Jump to content

Politie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze mogen wel wat realitieit in doen,en niet zo onnozel als de vorige Gta :duh::bonk: .Maar als je net te hard rijd of door Rood licht enzo is weer te kinderachtig vind ik.Dan is het niet echt Gta meer

• Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• JasonStatham

9

• pilot

8

• TomHagen

8

• danielb

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat ook dom was! je reed maar als je een politie zag dat je remde. Dan stond je stil en de Politie reed tegen JOU aan en toen kreeg je 1 ster en politie achter je aan! En je had niks gedaan. De politie had tegen jou aangereden!

Deze Bug moeten ze eruit halen!

Geplaatst:

de politie moet veel harder reageren ze moet sterk in haar schoenen staan en ook bij twee sterren je nog gewoon proberen te arresteren in plaats van je overhoop te schieten

Geplaatst:

Ze moeten er niet allemaal hetzelfde uitzien! Ze moeten als je bijv door rood licht rijd of te hard rijdt je aan de kant zetten dat je dus een spiegel hebt en dat je daar in ziet stop politie of dat je even een sirene hoort :puh: end at je dan een boete krijgt ofz van 10 dollar :puh: en dat agent weer in ze auto stapt jij weer vrolijk verder en ook dat er verschillende politie wagens zijn dat er eerst 1 auto komt daarna kan die versterking oproepen etc en dat ze als ze betere wapens nodig hebben ze achter in hun kofferbak een shotgun pakken of als ze in een grote auto rijde nvoor honden dat ze dan die hond eruit laten komen :puh: Maar wat ook vet zou zijn is dat ze echt door de portofoon ( politie radio ) praten zo van Hier de HB 30203 we zijn ter plaatse kunt u voor mij een kenteken na trekken 66-66-66 ff w8en en dan staat ome agent te vertellen wat je fout deet GRRRR HB 30203 kom uit voor de basis HB 30203 hier over , Meneer ..... Voertuig apk is in orde maar voertuig is gestolen en dat die agent dan zegt stap uit de auto en dan kun je 2 dingen doen :puh::D dat zou echt vet zijn en dan met ongelukken dat er eerst politie komt en eerste hulp verleend en een ambulance oproept en da de ambualance ook komt en koffers pakt brancard en echt 2 min gaat helpen inpakken enz en dan meenmen en naar het ziekenhuis rijden maar er moet ook heel veel bloed komen vindt ik.En de autos moeten ook blijven staan niet dat je je omdraait en dat dan alle 3 de politie autos wegzijn en er nog 1 staat... of dat dan op eens de ambulance en broeders wegzijn :S Wat ook vet zou zijn is als je Snelweg politie zou hebben die sneller gaan enz. Maar ook vet zou zijn is als je iets doet mensen om je heen de politie gana bellen en dat de politie zoek lichten gebruikt. Wat ook vet zou zijn is dat de politie ook andere achter na gaat enz dus heel inactief :D en niet alleen maar er voor jou is!! dit zou ik willen maar of het gebeurd is nog maar de vraag!

