Jump to content

ANDROM GEVONDEN


Tuned-perenial

Recommended Posts

voordat jullie al een conclusie trekken of het wel of niet zo is moeten jullie ff nadenken.

wat ik tijdens het lezen van dit forum al de heletijd aan het denken van is: bug!

iedereen heeft toch de verhalen gelezen over denise die niet naar huis gaat als je cheat?

iedereen heeft toch de verhalen gelezen over het niet trainen als je cheat?

iedereen heeft toch de verhalen gelezen over andere missie's en dingen waarbij het fout gaat als je cheat? toch?

wat nou als dat vliegtuig door een bug door cheaten nou eens niet opstijgt??

en door een bug bijft staan? <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tuned-perenial

    15

  • BrokenTable

    13

  • barry

    12

  • De Gta Master

    9

eindelijk opgelost!

Geen Andromeda dus gelogen of gelooft hier iemand het nog

Andromada is echt en Tuned-perenial (T_P) is de eerste die het bewijs gevonden heeft en geplaatst heeft.

Wat ter discussie staat is of hij het zelf in het spel gevonden heeft of op een ander forum.

Dingen die tegen hem spreken:

- T_P zegt dat het vliegtuig heel de langsdingsbaan nodig heeft, ali_r zegt dat hij heel snel opstijgt

- Zegt dat hij steeds spawn, ali_r zegt dat experts uitgezocht hebben dat Andromada niet buiten de missie kan spawnen (bahelve met een cheat)

- T_P zegt een Olympus camera te hebben, maar de foto's zijn gemaakt met een HP

- T_P zegt ze in BMP te hebben gesaved, maar dan zou er geen EXIF info meer in kunnen zitten

- De foto's zouden 3 kwartier na elkaar gemaakt zijn, maar volgens de EXIF info is dat nog geen minuut (en de ingame-tijden, voor zover leesbaar, lijken hiermee te stroken.

- T_P kan ook screenshots maken met een USB-stick, waarom nu dan slechte kwaliteit met een digicam (alleen diegene met de naam van het vliegtuig kun je met de USB stick niet maken)

- de foto met een pak melk komt maar niet :-)

Dingen die voor hem spreken:

- eh, eigenlijk niets :-(

Misschien wordt het tijd voor de waarheid?

klopt als een bus wat BrokenTable zegt, ik ben 100% mee eens en van mij aan mag een slotje op deze topic want het is dergelijk bewezen dat het nep is dus tijd voor om op slot te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

:rolleyes: Dan ga ik nu heel off topic bezig zijn :ph34r: Maar, Waar is dat Action-Replay te koop? En de prijs ervan? :unsure: Zit nogal krap bij kas op het moment dus het budget is.... te laag :( :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

eindelijk opgelost!

Geen Andromeda dus gelogen of gelooft hier iemand het nog

Andromada is echt en Tuned-perenial (T_P) is de eerste die het bewijs gevonden heeft en geplaatst heeft.

Wat ter discussie staat is of hij het zelf in het spel gevonden heeft of op een ander forum.

Dingen die tegen hem spreken:

- T_P zegt dat het vliegtuig heel de langsdingsbaan nodig heeft, ali_r zegt dat hij heel snel opstijgt

- Zegt dat hij steeds spawn, ali_r zegt dat experts uitgezocht hebben dat Andromada niet buiten de missie kan spawnen (bahelve met een cheat)

- T_P zegt een Olympus camera te hebben, maar de foto's zijn gemaakt met een HP

- T_P zegt ze in BMP te hebben gesaved, maar dan zou er geen EXIF info meer in kunnen zitten

- De foto's zouden 3 kwartier na elkaar gemaakt zijn, maar volgens de EXIF info is dat nog geen minuut (en de ingame-tijden, voor zover leesbaar, lijken hiermee te stroken.

- T_P kan ook screenshots maken met een USB-stick, waarom nu dan slechte kwaliteit met een digicam (alleen diegene met de naam van het vliegtuig kun je met de USB stick niet maken)

- de foto met een pak melk komt maar niet :-)

Dingen die voor hem spreken:

- eh, eigenlijk niets :-(

Misschien wordt het tijd voor de waarheid?

Ali_r geef is die code jullie gebruikt heb.

Maak niet uit welk voor welk cheat systeem is :D

Heb ze allemaal.

