Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

ik vond het altijd nogal raar dat als een oud omaatje op het platteland bij het stoplicht per ongeluk de politiewagen voor haar raakt, ze dan gelijk na een wilde achtervolging uit haat wagen gesleurd wordt, en door 2 agenten wordt doodgeschoten... :schater:

dat is juist humor! :D

khoop dat het zo ook gaat in GTA IV :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop dat de politie ingrijpt als er echt iets is

dat je bijvoorbeeld met een scoortje bij een stoplicht staat

en dat er dan in eens 2 politie wagens en een ziekenwagen ofzo rijden

niet als er iemand tegen de politie aanbotst dat ze hem dan meteen doodschieten -.-"

Stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Rockstar als t betreft AI het meeste aandacht moet besteden aan de politie.

In San Andreas was t nog steeds het zelfde. met man en macht achter je aan. Hopelijk zal het wat georganiseerder zijn deze keer.

Link to comment
Delen op andere websites

De politie mag inderdaag wa slimmer zijn, maar ik ga akkoord dat er een mogelijkheid moet bestaan om ze kwijt te geraken.

In de andere GTA's kon je dit via Pay 'n Spray, cop bribes en door het saven van je spel.

Er zou nu toch een mogelijkheid moeten bestaan indien je zonder dat de politie het ziet van wagen veranderd je sterren ook verdwijnen. Of je een gebouw binnengaat en langs de achterkant ongezien kunt weggaan je sterren verdwijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou fijn zijn als ik nou eens werdt opgepakt als ik rood rood licht rijd. Ik wordt altijd met shotguns dwars door mijn helm geschoten, erg pijnlijk lijkt me. Oppakken is mogenlijk in het geval je in een voertuig zit, maar ben je beschutbaar, maken ze er grof gebruik van. Laat ze eens met z'n tweeën over straat lopen, ook dat ziet er realistischer uit. En hun rijvaardigheid mag ook wel wat verbetert worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou fijn zijn als ik nou eens werdt opgepakt als ik rood rood licht rijd. Ik wordt altijd met shotguns dwars door mijn helm geschoten, erg pijnlijk lijkt me. Oppakken is mogenlijk in het geval je in een voertuig zit, maar ben je beschutbaar, maken ze er grof gebruik van. Laat ze eens met z'n tweeën over straat lopen, ook dat ziet er realistischer uit. En hun rijvaardigheid mag ook wel wat verbetert worden.

Met dat door het rood licht rijden ga ik mee akkoord. Ik vind het ook niet echt realistisch dat je zomaar ongestraft door het rood licht.

Ook wat de ongevallen betreft. Nu krijg je een ster als je tegen een politiewagen rijdt. Waarom niet als je tegen een andere wagen rijdt en dit door de politie opgemerkt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook erg realistisch zou zijn: wanneer je uit je auto gesleurd wordt, omsingeld bent o.i.d., dan wordt je in een soort van filmpje (net zoals bij NFSMW en NFSC) in een politieauto gezet. Tijdens het transporteren naar het politiebureau kun je dan proberen te ontsnappen, waarna er een klopjacht op je wordt geopend.

Dit soort dingen zouden de gameplay zeker positief beïnvloeden, maar de vraag is of het erin komt omdat het spel zelf al erg uitgebreid is, en dit misschien weer een stapje te ver is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook erg realistisch zou zijn: wanneer je uit je auto gesleurd wordt, omsingeld bent o.i.d., dan wordt je in een soort van filmpje (net zoals bij NFSMW en NFSC) in een politieauto gezet. Tijdens het transporteren naar het politiebureau kun je dan proberen te ontsnappen, waarna er een klopjacht op je wordt geopend.

Dit soort dingen zouden de gameplay zeker positief beïnvloeden, maar de vraag is of het erin komt omdat het spel zelf al erg uitgebreid is, en dit misschien weer een stapje te ver is.

Jah je kan het blijven zeggen maar de gameplay wordt er niet beter van

1 keer is leuk om dat te doen 2 x ook en wellicht nog wel eens 3 x maar

dan wil je gewoon weer vrij rondrennen en mensne knallen

en heb je geen zin meer om nog een half uur die kut joden proberen kwijt te raken

Maar zo'n filmpje is wel leuk alleen das niet zo de stijl van GTA die doen alle filmpjes bijna ingame

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook erg realistisch zou zijn: wanneer je uit je auto gesleurd wordt, omsingeld bent o.i.d., dan wordt je in een soort van filmpje (net zoals bij NFSMW en NFSC) in een politieauto gezet. Tijdens het transporteren naar het politiebureau kun je dan proberen te ontsnappen, waarna er een klopjacht op je wordt geopend.

Dit soort dingen zouden de gameplay zeker positief beïnvloeden, maar de vraag is of het erin komt omdat het spel zelf al erg uitgebreid is, en dit misschien weer een stapje te ver is.

Jah je kan het blijven zeggen maar de gameplay wordt er niet beter van

1 keer is leuk om dat te doen 2 x ook en wellicht nog wel eens 3 x maar

dan wil je gewoon weer vrij rondrennen en mensne knallen

en heb je geen zin meer om nog een half uur die kut joden proberen kwijt te raken

Maar zo'n filmpje is wel leuk alleen das niet zo de stijl van GTA die doen alle filmpjes bijna ingame

ZO'n filmpje is dom als je da telkens opnieuw moet zien... Zie maar naar die tekst die je de 1e keer krijgt in sa

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon even irritant als altijd. :puh: Maar ik hoop inderdaad ook wat realistischer, zoals al eerder gezegt is dat ze niet met grote Tanks e.d. door de stad rijden alleen dat ze het dan bij de FBI/CIA alleen laten.

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik hoop inderdaad ook wat realistischer, zoals al eerder gezegt is dat ze niet met grote Tanks e.d. door de stad rijden

Helemaal gelijk !

Ik wil eigenlijk dat ze nog meer strenger zijn zoals bv: Als ze je oppakken dat je dan naar het politiebureau word gebracht en jij moet dan zien te ontsnappen want als we elke keer gewoon voor de deur komen dan is het niet echt realistisch ! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk iemand die een goed topic opend! Ik ben het volledig met jullie eens. De politie mag inderdaad wel wat realistischer. Alles eigenlijk wel (qua, voertuigen en paths betreft). Als je te snel over een weg rijd, dan doet de politie alsof er niks aan de hand is, en hetzelfde is ook zo met roodlicht. Maar dan moet de politie inderdaad niet zo zomaar met een shotgun neerknallen. Maar in vergelijking met GTA, is het spel 'Maffia' toch wat realistischer qua politie betreft. Hopelijk kan je hier ook instellen hoe snel je auto maximaal mag.

Ook is het zo nep dat de politie gewoon maar zonder te denken jou in het 'wilde weg' maar achtervolgd, zonder na te denken of de poliitie zelf gewond raakt.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

dat door rood rijden enzo zou irritant zijn, dan krijg je te vaak politie op je hielen en kan je niet lekker rondracen, wel zou je zoals in driver de politie kwijt moeten kunnen raken als je in je auto zit, maar dan moet je wel bij een modshop getinte glazen hebben genomen, zodat ze je nie kunnen zien en zo kan je dan snel in andere stappen en ontsnappen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...