-Karel- Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 ik zelf hen nog niks raar meegemaakt maar een klasgenoot wel zijn opa had kanker en zij op zijn sterfbed tegen mijn klasgenoot dat het ging sneeuwen en er sneeuw op zijn graf zouw liggen zonder dat er nog maar spraken van was op het weerbericht 2 dagen na de begravenis gaat het sneeuwen niet zo gek zo je denken maar dat was eind april dat dat gebeurde dus wel raar :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Wij hadden eens een feestje met een paar vrienden, na afloop gingen we naar huis. Ik liep zelf naar huis omdat het toch 2 blokjes om waren, maar toen ik zo halverwegen was, keek ik zo'n steeg in en als je soms eventjes in het donker kijkt, lijkt het alsof het zo'm beetje gaat bewegen.. :ph34r: (Heeft iedereen wel eens denk ik) Maar toen leek het op een man, dus ik kijk mezelf zo wakker zovan, het is een "droom", maar toen ik echt goed wakker was, leek het er nog steeds op, ik ben toen snel naar huis gerend :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 whaha echt creepy hier.... ik schijt in m'n broek! jullie hebben echt veel mee gemaakt zeg! naja ik niet echt....ben ik wel blij mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Wij hadden eens een feestje met een paar vrienden, na afloop gingen we naar huis.Ik liep zelf naar huis omdat het toch 2 blokjes om waren, maar toen ik zo halverwegen was, keek ik zo'n steeg in en als je soms eventjes in het donker kijkt, lijkt het alsof het zo'm beetje gaat bewegen.. :ph34r: (Heeft iedereen wel eens denk ik) Maar toen leek het op een man, dus ik kijk mezelf zo wakker zovan, het is een "droom", maar toen ik echt goed wakker was, leek het er nog steeds op, ik ben toen snel naar huis gerend :unsure: dat noem ik eigenlijk geen spookverhaal vast een of andere zwerver met z'n dronke kop die steeg in gelopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Wij hadden eens een feestje met een paar vrienden, na afloop gingen we naar huis.Ik liep zelf naar huis omdat het toch 2 blokjes om waren, maar toen ik zo halverwegen was, keek ik zo'n steeg in en als je soms eventjes in het donker kijkt, lijkt het alsof het zo'm beetje gaat bewegen.. :ph34r: (Heeft iedereen wel eens denk ik) Maar toen leek het op een man, dus ik kijk mezelf zo wakker zovan, het is een "droom", maar toen ik echt goed wakker was, leek het er nog steeds op, ik ben toen snel naar huis gerend :unsure: dat noem ik eigenlijk geen spookverhaal vast een of andere zwerver met z'n dronke kop die steeg in gelopen En toch vond ik het creapy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik zal ook eens iets zeggen wat ik heb meegemaakt: Ik had 's avonds een horrorfilm gekeken (iets over zombies) en ik was aleen thuis. Ik ging na die film naar bed en ging slapen. Ineens schrok ik wakker. (had over die zombies gedroomd) Ik hoorde bij ons de deur opengaan en er kwam iest of iemand de trap op. ik natuurlijk stik bang en zweeten dat het niet meer kon. :$ Hij was boven en kwam naar mijn deur een deed de deurklink naar beneden, ik werd natuurlijk nog banger... De deur ging open en daar stond mijn broer. (Je moet weten dat hij normaal veel luider de trap op komt en bijna nooit mijn deur opendoet.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Leuk die broer van je. Misschien wist hij dat je ernaar ging kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Leuk die broer van je. Misschien wist hij dat je ernaar ging kijken? Ik denk het niet want die was die avond uit geweest (naar een fuif) dus dan kijk je niet wat er die avond op tv komt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Dit vond ik echt heel raar, ik at een pakje chips en gooide dat zakje in de vuilnisbak. Na een kwartier kwam ik terug en het pakje Chips lag terug op de grond! Ik had het er nog eens ingegooid en de vuilnisbak toegeplakt. Ik kwam na 10 minuutjes terug en het lach er weer uit, en de plakkers hingen er nog altijd het zelfde op. Ik was alleen thuis, het was echt zo creepy. Als ik op de computer zit en ik draai me om zie ik de vuilnisbak staan, en als er iemand af komt hoor ik dat altijd. Er was toch niemand thuis, ik snap nog altijd niet hoe dit kwam. @gertjeu: Je broer zal je wel willen plagen hebben, dit gebeurt net als jij die film hebt gezien. Lijkt me erg toevallig wel. Ik had ook eens naar een horrorfilm gekeken ( met me gezin ), en toen de film gedaan was ging ik gaan slapen. Ik had beter niet gekeken, ik bibberde toen ik naar mijn bed ging. Toen ik in mijn bed lag kijk ik door mijn raam, en ik zag het schaduw van het monster van die film! Ik was er zeker van, het was net hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik heb ook iets raars Een meisje die ik ken ging met haar vriendinnen eens geesten oproepen Toen waaide de deuren opeens open en dicht het licht ging aan en uit en de tv sprong aan en uit .. Na een tijdje stopte het maar die dagen daarna hadden ze nog wel steeds dat opeens de tv aansprong ofzo ze zijn nu ook verhuist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Toen ik daarjuist heel dit topic aan het doorlezen was, hoorde ik zo'n rare wind, net een stem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Het engste van alles en iedereen is dat ik wel een paar mensen ken met verhalen over geesten oproepen enzo. Daar krijg ik kippevel van. Wie heeft dat wel eens gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Lo Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 ik heb boven een deur een die was een avond opslot en de gordijn was er niet voor. ik werd wakker door wat herrie en toen keek ik naar de deur en ik zag egt iemand en toen was hij weer weg en een vriend was toen aan het logeren en zag hem ook dat was erg en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Ik ben 'savonds altijd alleen thuis me broer werkt en me ouders ook en ik ga altijd op pc kzat er half uur op en ik ging beneden drankje halen en er waren lichten aan in wc kelder en zolder en living maar ik doe die echt altijd uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 ik had donderdag niet iets engs maar wel vet ik was naar een skatepark geweest in eindhoven ineens zon kindje kom jij uit boxtel ik zo nee(hij kwam me al vaag bekend voor)en ik vroeg zo ben je luc hij zo ja bleek dus dat ik met wintersport al eerder had gezien in het zelfde hotel ik was ook wel vrienden met hem dus was wel vet wel kleine kans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.