.inferno. Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 en dan?? misschien zuig ik wel ok maar waarom zou ik goed willen zijn in een computerspel?? wat bereik je daar nou weer mee in je leven?? zoals ik al zei ik game voor de lol en niet omdat ik goed wil worden in een spel want dan ben je echt een nerd ik heb betere dingen in het leven te doen waar ik goed mee wil worden niet een computerspel dat ik speel voor de ontspanning want daar bereik je echt helemaal niks mee Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 hahahahahaa nou dan gaan jullie toch lekker slechtere wapens pakken en slechtere perks pakken omdatr je dan het gevoel hebt dat je echt goed bent en dat je geen noob wil zijn ik heb gewoon lekker de p90 en martydrome en ik heb er schijt aan als mensen mij een noob noemen ik moet dan bijna altijd lachen want ik weet dan dat ze boos zijn omdat ze ge killt worden maar mij maakt niks uit want mensen die het woord noob gebruiken zijn van die mense die bijna de hele dag achter hun computertje zitten en zich goed voelen door goed te worden met een computerspel hahahaha ga op een sport ofzo ga kickboksen ofzo Weet je wat pas grappig is, jij die ABN praat! Maar even serieus, Martyrdom is lame (JA ZO SPEL JE MARTYRDOM!!!). Je krijgt er gewoon een cheap kill mee die nergens op slaat en met Last Stand kan je tenminste meerdere kills maken, ook op langere afstand. Ik werd gisteren een keer gekillt terwijl ik een HQ aan het overnemen was. Terwijl ik in Last Stand lag maakte ik een 4 killstreak en pakte ik de HQ! Kan je dat met Martyrdom? NEE! En de P90 is alleen handig in normale gamemodes (Non-Hardcore, vind ik). Voor Hardcore gamemodes gebruik ik nu AK-47 en een sniper. Meestal ook nog Bandolier of Claymores. Als Overkill uitstaat UAV Jammer. Leuk om mensen mee te verrassen. Reageren
stefan321 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) en dan??misschien zuig ik wel ok maar waarom zou ik goed willen zijn in een computerspel?? wat bereik je daar nou weer mee in je leven?? zoals ik al zei ik game voor de lol en niet omdat ik goed wil worden in een spel want dan ben je echt een nerd ik heb betere dingen in het leven te doen waar ik goed mee wil worden niet een computerspel dat ik speel voor de ontspanning want daar bereik je echt helemaal niks mee ik geef jou wel ongelijk ik vind een spel niks aan als ik het niet kan ... ik snap wel dat je beter wil zijn dan de andere anders is het toch geen lol aan. ik speel voor de lol maar ik wil natuurlijk wel goed zijn!! :D @iedereen die hier zeurt! als jullie denken dat de ene een noob is en de andere niet waarom vechten jullie dat niet online uit! op xbox live of pc Bewerkt: 2 september 2009 door stefan321 Reageren
.inferno. Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 hahahahahaa nou dan gaan jullie toch lekker slechtere wapens pakken en slechtere perks pakken omdatr je dan het gevoel hebt dat je echt goed bent en dat je geen noob wil zijn ik heb gewoon lekker de p90 en martydrome en ik heb er schijt aan als mensen mij een noob noemen ik moet dan bijna altijd lachen want ik weet dan dat ze boos zijn omdat ze ge killt worden maar mij maakt niks uit want mensen die het woord noob gebruiken zijn van die mense die bijna de hele dag achter hun computertje zitten en zich goed voelen door goed te worden met een computerspel hahahaha ga op een sport ofzo ga kickboksen ofzo Weet je wat pas grappig is, jij die ABN praat! Maar even serieus, Martyrdom is lame (JA ZO SPEL JE MARTYRDOM!!!). Je krijgt er gewoon een cheap kill mee die nergens op slaat en met Last Stand kan je tenminste meerdere kills maken, ook op langere afstand. Ik werd gisteren een keer gekillt terwijl ik een HQ aan het overnemen was. Terwijl ik in Last Stand lag maakte ik een 4 killstreak en pakte ik de HQ! Kan je dat met Martyrdom? NEE! En de P90 is alleen handig in normale gamemodes (Non-Hardcore, vind ik). Voor Hardcore gamemodes gebruik ik nu AK-47 en een sniper. Meestal ook nog Bandolier of Claymores. Als Overkill uitstaat UAV Jammer. Leuk om mensen mee te verrassen. hahahahaahahahaha en zal ik eens vertelle hoe veel mij dat boeit jonge?? helemaal niks denk je dat ik da erg vind dat ik een woordje verkeerd schrijf want je snapt toch wat ik bedoel en denk je dat ik het erg vind dat jij op jou manier meer kills maakt dan ik??? nee jonge boeit me echt helemaal niks misschien moet ik het nog maar een keertje gaan zeggen maar ik game voor de ontspanning en niet om zo goed mogelijk te worden dus noem me maar een n00b en zeg maar dat ik zuig en zeg maar dat jullie veel beter zijn want ik moet er alleen maar keihard om lachen serieus kei veel tijd gaan stoppen in een spel omdat je heel goed wil worden en tegen andere mensen gaan zeggen dat ze woorden verkeert schrijven hahahahaha dan heb je echt weinig hobbies Reageren