Geplaatst:
Ze moeten er niet allemaal hetzelfde uitzien! Ze moeten als je bijv door rood licht rijd of te hard rijdt je aan de kant zetten dat je dus een spiegel hebt en dat je daar in ziet stop politie of dat je even een sirene hoort :puh: end at je dan een boete krijgt ofz van 10 dollar :puh: en dat agent weer in ze auto stapt jij weer vrolijk verder en ook dat er verschillende politie wagens zijn dat er eerst 1 auto komt daarna kan die versterking oproepen etc en dat ze als ze betere wapens nodig hebben ze achter in hun kofferbak een shotgun pakken of als ze in een grote auto rijde nvoor honden dat ze dan die hond eruit laten komen :puh: Maar wat ook vet zou zijn is dat ze echt door de portofoon ( politie radio ) praten zo van Hier de HB 30203 we zijn ter plaatse kunt u voor mij een kenteken na trekken 66-66-66 ff w8en en dan staat ome agent te vertellen wat je fout deet GRRRR HB 30203 kom uit voor de basis HB 30203 hier over , Meneer ..... Voertuig apk is in orde maar voertuig is gestolen en dat die agent dan zegt stap uit de auto en dan kun je 2 dingen doen :puh::D dat zou echt vet zijn en dan met ongelukken dat er eerst politie komt en eerste hulp verleend en een ambulance oproept en da de ambualance ook komt en koffers pakt brancard en echt 2 min gaat helpen inpakken enz en dan meenmen en naar het ziekenhuis rijden maar er moet ook heel veel bloed komen vindt ik.En de autos moeten ook blijven staan niet dat je je omdraait en dat dan alle 3 de politie autos wegzijn en er nog 1 staat... of dat dan op eens de ambulance en broeders wegzijn :S Wat ook vet zou zijn is als je Snelweg politie zou hebben die sneller gaan enz. Maar ook vet zou zijn is als je iets doet mensen om je heen de politie gana bellen en dat de politie zoek lichten gebruikt. Wat ook vet zou zijn is dat de politie ook andere achter na gaat enz dus heel inactief :D en niet alleen maar er voor jou is!! dit zou ik willen maar of het gebeurd is nog maar de vraag!

je bent een illegale immigrant, je hebt dus geen papieren. als de politie je normaal aanhoud is het eerste waar ze om vragen je papieren..dus dan is het niet echt een boete van 10 euro.. :puh: dus dat kan in verband met het verhaal al niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Je vind wel veel vet of niet :puh: maar dat de politie ook achter anderen aangaat gebeurde ook al in GTA San Andreas.

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:
Gewoon even irritant als altijd. :puh: Maar ik hoop inderdaad ook wat realistischer, zoals al eerder gezegt is dat ze niet met grote Tanks e.d. door de stad rijden alleen dat ze het dan bij de FBI/CIA alleen laten.

Als je een véél té groot gevaar bent voor de populatie van de stad waar je in bent is het logisch dat het leger achter je aan wordt gestuurt...

Wat ik vindt is dat als je Vigilante missies doet en je iemand neerschiet dat je niet meteen een dienstklopper achter je aan krijgt :duh:

Als je in uniform bent je gewoon mag schieten.. (Een agent die een andere agent achtervolgt staat echt niet!)

Die hele discussie over dat rode stoplicht: In alle GTA's hebben ze iets ingenieus uitgevonden: De Groene Golf.

Dat houdt in als je voor een stoplicht wacht... het licht op grpen springt en je meteen een heel stuk kan door rijden... want al die lichten staan op groen!

En de politie moet eerst denken dan doen!

Als je een véél té groot gevaar bent voor de populatie van de stad waar je in bent is het logisch dat het leger achter je aan wordt gestuurt...

Wat ik vindt is dat als je Vigilante missies doet en je iemand neerschiet dat je niet meteen een dienstklopper achter je aan krijgt :duh:

Als je in uniform bent je gewoon mag schieten.. (Een agent die een andere agent achtervolgt staat echt niet!)

En de politie moet eerst denken dan doen!

Ehm, nee. Het leger komt nooit achter burgers aan, zeker niet met zó veel tanks en vrachtwagens, hooguit met wat lichtere voertuigen, maar zelfs dat niet. Er is een keer een vent geweest die een tank heeft gejat van de legerbasis (irl) en er mee door de straten is gaan rijden. Hij reed over een hele hoop auto's heen en bijna een huis binnen. Hij heeft een hele hoop net-niet slachtoffers gemaakt, en alles wat er achter hem aanzat waren een hoop politiewagens en enkele helicopters. Zelfs de FBI reed toen niet in zwarte busjes achter hem aan. Dus wat jij daar zegt klopt niet.

