Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

De onpopulaire van de onpopulaire( :7 )

De populaire van de populaire.

De gemiddelden(zij zien mij zo)

De onpopulaire van de populaire

De populaire van populaire.

Das 2x hetzelfde. :duh: Bedoel je niet "De populaire van de onpopulaire" in plaats van één van de "De populaire van populaire"'s :7 Wel erg stereotyp allemaal overigens, om iedereen zo in een hokje te duwen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een goede manier om populair te worden. Geef iedereen op school een 20$ briefje en ze aanbidden je. Ik vind populaire mensen okee maar sommigen van hun misbruiken die macht, ik ben zelf gewoon gemiddeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, op onze school is het moeilijk te vergelijken. Ik zit zelf op een erg kleine school en als je daar 4 jaar hebt opgezeten ken je iedereen ongeveer wel. En iedereen jou ook. Ik kan met de meeste ook wel goed opschieten maar toch stem ik voor; Gemiddeld

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, op onze school is het moeilijk te vergelijken. Ik zit zelf op een erg kleine school en als je daar 4 jaar hebt opgezeten ken je iedereen ongeveer wel. En iedereen jou ook. Ik kan met de meeste ook wel goed opschieten maar toch stem ik voor; Gemiddeld

Idem Dito.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook niet echt uitermate populair. Ik hang gewoon wat met vrienden rond op school die ik mag en de rest boeit me vrij weinig. Ik vind het zo wel relax op school dus populariteit boeit me helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

gewoon... ^_^ meer bij de meisjes dan bij de jongens eigenlijk, ik heb voldoende goede vrienden, maar dubbel zo veel goede vriendinnen. op m'n msn lijst is 2/3 meisjes, 1/3 jongens..

ik vind dat goed :D al is het wel net uit met m'n lief :-(

maar daar geraak ik wel over :puh:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...