stefan321 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 hahahahahaa nou dan gaan jullie toch lekker slechtere wapens pakken en slechtere perks pakken omdatr je dan het gevoel hebt dat je echt goed bent en dat je geen noob wil zijn ik heb gewoon lekker de p90 en martydrome en ik heb er schijt aan als mensen mij een noob noemen ik moet dan bijna altijd lachen want ik weet dan dat ze boos zijn omdat ze ge killt worden maar mij maakt niks uit want mensen die het woord noob gebruiken zijn van die mense die bijna de hele dag achter hun computertje zitten en zich goed voelen door goed te worden met een computerspel hahahaha ga op een sport ofzo ga kickboksen ofzo Weet je wat pas grappig is, jij die ABN praat! Maar even serieus, Martyrdom is lame (JA ZO SPEL JE MARTYRDOM!!!). Je krijgt er gewoon een cheap kill mee die nergens op slaat en met Last Stand kan je tenminste meerdere kills maken, ook op langere afstand. Ik werd gisteren een keer gekillt terwijl ik een HQ aan het overnemen was. Terwijl ik in Last Stand lag maakte ik een 4 killstreak en pakte ik de HQ! Kan je dat met Martyrdom? NEE! En de P90 is alleen handig in normale gamemodes (Non-Hardcore, vind ik). Voor Hardcore gamemodes gebruik ik nu AK-47 en een sniper. Meestal ook nog Bandolier of Claymores. Als Overkill uitstaat UAV Jammer. Leuk om mensen mee te verrassen. hahahahaahahahaha en zal ik eens vertelle hoe veel mij dat boeit jonge?? helemaal niks denk je dat ik da erg vind dat ik een woordje verkeerd schrijf want je snapt toch wat ik bedoel en denk je dat ik het erg vind dat jij op jou manier meer kills maakt dan ik??? nee jonge boeit me echt helemaal niks misschien moet ik het nog maar een keertje gaan zeggen maar ik game voor de ontspanning en niet om zo goed mogelijk te worden dus noem me maar een n00b en zeg maar dat ik zuig en zeg maar dat jullie veel beter zijn want ik moet er alleen maar keihard om lachen serieus kei veel tijd gaan stoppen in een spel omdat je heel goed wil worden en tegen andere mensen gaan zeggen dat ze woorden verkeert schrijven hahahahaha dan heb je echt weinig hobbies boeie hoe iemand praat of typt! Reageren
.inferno. Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 en dan??misschien zuig ik wel ok maar waarom zou ik goed willen zijn in een computerspel?? wat bereik je daar nou weer mee in je leven?? zoals ik al zei ik game voor de lol en niet omdat ik goed wil worden in een spel want dan ben je echt een nerd ik heb betere dingen in het leven te doen waar ik goed mee wil worden niet een computerspel dat ik speel voor de ontspanning want daar bereik je echt helemaal niks mee ik geef jou wel ongelijk ik vind een spel niks aan als ik het niet kan ... ik snap wel dat je beter wil zijn dan de andere anders is het toch geen lol aan. ik speel voor de lol maar ik wil natuurlijk wel goed zijn!! :D jonge ik zeg toch nie dat ik er helemaal niks van kan ik zeg gewoon dat ik niet zo een nerd ben die tijd gaan steken in goed worden met een computerspel met p90 kill ik gewoon mensen en zeg maar lekker dat ik dan n00b ben dat maakt me echt niks niks niks niks niks uit! hahaha denk je dat ik nu ga denken van ow shit ze vinden me een n00b nou moet ik snel een ander wapen gaan pakken! hahaha dan heb je het mooi mis en trouwens een spel kan best leuk zijn ook al ben je er nie goed in ik ga vaak met vrienden basketballen en ik ben er niet zo goed in als hun maar het is nog steeds leuk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 jonge ik zeg toch nie dat ik er helemaal niks van kan ik zeg gewoon dat ik niet zo een nerd ben die tijd gaan steken in goed worden met een computerspelmet p90 kill ik gewoon mensen en zeg maar lekker dat ik dan n00b ben dat maakt me echt niks niks niks niks niks uit! hahaha denk je dat ik nu ga denken van ow shit ze vinden me een n00b nou moet ik snel een ander wapen gaan pakken! hahaha dan heb je het mooi mis en trouwens een spel kan best leuk zijn ook al ben je er nie goed in ik ga vaak met vrienden basketballen en ik ben er niet zo goed in als hun maar het is nog steeds leuk Hou jij maar op met praten, we weten nu wel dat je vind dat je noob bent en dat het je geen hol boeit. Reageren
