GTA Haas Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 @Maddox. Ja da's waar, heb wel hogere gehad. Dan maar deze, niet mijn hoogste score... Reageren
ikt Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 :o Net even geprobeerd te haxen: CoD4+Aimbot+Wallhack+NoRecoil+Autofire = meh. Alleen extreme mietjes gebruiken het. Meteen aimbot + norecoil + autofire uitgezet. CoD4+Wallhack = meh. Alleen handig bij tactische zooi. Mietje als je gebruikt. CoD4 clean = awesome. Ik snap cheaters in FPS games niet (cheaten in SA-MP voor de fun (dus niet proberen goed te lijken, maar grappig zijn) is oke), je voegt geen plezier toe (kom op, vliegen met een bus is awesome in GTA SA), anderen ergeren zich (kom op, wat is er nou irritant aan iemand die plezier heeft met zijn vrienden in de luft?) en last but not least, je hebt geeeeen skillz. (kom op, het is gewoon onmogelijk om een auto te laten vliegen, dat ligt niet aan skillz). Man, wat is nou moeilijk om in de top 3 te eindigen? Meh. No respekt voor haxers. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Klopt het dat de servers van COD MW op de PS3 het niet doen? Ik en een aantal vrienden proberen al 3 dagen in MP te komen maar we krijgen elke keer ene fout 33. Reageren
dannyrobijnfifa Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 :o Net even geprobeerd te haxen: CoD4+Aimbot+Wallhack+NoRecoil+Autofire = meh. Alleen extreme mietjes gebruiken het. Meteen aimbot + norecoil + autofire uitgezet. CoD4+Wallhack = meh. Alleen handig bij tactische zooi. Mietje als je gebruikt. CoD4 clean = awesome. Ik snap cheaters in FPS games niet (cheaten in SA-MP voor de fun (dus niet proberen goed te lijken, maar grappig zijn) is oke), je voegt geen plezier toe (kom op, vliegen met een bus is awesome in GTA SA), anderen ergeren zich (kom op, wat is er nou irritant aan iemand die plezier heeft met zijn vrienden in de luft?) en last but not least, je hebt geeeeen skillz. (kom op, het is gewoon onmogelijk om een auto te laten vliegen, dat ligt niet aan skillz). Man, wat is nou moeilijk om in de top 3 te eindigen? Meh. No respekt voor haxers. helemaal gelijk ookal ishet wel leuk als iedereen in de server superhoog kan springen . dat is dan nog wel leuk maar alleen als iedereen het heeft Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ik wil em kope maar ik kan hem nergens vinden, Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ik wil em kope maar ik kan hem nergens vinden, Dat is jammer. Ik kan hem namelijk vinden. klik Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ik wil em kope maar ik kan hem nergens vinden, Bij de bart smit hebben ze de Game of The Year editie voor PS3 & Xbox360 in de schappen liggen. Voor de PC weet ik het zo snel niet want daar let ik haast niet op. Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 allebei bedankt, en jammer dat ik geen Bart smit in de buurt heb Reageren
commando Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 (bewerkt) vandaag en gister nog een paar (PCW)wars gespeeld, blijft leuk om af en toe eens te doen Bewerkt: 15 september 2010 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.