Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Het is een keer bewezen.

Als er een bepaald moment is dat je aan een persoon denkt dan hoor je toevallig de wind die naam fluisteren.

Het gebeurt niet echt, maar wel in je hoofd.

Dus als je het aan iemand vraagt kan hij het nooit gehoord hebben, of diegene moet jouw gedachten hebben/

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

heeft iemand hier al eens exorcisme gezien? of iets wat er mee te maken heeft?

kben er best in geintresseerd, maar tis super eng :puh:

de film the exorsist is gebaseerd op een verhaal wat echt heeft bestaan:

Robbie Mannheim was een gewone Amerikaanse 14 jaar oude jongen, totdat zijn tante Harriet stierf. Ontdaan probeerde de jongen contact met haar te zoeken door zijn Ouija Bord te gebruiken- hij en zijn tante hadden er uren mee doorgebracht om in contact te komen met de doden toen ze nog leefde. Kort daarna werd de jongen duivelachtig, schold voortdurend en er ontstonden spontaan snedes in zijn lichaam.

De hevig bezorgde ouders waren ervan overtuigd dat hun kind door de duivel bezeten was, alsook een priester toen hij probeerde om de geest uit de jongen te verwijderen door een exorcisme uit te voeren. Toen de priester zong: "red ons van het kwade" draaide de jongen zijn hand uit de dwangbanden en haalde uit met een losse beddeveer. De priester kreeg meer dan 100 hechtingen voor de wond die over zijn hele arm liep.\

oh jaah en ff ontopic:

volgens mij heb k n klopgeest op me kamer :puh:

ik hoor steeds getik van uit mijn kast.....

Bewerkt: door italia_juju
Delen op andere websites

1.toen ik naar me bed ging en toen was ik nog niet in slaap en ging ergens over denken en toen hoorde ik me vader stem en die zij hey maxi maar dan op rare toon toen werd ik wakker bibberde ik helemaal van angst

2.en toen ik wakker werd dat was een paar maanden geleden toen ging ik nog even luieren toen hoorde ik opeens iemand lachen buiten toen ging ik uit raam kijken maar toen zag ik niemand

3.en net als andere mensen hoor ik ook me naam maar ik hoor me naam atijd veel als ik het in het zwembad bent.

4.soms en als jullie erg willen griezelen moet je dit lezen dit is wel een droom en is zwart-wit ik weet niet zeker of ik het was maar ik ging ergens op en toen ging ik naar beneden kijken en toen zag ik mensen ergens in gaan en toen was het het echt zwart-wit en kon niks meer zien en hoorde ik dat iemand ging schieten en er ging vrouw schreeuwen op een super angstige toon en toen werd ik wakker en durfde niet te slapen van angst.

miss is dat zwart-wit iets uit het verleden ,welke stijl was het ? ,american ? duits ? '50 jaren ? ,als ik over vroeger ga denken denk ik in zwart-wit ,want ik weet niet hoe het eruit zag

probeer deze vragen maar te beantwoorden :

1*waar was het ?

2*welke jaren was het ?

3* was toen hitler aan de macht ? die schoot er gewoon op loss

4* kan je een bijschrijving geven van de plek waar het gebeurde : BV . zo liep een straat en zo zag het eruit

Delen op andere websites

1.toen ik naar me bed ging en toen was ik nog niet in slaap en ging ergens over denken en toen hoorde ik me vader stem en die zij hey maxi maar dan op rare toon toen werd ik wakker bibberde ik helemaal van angst

2.en toen ik wakker werd dat was een paar maanden geleden toen ging ik nog even luieren toen hoorde ik opeens iemand lachen buiten toen ging ik uit raam kijken maar toen zag ik niemand

3.en net als andere mensen hoor ik ook me naam maar ik hoor me naam atijd veel als ik het in het zwembad bent.

4.soms en als jullie erg willen griezelen moet je dit lezen dit is wel een droom en is zwart-wit ik weet niet zeker of ik het was maar ik ging ergens op en toen ging ik naar beneden kijken en toen zag ik mensen ergens in gaan en toen was het het echt zwart-wit en kon niks meer zien en hoorde ik dat iemand ging schieten en er ging vrouw schreeuwen op een super angstige toon en toen werd ik wakker en durfde niet te slapen van angst.

miss is dat zwart-wit iets uit het verleden ,welke stijl was het ? ,american ? duits ? '50 jaren ? ,als ik over vroeger ga denken denk ik in zwart-wit ,want ik weet niet hoe het eruit zag

probeer deze vragen maar te beantwoorden :

1*waar was het ?