.inferno. Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 jonge ik zeg toch nie dat ik er helemaal niks van kan ik zeg gewoon dat ik niet zo een nerd ben die tijd gaan steken in goed worden met een computerspelmet p90 kill ik gewoon mensen en zeg maar lekker dat ik dan n00b ben dat maakt me echt niks niks niks niks niks uit! hahaha denk je dat ik nu ga denken van ow shit ze vinden me een n00b nou moet ik snel een ander wapen gaan pakken! hahaha dan heb je het mooi mis en trouwens een spel kan best leuk zijn ook al ben je er nie goed in ik ga vaak met vrienden basketballen en ik ben er niet zo goed in als hun maar het is nog steeds leuk Hou jij maar op met praten, we weten nu wel dat je vind dat je noob bent en dat het je geen hol boeit. nee ik vind mezelf geen n00b want het woord n00b is voor dikke nerds die hun computer als enigste hobbie hebben Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 jonge ik zeg toch nie dat ik er helemaal niks van kan ik zeg gewoon dat ik niet zo een nerd ben die tijd gaan steken in goed worden met een computerspelmet p90 kill ik gewoon mensen en zeg maar lekker dat ik dan n00b ben dat maakt me echt niks niks niks niks niks uit! hahaha denk je dat ik nu ga denken van ow shit ze vinden me een n00b nou moet ik snel een ander wapen gaan pakken! hahaha dan heb je het mooi mis en trouwens een spel kan best leuk zijn ook al ben je er nie goed in ik ga vaak met vrienden basketballen en ik ben er niet zo goed in als hun maar het is nog steeds leuk Hou jij maar op met praten, we weten nu wel dat je vind dat je noob bent en dat het je geen hol boeit. nee ik vind mezelf geen n00b want het woord n00b is voor dikke nerds die hun computer als enigste hobbie hebben Ja, en, wat boeit het als iemands hobby gamen is. Als jij voetbal leuk vindt, gaan we je toch ook niet voetbalnerd noemen ofwel dan? En wie zegt dat gamers alleen gamen als hobby hebben? Dat maak jij ervan. Maargoed, sommige spelers willen/proberen skills (te) krijgen in een game, niet om mee te pronken, maar omdat ze dan plezier krijgen in een game, en als jij ze dat niet gunt, dan is het jou probleem, maar dan kom je echt over als een noob. Maargoed, het is hetzelfde als iemand skills probeert te krijgen bij voetbal, of bij weet ik veel wat allemaal. Reageren
.inferno. Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 jonge ik zeg toch nie dat ik er helemaal niks van kan ik zeg gewoon dat ik niet zo een nerd ben die tijd gaan steken in goed worden met een computerspelmet p90 kill ik gewoon mensen en zeg maar lekker dat ik dan n00b ben dat maakt me echt niks niks niks niks niks uit! hahaha denk je dat ik nu ga denken van ow shit ze vinden me een n00b nou moet ik snel een ander wapen gaan pakken! hahaha dan heb je het mooi mis en trouwens een spel kan best leuk zijn ook al ben je er nie goed in ik ga vaak met vrienden basketballen en ik ben er niet zo goed in als hun maar het is nog steeds leuk Hou jij maar op met praten, we weten nu wel dat je vind dat je noob bent en dat het je geen hol boeit. nee ik vind mezelf geen n00b want het woord n00b is voor dikke nerds die hun computer als enigste hobbie hebben Ja, en, wat boeit het als iemands hobby gamen is. Als jij voetbal leuk vindt, gaan we je toch ook niet voetbalnerd noemen ofwel dan? En wie zegt dat gamers alleen gamen als hobby hebben? Dat maak jij ervan. Maargoed, sommige spelers willen/proberen skills (te) krijgen in een game, niet om mee te pronken, maar omdat ze dan plezier krijgen in een game, en als jij ze dat niet gunt, dan is het jou probleem, maar dan kom je echt over als een noob. Maargoed, het is hetzelfde als iemand skills probeert te krijgen bij voetbal, of bij weet ik veel wat allemaal. ja maar bijvoorbeeld met voetbal