Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Ik heb ook wel eens wat meegemaakt,

half jaar geleden ongeveer iets minder,

Mijn nichtje is 3 jaar geleden overleden,

en ze dee altijd iets met haar vingers zo klik met haar nagels over elkaar heen zegmaar.

en ik ging glaasje draaien met paar vrienden,

toen vroeg ik paar dingen(weet niet meer wat)

en toen heel erg vaag toen ik naar dingen keer stond echt ik weet ook niet hoe of wat,

er stond 2 week ineens in allemaal boeken van mij echt vaag ik geloof eigelijk niet zo in eerst ik dacht een van die vrienden zit me te dollen

dus 2 week later ik dacht niks aan de hand ben beet genomen en ik loop naar de wc en het was aardig donker alleen mijn nichtje had heel donker haar en dan behoorlijk donkere huid en ineens zie ik op de witte muur die overigens nu heel donker was omdat het laat was, zie ik ineens echt waar precies me nichtje ik storm naar beneden heel bang ja.

en sinds die tijd hoor ik aldoor geknisper van nagels overelkaar wat me nichtje ook altijd deed nog altijd gebeurt dat.

alleen wat ik niet snap hoe kan dat ik snap er niks van ook omdat in meerder boeken staat 2 weken :S

Dus ik denk echt dat het wat anders is dan een mens

(sorry geen punten :(

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik schrik ook weleens van.Dat spullen van de kast vallen terwijl ze middenin of op de kast liggen.Dan denk ik van ojee een geest. :puh:

ik hhor altijd iemand beneden door de de gang rennen of de trap op. ik ben dan erg bang en zet mijn radio knal luid zodat je het niet hoort blij da'k nooit dingen zi..... dus wel ik zie altijd wel wat net als op een foto een ufo waarvan mijn ouders zeggen vogel!

ps: dit is waar en eergister zag ik een ufo op de dinges(foto)

Delen op andere websites

O,man!! Dit verzin ik niet.In het dorpshuis.Was ik met de groep 8 musical aan het oefenen.Ik ging drinken halen.Toen ik effe naar de kelder ging.

Zag ik allemaal schaduwen en hoorde gepraat.Ik liep angstig weg.Er waren geen mensen daar.Want ik keek nog om de hoek.

Delen op andere websites

Ik schrik ook weleens van.Dat spullen van de kast vallen terwijl ze middenin of op de kast liggen.Dan denk ik van ojee een geest. :puh:

ik hhor altijd iemand beneden door de de gang rennen of de trap op. ik ben dan erg bang en zet mijn radio knal luid zodat je het niet hoort blij da'k nooit dingen zi..... dus wel ik zie altijd wel wat net als op een foto een ufo waarvan mijn ouders zeggen vogel!

Dude een UFO is gwn een Unidentified Flying Object. Dus een voorwerp waarvan je niet weet wat het is.

Delen op andere websites

Dude een UFO is gwn een Unidentified Flying Object. Dus een voorwerp waarvan je niet weet wat het is.

Dat bedoelt ie waarschijnlijk ook.

Delen op andere websites

Nee ik denk dat ie met UFO een vliegende schotel bedoelt. Eigenlijk geloof ik half in geesten. Ik heb zo het gevoel dat mijn beste vriendin paranormaal begaafd is.

Delen op andere websites

Nee ik denk dat ie met UFO een vliegende schotel bedoelt. Eigenlijk geloof ik half in geesten. Ik heb zo het gevoel dat mijn beste vriendin paranormaal begaafd is.

Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig.Waarom denk je dat??

Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig.Waarom denk je dat??

Soms hoort ze stemmen in haar hoofd. Veel bekende stemmen. En ze heeft ook vaak voorspellende dromen.

Delen op andere websites

Mijn nicht gelooft er ook erg in: als er in haar huis een gloeilamp flakkert (omdat dat ding er niet goed ingedraaid zit) denkt ze dat er een geest in huis zit _O_ Maar ja ze was dan vroeger ook gothic... :D

Het volgende is slechts een spoof:

Lang geleden was het de gewoonte dat, als er iemand gestorven was, dat de buren dan gingen waken de nachten voor de begrafenis. Eén buurman was timmerman. Hij wilde wel waken maar alleen als hij dan die nacht mag verder werken. Het mocht. Dus die nacht zat de timmerman te kloppen en te zagen langs het lijk. Het lijk stak zijn hoofd omhoog en zei:"Bij een dode werkt men niet!" De buur antwoordde:"en de dooien moeten zwijgen,"en hij gooide zijn hamer naar het hoofd van het "lijk" en toen was hij pas echt dood.

Een vriend van mij ziet ook demonen: zwarte engeltjes die op boomtoppen zitten, en hij zegt ook altijd vergezeld te zijn van zijn gidsen, dat zijn witte spookjes die je geest besturen...maar ik heb die blijkbaar niet :7

Bewerkt: door Black Vegetable
Delen op andere websites

Lol die van die werkman was echt grappig. :7 .

Maar eeuuhh vertel meer spookverhalen.Vertel maar.Het is de laatste tijd rustig.

Ik weet zo geen spookverhalen meer. Behalve dat laatst de wc doorspoelde,terwijl mijn moeder in de keuken zat,ik op de pc,en mijn broertje en vader niet thuis waren. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...