Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is eens iets anders dan weer het zoveelste golfje :D

Golfjes rijden is juist beter, op de lokale sloop kan ik zo uit minstens 30 Golfjes kiezen waar ik onderdelen vanaf kan halen :D

Maar ze zijn zo meh.. :7

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een Deawoo Lanos is in feite een Opel Kadett met een halloween pak aan, over meh gesproken emo.gif

Akkoord, maar het is wel eens wat anders dan het zoveelste golfje hier :)

Geplaatst:

Moechy heeft gelijk ook al is het niet mijn type auto zo'n Daewoo maar golfjes zijn erg in trek bij jonge bestuurders.

Maarja het is wel knap als je een goede/ niet afgetrapte Golf er uit weet te vissen.

Geplaatst: (bewerkt)
Een Deawoo Lanos is in feite een Opel Kadett met een halloween pak aan, over meh gesproken emo.gif
:{

Was wel zuur vandaag :7 hij staat bij de garage in een ander dorp.. moest daar toevallig zijn zie ik die auto rijden :7

Vind het wel een grappige auto hoor :7

DepY2Nx.jpg

Of vinden jullie de originele auto die ik zou kregen beter ? :7

kia-pride-1.3-i-04.jpg

Bewerkt: door Mrkwark
Geplaatst:

Moechy heeft gelijk ook al is het niet mijn type auto zo'n Daewoo maar golfjes zijn erg in trek bij jonge bestuurders.

Maarja het is wel knap als je een goede/ niet afgetrapte Golf er uit weet te vissen.

En daarom heb ik een Honda Prelude op 't oog. Bijna niemand rijdt zo'n auto, maar het is wel een beauty :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tijdje terug nog mijn dagrijverlichting en grootlicht (zelfde H15 lamp) vervangen voor GPThunder H15 7500k, nu dus eindelijk na lang zoeken mooie witte DRL en grootlicht( wat ik toch vrijwel nooit gebruik)

2i0ui0m.jpg

LVNi3hd.jpg

b0tUiQL.jpg

Geplaatst:

Ik heb de gp thunder 5800k. Mooi hetzelfde blauw als mijn powerleds die als standlichten gebruikt worden.

Zitten er nu iets langer dan een hzlfjaar in en werken nog steeds.

Geplaatst:

Ja ik heb verder als dimlicht Philips Whitevision h7, ook mooi wit, rest philips whitevision w5w's als kentekenverlichting en als voetverlichting in de auto, iig geen gezeik met foutcodes als je LED gebruikt.

Geplaatst:

Ja ik heb verder als dimlicht Philips Whitevision h7, ook mooi wit, rest philips whitevision w5w's als kentekenverlichting en als voetverlichting in de auto, iig geen gezeik met foutcodes als je LED gebruikt.

Geen last van in nissan, die hebben niet van die irritante verklikkerlichtjes als er ergens een lampje sneuvelt :puh:.

Geplaatst:

De laatste tijd als ik gas geef maakt de motor(?)/auto een sissend, zuigend geluid. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of in welke richting ik moet denken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...