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Het is onmogelijk om De Andromeda te vinden, De paths en de spawn locaties zijn Bekeken door experts en nergens staat Androm, alleen TIJDENS de missie, niet na, en eerst zeg je dat je de missie niet haalde, toen stond ie er en toen zei je dat hij niet opsteeg erg vaag allemaal :huh:

EDIT: Gister bij m'n vriend(die action-replay heeft) Hebben we hem gespawnt, Je stapt zomaar door de deur heen, en hij stijgt enorm snel op.... Ik denk dat Tuned-Perrenial dat ook heeft gedaan, met behulp van action-replay,

een at 400 ook zo groot vliegtuig steigt ook ontiegelijk nep gouw op nog zelfs sneller dan stunt plane!

en ja als hij action rplay used is het niet zo moelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Kweenie ik heb ook action replay, maar hij staat er echt niet bij, dus volgens mij klopt dit hele ding niet, of het is een bug ofzo

Geen bug dnek mischein gewoon gelul :S

Want je heb ook zo site met alle voertuigen . (zelfs die fbi tank gedoe) en daar staat de anrdom ook niet by

en ik dnek dat ze die via action replay hebben maar de androm kan dus gelul zijn

Heel msichein toch niet

maar er is zo veel tegen bewijs

Link to comment
Delen op andere websites

Hou nou es op met het beschuldigen van tuned-perenial,...

hijs een hele goede vriend van me en ik heb het samen met hem uitgevonden, Zonder ActionReplay (kan zelfs geen Andromada spawnen met actionReplay..)

Wat hier al eerder genoemt is over het cheaten is denk ik wel waar. aangezien hij een save heeft waar hij easter eggs zoekt en dus ook cheat zal het best kunnen dat door het cheaten het vliegtuig tijdens de missie niet gaat vliegen.

ik ben gister bij hem geweest en ik heb erin gevlogen,... vliegt trouwens best goed ;)

Ik hoop dat jullie veel succes zullen hebben bij het vinden van de "Andomada" en ga niet tuned-perenial ervan beschuldigen want hij snapte er zelf ook niks van.

Niet lullen voordat je zeker weet dat het je niet lukt...

ps. tuned-perenial wist nieens wat een action replay is,... ;)

Greets,

Vayne

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan vanalles zeggen op internet, Ik zou ook kunnen zeggen dat ik 9 jaar ben een een wijf met een lul. Hij zou dus ook gewoon kunnen zeggen dat ie niet weet wat een Action-replay is.

En we beschuldigen hem niet, we hebben alleen bewijs tegen hem.

EN hij zei dat hij uit het vliegtuig sprong(terwijl als je eruit springt je bij maddoggs crib ben) het vliegtuig er staat, en daarna zei hij dat het vliegtuig niet opsteeg :S.

En als je erin gevlogen hebt, Hoe stap je dan in?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan vanalles zeggen op internet, Ik zou ook kunnen zeggen dat ik 9 jaar ben een een wijf met een lul. Hij zou dus ook gewoon kunnen zeggen dat ie niet weet wat een Action-replay is.

En we beschuldigen hem niet, we hebben alleen bewijs tegen hem.

EN hij zei dat hij uit het vliegtuig sprong(terwijl als je eruit springt je bij maddoggs crib ben) het vliegtuig er staat, en daarna zei hij dat het vliegtuig niet opsteeg :S.

En als je erin gevlogen hebt, Hoe stap je dan in?

Hij maakte een fout. hij deed die missie en het vliegtuig stond er niet dus ging hij met een klein vliegtuigje erboven vliegen en is met paraschute eruit gesprongen (boven de landingsbaan). toen hij beneden kwam stond hij er wel maar vloog het vliegtuig niet, hij stapte erin en nu spawned automatisch bij hem.

nu blij? <_<

ojah btw, over het zeggen van dat hij ineens 3 easter eggs op 1 dag vind is bullshit. hij had ze al lang vantevoren gevonden maar was toen niet actief op het forum. toen hij actief werd heeft hij ze hier geplaatst in de hoop om wat respect ervoor te krijgen maar neehoor, zelfs met plaatjes lopen jullie op hem te zeiken..

Link to comment
Delen op andere websites

Het vliegtuig stond er niet? klein vliegtuigje er boven, hoe kan hij er eerst niet staan en er daarna boven vliegen? je moet met de motor IN het vliegtuig, zoniet mission failed.

Raar :o

ik heb het spel al uitgespeeld

maar hij kon gewoon van die motor af gaan ern uit de mega garage z'n shamal pakken... :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...