Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Ik was 8 jaar toen ik Harry Potter en de gevangene van Azkaban las. ik ging toen logeren bij mijn grootouders en toen ik over dementors had gelezen ging ik slapen, maar toen zag ik 's nachts een gedaante in een lange zwarte mantel binnenlopen en ik dacht O NEE EEN DEMENTOR maar het was gewoon bompa die terugkwam van café ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was 8 jaar toen ik Harry Potter en de gevangene van Azkaban las. ik ging toen logeren bij mijn grootouders en toen ik over dementors had gelezen ging ik slapen, maar toen zag ik 's nachts een gedaante in een lange zwarte mantel binnenlopen en ik dacht O NEE EEN DEMENTOR maar het was gewoon bompa die terugkwam van café ^_^
Ja dat kan wel eens schrikken,vooral als je ogen gewend zijn aan het donker,dan lijkt alles wel eng :) .
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Kut man!!!

Ik krijg druk op m,n borst en been..heb dit hele topic gelezen echt niet normaal meer..Alsof ik wordt weggeduwd van de computer..

ik krijg nu last van m,n dij!!!!...ik hoor deuren dichtklappen en ik ben niet bang!!...dis niet mis!!...

Als ik dat nu zou hebben zou ik naar het ziekenhuis gaan :duh:

Lol ik zou zelf iets medischer denken daarbij :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ook 1 keer zoiets meegemaakt,

ik was 6 (of 7 weet niet meer)

en mijn opa was toen net overleden,

maar ik logeerde in het huis van mijn oma,

moet je inbeelden: een kast van een huis, en ik kon niet slapen...

ik was (vond ik zelf:D) dapper om eens door het huis te gaan wandelen...

nou ik op mijn gemakje door de gang lopen...

krijg ik het gevoel dat ik gezien word,

ik kijk naar een (afschuwlijk) schilderij, en ik zie gvd mijn opa erin staan, en hij bewoog!

ik heb sinds toen altijd als ik kwam een doek over dat schilerij gehangen want ik vind het nog steeds echt fking eng

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij dat zegt is dat zo :lol:

Maar goed soms lijk het wel of je in een vorig leven hebt gezeten, vooral als je je verbeeld hoe het in de middel eeuwen was lijk het toch echt dat ik daar ook een keer leefde ;)

Heeft er 1 van jullie ook wel eens aura's gezien?

***ik weet een dubbel post ;)***

1, jah ik soms het gevoel dat ik sinds mijn 6de a7e (door dat verhaal hier boven van mezelf)"Flashbacks" heb van vroeger...

want ik herinner me nog steeds vagelijk een soort rit met een paard, en dan allemaal van die ouderwetse dingen, echt zoooo creepy vind ik dat,

maar dat heb ik meestal als ik alleen aan het fietsen ben...

of als ik slaap heb ik van die vage voorspellende dromen :brrr: :(

2, jah ik geloof dat mensen aura's "zien", ik zelf niet, maar ik zie bv wel aan iemand of hij goed of slecht is...

en 3:

ik heb net wat opgezocht over glaasje draaien:

Mensen die toch graag contact willen hebben met een overledenen, raad ik aan een medium te bezoeken en daarmee te kijken of er boodschappen zijn. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Begin dus nooit zomaar op eigen houtje met dit soort spelletjes.

ik ga dit denk ik eens bij een maat van mij doen :puh: ik vind het wel vaag,

Link to comment
Delen op andere websites

Kut man!!!

Ik krijg druk op m,n borst en been..heb dit hele topic gelezen echt niet normaal meer..Alsof ik wordt weggeduwd van de computer..

ik krijg nu last van m,n dij!!!!...ik hoor deuren dichtklappen en ik ben niet bang!!...dis niet mis!!...

Als ik dat nu zou hebben zou ik naar het ziekenhuis gaan :duh:

Lol ik zou zelf iets medischer denken daarbij :duh:

Ik deed opeens raar komt omdat ik er erg in geloof.Ik vond dit hartstikke eng.Dan ga je dit verbeelden.Had dit hele topic uitgelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kut man!!!

Ik krijg druk op m,n borst en been..heb dit hele topic gelezen echt niet normaal meer..Alsof ik wordt weggeduwd van de computer..

ik krijg nu last van m,n dij!!!!...ik hoor deuren dichtklappen en ik ben niet bang!!...dis niet mis!!...

Als ik dat nu zou hebben zou ik naar het ziekenhuis gaan :duh:

Lol ik zou zelf iets medischer denken daarbij :duh:

Ik deed opeens raar komt omdat ik er erg in geloof.Ik vond dit hartstikke eng.Dan ga je dit verbeelden.Had dit hele topic uitgelezen.

kan ik me voorstelle :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit filmpje is raar :? Vooral de laatste als de spiegelbeeld niet mee draaid :(:?

Wel heel toevallig dat ze het allemaal hebben opgenomen.

Want bijv. bij die deur die open gaat 's nachts is het wel heel toevallig dat hij die camera voor de deur heeft staan die open gaat :duh: en sommige waren bewerkt.

Leve visdraad en photoshop _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dit filmpje is raar :? Vooral de laatste als de spiegelbeeld niet mee draaid :(:?

Wel heel toevallig dat ze het allemaal hebben opgenomen.

Want bijv. bij die deur die open gaat 's nachts is het wel heel toevallig dat hij die camera voor de deur heeft staan die open gaat :duh: en sommige waren bewerkt.

Leve visdraad en photoshop _O_

haha sommigen zien er nep uit jah,

maar die laatste vind ik eng!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de meeste van die filmpjes nep, misschien wel allemaal.

Geesten zijn er wel maar ze zijn te zien als schimmen of lichtbollen, sinds mijn vader overleden is zie ik ze dikwijls.

Soms word ik er bang van maar probeer ik rustig te blijven en vraag ik ze simpelweg om me met rust te laten en naar de overkant te gaan. Geesten die hier blijven ronddwalen zitten nog met onopgeloste zaken. Maarja we zullen het zelf wel ooit zien, als we dood zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de meeste van die filmpjes nep, misschien wel allemaal.

Geesten zijn er wel maar ze zijn te zien als schimmen of lichtbollen, sinds mijn vader overleden is zie ik ze dikwijls.

Soms word ik er bang van maar probeer ik rustig te blijven en vraag ik ze simpelweg om me met rust te laten en naar de overkant te gaan. Geesten die hier blijven ronddwalen zitten nog met onopgeloste zaken. Maarja we zullen het zelf wel ooit zien, als we dood zijn.

ik ben het opzich met je eens,

geesten zijn er wel maar idd als "Bollen" maar volgens mij proberen ze wel contact te maken met mensen via via,

ik denk zelf als ik iets raars zie van: ik doe hem niks, hij doet mij niks,

en doet hij mij wel wat dat betekent dat als hij mij raakt ik hem ook kan raken :D:D maarja,

ik ben pas 3 keer een geest tegengekomen, (geloof ik ;) ) 2x in vorm van een schim van een klein mens,

en 1 x in de vorm van een schiderij dat ik zag toen ik 6 was....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...