Met die vigilante missies is het idd dom dat als jij criminelen molt, dat je dan 'collega's' achter je aan krijgt ja, maar wat je dan weer zegt, dat agenten nooit andere agenten achtervolgen, klopt weer niet. Er zijn best wel voorbeelden te vinden van criminelen die als dekmantel gewoon bij de politie werkten. Dus nee, ook dit klopt niet.

Met je laatste zin ben ik het wel heel erg eens. Ze waren te dom, en ze zorgden bij mij altijd voor meer civiele slachtoffers dan ikzelf deed :puh:

Bewerkt: door DonLeone

Wat je zegt klopt. Maar als je kijkt dat je karakter bij de GTA's een wapenarsenaal kan krijgen waarmee je een land mee kon aanvallen.

Als alle auto's worden opgeblazen... Wat resteert de agenten dan nog om te doen???

Oke GTA is uiteraard een enorme brok fictie gebaseerd op non-fictie dingen..

Dan je tweede: Ik heb het over agenten die agenten achtervolgen niet over een agent die een crimineel met een uniform als dekmantel....

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

ik hoop dat als de je gepakt wordt door de politie dat ze je echt arresteren dus met handboeien om en dan in de gevangenis stoppen en dat je dan 2 keuzes heb of je betaald $500 voor je vrijlating of je zit je straf uit van 3 dagen en dat je in de gevangenis kan trainen om sterker teworden en zo

Geplaatst:

volgens mijn word de politie ook veel beter ik denk dat op de dag als je gtaiv in huis haalt en hem in je ps3 of xbox360 duwt en um aanzet en begint te spelen en eenmaal de politie op je hielen krijgt je niet weet wat je meemaakt omdat we allemaal de mafkeesen uit san andreas gewend zijn hahaa

rockstar heeft gezecht dat het hele politie systeem omgegooit word dus reken er maar op dat het dik leip gaat worden deze keer met de politie

Geplaatst:
volgens mijn word de politie ook veel beter ik denk dat op de dag als je gtaiv in huis haalt en hem in je ps3 of xbox360 duwt en um aanzet en begint te spelen en eenmaal de politie op je hielen krijgt je niet weet wat je meemaakt omdat we allemaal de mafkeesen uit san andreas gewend zijn hahaa

rockstar heeft gezecht dat het hele politie systeem omgegooit word dus reken er maar op dat het dik leip gaat worden deze keer met de politie

Ja dat zal wel fijner zijn! In SA was dat zo fake!

Geplaatst:

Ik zou graag willen dat ze meer aandacht besteden aan zwaailichten en ook dat de voorlampen kniperen en nog 2 kleine lampjes op de bumper en mischien nog op de spiegels :D maar ook dat de zwaailichten in de stratenreflecteren :puh: want dat is in het echt ook

Geplaatst:
Ik zou graag willen dat ze meer aandacht besteden aan zwaailichten en ook dat de voorlampen kniperen en nog 2 kleine lampjes op de bumper en mischien nog op de spiegels :D maar ook dat de zwaailichten in de stratenreflecteren :puh: want dat is in het echt ook

In SA gebeurde dat ook :D

Soms mijlen ver geflecteerde het op iets :D

Geplaatst:

Ik hoop wel dat ze het leger in schakelen bij 6 sterren of iets dergelijks. Het klopt niet als je zegt dat dat in het echt ook nooit gebeurd, want dat komt alleen omdat een crimineel nooit tientallen politieagentan omlegt en nog zo makkelijk weet te ontkomen, wat nog altijd wel kon in GTA.

Verder hoop ik dat de politie zichwelf beter beschermt. Als je ergens met een shotgun staat te zwaaien moet een politieman achter zijn autodeur aan zitten ofzo. In vorgie GTA's zochten ze bijna geen dekking, soms achter een boom ofzo maar nauwelijks. Het was gewoon veel te makkelijk :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...