Jump to content

Spookverhalen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
hoef je geen :puh: achter te zetten mischien heb je wel gelijk..

Sorry.:$

Heb hem nu weggehaald!

Heb het van Het Huis Anubis :7

Bewerkt: door Bossinkje
  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb wel is iets meegemaakt op kamp,toen was iedereen een kledingstuk kwijt en in de nacht zat er soort geest aan iemand's voeten en dat meisje die was wakker.

dat vertelde zij toen,en er is zelf een kledingstuk van mij weg :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Pas hoorde ik een krakend geluid bij een graf op een kerkof.

En er was een graf half kapot,je kon de kist zo zien liggen.Brrr.

EDIT:kut voor je,Robin bbb

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Nu ben ik erachter gekomen: Opa stop daarmee!!

Feit: ik riep de hele tijd opa,opa,opa tot 20 x door en m,n opa had reuma en herseninfarct!!

Geplaatst:

Feit: ik riep de hele tijd opa,opa,opa tot 20 x door en m,n opa had reuma en herseninfarct!!

Ik snap het niet :? .

Geplaatst:

Ik snap het niet :? .

Volgens mij verbeeld ie zich dingen

Geplaatst:

snappen jullie het niet....???

Moechy als je er niet in gelooft dan post je hier niet.Ik heb m,n opa opgeroepen..

Geplaatst:

Dit was vroeger en heb wel meer meegemaakt:

Ik sliep eens en het was middernacht en ik werd wakker en keek naar m'n raam waar blijkbaar het gordijn open was, was nog half slapen half wakker maar ik schrok echt ik zag een soort wit spook (laken achtige type) toen ik beter keek was het weg.

En ik had eens een griezel/spannend boek gelezen dat er om middernacht iets onder je bed zat, dat kun je overdag niet zien en wordt groter s'nachts, en als je dan naar de wc wil pakt ie je been en eet het op zoiets was het.

Nou een hele tijd durfden ik rond midden nacht als ik wakker werd niet uit bed ( of met een sprong).

Geplaatst:
En ik had eens een griezel/spannend boek gelezen dat er om middernacht iets onder je bed zat, dat kun je overdag niet zien en wordt groter s'nachts, en als je dan naar de wc wil pakt ie je been en eet het op zoiets was het.

Nou een hele tijd durfden ik rond midden nacht als ik wakker werd niet uit bed ( of met een sprong).

Dat had ik vroeger ook. Dat verhaal komt uit de Griezelbus 0. 's nachts durfde ik ook nooit uit bed. Die verrekte Paul van Loon ook... :7

Geplaatst:

Ja precies maar het zijn wel goeie boeken.

Had zelfs een paar keer dat ik dacht dat er onder de tafel (met laken) een skelet hand onder vandaan komt als ik in de buurt kwam en me wou pakken..

Geplaatst:

Ik heb eergisteren iets eng gezien dus ik ging naar de zolder om GTA IV te spelen en toen ik naar mijn beeldscherm keek zag ik een schaduw voorbij gaan en ik drijde me eigen om en er was niemand! Toen had ik met

een me Xbox360 uitgezet en ik (Haasje) rende hard naar beneden spookachtig en het ergste was dat ik een wit licht zag! maar ja spookachtig.... :{

Geplaatst:

Oh nog iets engs maar misschien wel grappig:

Bij me vader was ik aan het eten het was donker op een gegeven moment wou ik naar buiten kijken, dus deed het gordijn open en schrok me een hoedje er stond iemand, maar ik was het eigenlijk op het spiegelbeeld. :duh:

En laatst:

Ben met me moeder aan het eten het is al donker en het gordijn is dicht op zich nog een beetje open, kijk ik op een gegeven moment op naar het raam, ik schrik me dood want leg me hand op me hart, me moeder dacht dat ik stikte maar ik wees naar het raam. Blijkt dat na ik beter keek het de (stomme) vriendje van me moeder is echt heel eng in het donker en licht stond die daar met z'n kop. :ch:

Geplaatst:

Nou zo erg was het nou ook weer niet maar het was best eng en zat met een hap eten in m'n mond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...