2*welke jaren was het ?

3* was toen hitler aan de macht ? die schoot er gewoon op loss

4* kan je een bijschrijving geven van de plek waar het gebeurde : BV . zo liep een straat en zo zag het eruit

1.Ik weet niet precies waar het is maar het was Mongolie of een andere land.

2.Ik weet niet in welke jaar dat was volgens mij best lang geleden.

3. Hitler was niet aan de macht.

4.Het gebeurde toen ik ergens op stond en ik zag me zelf niet en toen zag mensen in een tempel lopen en daarna opeens hoorde ik dat mensen gingen schieten en toen hoorde ik een vrouw gillen en dat was echt zo eng en ik was echt blij dat ik wakker werd.

Bewerkt: door Barcelona
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens gehad:

1.ik lag in m'n bed en werd midden in de nacht wakker door een geluid, ik hoorde buiten een bal botsen of iemand die ermee aan het spelen was.de volgende ochtend keer ik naar buiten maar de bal lag nog altijd op zijn plaats

2.een andere keer lag ik in mijn bed en hoorde ik opeens iemand wenen. Het was zeker een klein kind, maar ik heb geen kleine zus of broer. Maar de dag daarvoor zag ik wel in de stad een kind wenen. mss daar iets van gedroomd ofzo

Allesinds SCARYYYYYY!!!!!

Delen op andere websites

ik heb is creepy ding gehad

1.ik was op me playstation aan het spelen gta san andreas plotseling hoorde ik me naam in de keuken ik dacht laat ik maar is gaan kijken maar ik nam toch iets mee me basbeball knuppel + leger kleren ik ging kijken zach niets ging ik weer doorspelen hoor ik het weer ik dacht ik ga je oproepen glaasje draaien dus hoorde ik me klote trap kraken ik zei stil en stil was ie maar die stem vond ik raar dus dacht ik dat het bloody mary was stond ik in die spiegel zei ik wel 30 keer bloodymary gebeurde geen kloten ging ik is kijken naar de keuken achter die stem zie ik de keuken laade openliggen en er was aan de messen gemoeid was 1 tje weg was dan echt bang dacht eerst killer of spook houde ik me knuppel echtra vast en dan ging me playstation plotseling uit :duh: en ik moest nog saven zei ik dan klote spook kom is als je durfht zat ik dus te stoeven maar ik ging dus is een vriend gaan bellen kwam ie aan ik wilde opendoen en raad is alle deuren waren op slot ik kon nie naar de deur zat ik dus daar ben ik dan door de venster gekropen was ik buiten ik zei dit huis is bespookt tegen me maat en me raam ging dicht ik kon niet meer binne was maar 5 maanden geleden gebeurd uiteindelijk als ik weer binnenkwam was er niet gebeurd en nee ik droomde het nie want me maat was daar dat is pas eng !!!!!

Delen op andere websites

Eigenlijk is iedereen bang voor geesten, maar zijn ze ook bang voor ons? :?

Ik denk dat de meeste geesten niet bang zijn voor mensen maar mischien zijn babygeesten wel bang voor ons. :puh:

En nog wat waargebeurde spookverhalen van mij.

1.Dit hebt niet mee gemaakt maar dat heeft mijn moeder zij was in verwachting van mijn zusje en toen ging ze ergens rijden en toen was er een mafkees die met zijn auto gewoon naar achter ging parkeren en mijn moeder ging op topsnelheid en toen dacht ze dat er ze een ongeluk had maar toen ging de auto weer terug en ze zij dat het leek dat zij door de auto ging.Ik denk dat een beschermings geest dat was maar mijn moeder liegt echt niet!

2.Ik ging met een vriendje op PS2 spelen toen hoorde beneden keihard een deur dicht gaan. We gingen gelijk kijken en daarna zagen gelukkig niets maar toen was de voordeur op een kier. We gingen snel een stalem buis halen en toen we deur open hadden open gemaakt hadden gingen we overal kijken in kamer gelukkig was er niks en later gebeurde er ook niks maar dat was heel erg schrikken!

En het was ook spannend!

Bewerkt: door Barcelona
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...