt dat bijna iedere week. Dat levelen gaat echt snel.

@ Fiegel:

Deep Impact hoeft niet zo zeer. Het doet geen extra damage bij een poppetje en heeft alleen nut op muren. Je kan beter iets van Extreme Condition aanzetten in HQ, omdat je altijd ver moet lopen naar de HQ.

Bewerkt: door lexus123
Delen op andere websites

In CoD5 komt dat bijna iedere week. Dat levelen gaat echt snel.

Het is niet elke week de laatste keer was tijdens de release van het nieuwe mappack en daarvoor was het ongeveer 2 maanden geleden.

Ik vind dat het levelen wel sneller is gegaan in CoD 5 ik was eerder rank 65 dan rank 55 in CoD 4.

Delen op andere websites

Het is niet elke week de laatste keer was tijdens de release van het nieuwe mappack en daarvoor was het ongeveer 2 maanden geleden.

Ik vind dat het levelen wel sneller is gegaan in CoD 5 ik was eerder rank 65 dan rank 55 in CoD 4.

Jij speelt PS3. Op de 360 komt het best vaak voor.

Ja in CoD5 is het makkelijk want volgens mij heb je altijd standaard iets van 3000-4000 punten om te halen in een level.. Bij CoD 4 wordt het steeds meer (als ik het me goed herinner, help 's ff! Post hier ook ff snel..)

Delen op andere websites

Jij speelt PS3. Op de 360 komt het best vaak voor.

Ja in CoD5 is het makkelijk want volgens mij heb je altijd standaard iets van 3000-4000 punten om te halen in een level.. Bij CoD 4 wordt het steeds meer (als ik het me goed herinner, help 's ff! Post hier ook ff snel..)

Bij CoD5 word het ook steeds meer hoor :bonk: Maar bij CoD4 moet je op het laatst (van 54 naar 55 of van 55 naar prestige) zo'n 5500 punten halen terwijl je op het begin, met zo veel punten, gelijk rank 12/13 bent.

Delen op andere websites

Bij CoD5 word het ook steeds meer hoor :bonk: Maar bij CoD4 moet je op het laatst (van 54 naar 55 of van 55 naar prestige) zo'n 5500 punten halen terwijl je op het begin, met zo veel punten, gelijk rank 12/13 bent.

Ja weet, maar bij CoD5 begin je met weinig punten, en dan wordt het 3000 en gaat het langzaam naar 4000 en wordt het niet veel hoger. Bij CoD4 wordt het echt heel veel op het eind. Maar vandaar ook meer levels bij 5, het is ook makkelijker.

Offtopic

Ik reageer wel erg snel :bonk:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...