schiet je het best als je met de wreef of de zijkant van je voet schiet dan kun je het hardst schieten en het best mikken als je goede schoenen hebt helpt dat ook goed ik ga dan toch ook niet zeggen van je moet slechte schoenen kopen en met de punt van je voet schieten anders ben je een n00b want met goede schoenen en met de wreef is het makkelijkste dus als je pro wil zijn moet je met de punt van je voet schieten en met slechte schoenen da is bijna hetzelfde als wat jullie zeggen want jullie zeggen dat de p90 noob is omdat die te goed is en je dus een slechter wapen moet pakken omdat je anders een n00b bent Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Maar inferno, je zegt dat je gamed voor ontspanning, en daarom Martyrdom gebruikt. Maar voor Martyrdom hoef je niks te doen, je gaat dood, en dan heb je nog een gratis kill. Maar waarom gebruik je het dan? Als jouw die ene kill niks interesseert, waarom gebruik je het dan? Het zorgt niet voor meer ontspanning toch? Een beetje tegenstrijdig wat je zegt. Mensen die Martyrdom gebruiken, worden noobs genoemd, omdat ze een kill krijgen, die ze niet verdienen, waar ze niks voor hoeven te doen, en waarvoor ze geen skills nodig hebben. Sterker nog, je moet dood gaan om er iets aan te hebben. Dus als je heel veel dood gaat, heb je er meer aan dan dat als je heel weinig dood gaat. Dus de slechtere spelers hebben er meer aan dan de betere spelers. Vandaar dat het noobs worden genoemd. Om met Last Stand een kill te maken, heb je wel skills nodig. Ik zie vaak dat mensen die Last Stand hebben, veel te traag reageren, zodat ze nooit een kill maken hiermee. Omdat ze te traag zijn, of niet goed mikken. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 jonge ik zeg toch nie dat ik er helemaal niks van kan ik zeg gewoon dat ik niet zo een nerd ben die tijd gaan steken in goed worden met een computerspelmet p90 kill ik gewoon mensen en zeg maar lekker dat ik dan n00b ben dat maakt me echt niks niks niks niks niks uit! hahaha denk je dat ik nu ga denken van ow shit ze vinden me een n00b nou moet ik snel een ander wapen gaan pakken! hahaha dan heb je het mooi mis en trouwens een spel kan best leuk zijn ook al ben je er nie goed in ik ga vaak met vrienden basketballen en ik ben er niet zo goed in als hun maar het is nog steeds leuk Hou jij maar op met praten, we weten nu wel dat je vind dat je noob bent en dat het je geen hol boeit. nee ik vind mezelf geen n00b want het woord n00b is voor dikke nerds die hun computer als enigste hobbie hebben Ja, en, wat boeit het als iemands hobby gamen is. Als jij voetbal leuk vindt, gaan we je toch ook niet voetbalnerd noemen ofwel dan? En wie zegt dat gamers alleen gamen als hobby hebben? Dat maak jij ervan. Maargoed, sommige spelers willen/proberen skills (te) krijgen in een game, niet om mee te pronken, maar omdat ze dan plezier krijgen in een game, en als jij ze dat niet gunt, dan is het jou probleem, maar dan kom je echt over als een noob. Maargoed, het is hetzelfde als iemand skills probeert te krijgen bij voetbal, of bij weet ik veel wat allemaal. ja maar bijvoorbeeld met voetbal schiet je het best als je met de wreef of de zijkant van je voet schiet dan kun je het hardst schieten en het best mikken als je goede schoenen hebt helpt dat ook goed ik ga dan toch ook niet zeggen van je moet slechte schoenen kopen en met de punt van je voet schieten anders ben je een n00b want met goede schoenen en met de wreef is het makkelijkste dus als je pro wil zijn moet je met de punt van je voet schieten en met slechte schoenen da is bijna hetzelfde als wat jullie zeggen want jullie zeggen dat de p90 noob is omdat die te goed is en je dus een slechter wapen moet pakken omdat je anders een n00b bent Mijn voetbalkennis gaat niet zo heel hoog, maar als jij competitie etc. speelt, moet je wel met fatsoenlijke schoenen komen, je kunt moeilijk op de badslippers komen die je telkens afvallen, want dan is het tegenover andere spelers voor jou oneerlijk, want jij loopt op je slippers, terwijl zij met hun voetbalschoenen komen. Daarnaast, als je net zo goed kunt voetballen met je badslippers, als mensen met hun voetbalschoenen, dan betekend het, of jij bent goed, of zij zijn slecht. Maar bij CoD4, 8/10 gebruikt geen P90, behalve de mensen die niet met die guns om kunnen gaan, en dus de P90 gebruiken. En de helft sprayt er ook nog eens super hard mee, en ook dat geeft de P90 users een slechte naam, en de noobs die zonder P90 niks kunnen raken. Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik speel zo: Assault Rifle (automatic, weet ff niet welke, de derde uit het lijstje denk ik) met Grenade launcher Overkill, dus als tweede wapen een Light Machine gun, ik gebruik de tweede uit het lijstje omdat ik die beter vind schieten dan de derde, met grip (ik snap niet wat er zo goed is aan red dot sight, die iron sight op een machine gun is perfect genoeg) Martyrdom of Last Stand Overkill dus En laatste ben ik vergeten. Mag dan wel 'noobish' zijn volgens jullie, ik ben dan ook een newbie. Hoogste aantal kills in één match is 38 fzo, en hoogste killstreak 26. Ik camp alleen niet, tenzij ik bijvoorbeeld 4 kills heb en een streak wil: dan kan ik het wel even rustiger aandoen en niet gewoon recht in de enemy lines lopen. Reageren
.inferno. Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Maar inferno, je zegt dat je gamed voor ontspanning, en daarom Martyrdom gebruikt. Maar voor Martyrdom hoef je niks te doen, je gaat dood, en dan heb je nog een gratis kill. Maar waarom gebruik je het dan? Als jouw die ene kill niks interesseert, waarom gebruik je het dan? Het zorgt niet voor meer ontspanning toch? Een beetje tegenstrijdig wat je zegt.Mensen die Martyrdom gebruiken, worden noobs genoemd, omdat ze een kill krijgen, die ze niet verdienen, waar ze niks voor hoeven te doen, en waarvoor ze geen skills nodig hebben. Sterker nog, je moet dood gaan om er iets aan te hebben. Dus als je heel veel dood gaat, heb je er meer aan dan dat als je heel weinig dood gaat. Dus de slechtere spelers hebben er meer aan dan de betere spelers. Vandaar dat het noobs worden genoemd. Om met Last Stand een kill te maken, heb je wel skills nodig. Ik zie vaak dat mensen die Last Stand hebben, veel te traag reageren, zodat ze nooit een kill maken hiermee. Omdat ze te traag zijn, of niet goed mikken. nou ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gewoon grappig vind je hebt gelijk het gaat me niet om zoveel kills maken dus ik het is niet dat ik denk van Yes weer een kill erbij! maar het is gwoon grappig dat als je iemand killt met martyrdom dat je dan weet dat ergens iemand boos op je zit te schelden dat dat echt voor n00bs is snapje is gewoon beetje kutten maar denk dat iedereen dat wel doet zelfde als dat je iemand in zijn rug steekt terwijl je hem net zo goed dood kan schieten dat is gewoon kutten dat je weet van hahaha nu is hij vast pissig en ik maak zo vaak mee dat er in de rug gestoken wordt ook door mensen met een hoge rank dus ik snap wel wat jij bedoeld maar jij hebt denk ik ook toch wel eens iemand in de rug gestoken als je die kans kreeg of iemand een panna geven met voetbal dat is ook nergens voor nodig want je kan hem ook normaal passeren maar het is soms gewoon grappig om iemand een beetje pissig te maken Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Enigste manier om een nade launcher niet 'noob' te gebruiken is, door er niet constant mee te rennen. Er zijn er zat rond, die pakken gelijk hun nade launcher, en gaan rond rennen met dat ding, zien ze iemand, poef, granaatje weg, ventje dood, kill erbij. Of die op spawnplekken schieten. Als je gewoon met je gun rond rent, en een poppetje ziet, en dan je nade launcher pakt, en dan vuurt, maakt het al gelijk een stuk anders, want die mensen gebruiken de normale gun ten minste. Last stand, ja, het vergt meer skills, maar een kant komt het alsnog 'noob' over, en ja, ik heb het zelf gebruikt, toen ik net begonnen was, maar in veel (hc) servers was het verboden, dus sinds dien gebruik ik het ook niet meer. Ps. knife killing vergt soms ook skills, ik heb ook soms meegemaakt, dat ik iemand wou kniven(zowel in Call of duty als in battlefield 2), dat diegene ineens omdraaide en me voor pampus schoot. Daarom moet je of op diegene afsprinten, of stealth gaan werken, of gewoon dood schieten. En iemand zo kutten is leuk ja, maar iemand met een noob perk killen is gewoon noob. Bewerkt: 2 september 2009 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.